Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

badXtrip

Legacy Member
En hoe slecht was confronto man, fuck, ik verwachtte er niets van, en ik kreeg nog minder dan dat'k verwachtte... en iedereen die precies zo zot kwam der op... fuck :)

exploder

Legacy Member
En voetballen konden ze ook al ni (we hebben me 14-2 gewonnen tegen hen en de bandleden van values intact denkek :p)

twaren allessinds die van confronto en nog paar italianen :D

badXtrip

Legacy Member
exploder zei:
Noise and Dishes

Alvast beetje reclame maken vo show die ik help mee-organiseren (tis wel nog lang mja:p)

No Offence ofzo, maar haal eens andere bands naar brugge, die shows zijn precies elke week hetzelfde langs ginder (allé, kwil ulder niet afbreken ofzo, cool daj een show organiseert & al, maar komt daar dan niet steeds geen minder volk naartoe... kbedoel...)

badXtrip

Legacy Member
Aha, i see :p

en was ik dan echt de enige die the spectacle goed vond op ieperfest? iedereen vond ze precies mega slecht & al :p

exploder

Legacy Member
:D

kzou moeten foto's zien van die band dan gaak herinneren alsek ze goe vond (kben de meeste namen zo vergeten :p)

en btw me inbox is geleegd je kan pm zenden :D

badXtrip

Legacy Member
The Spectacle... de zanger zijn stem zat er voor geen 100% meer in, die groep met 3 gitaristen... fuck, de muziek was zo al super cool, meteen die cd aangeschaft & goddamn, ik wil ze wel eens zien als de zanger wel in form is... beetjen gelijk requiem & al

Alcoholic Punk

Legacy Member
reqiuem was dat die band die tussen ieder nummer e kwartier moest zitten zagen ?

badXtrip

Legacy Member
Jep... dat was die band... anyway, die workshops waren van crimethinc zeker (da soort label waar requiem & the spectacle )

B[ueMuSe

Legacy Member
Nieuwe Flatcat Single "Rockstar fantasy, break it" is vanaf vandaag officieel uit! wat een hit!

Alcoholic Punk

Legacy Member
de teaser op hun myspace klinkt alvast goed. benieuwd naar het volledig nummer.

syndrom

Legacy Member
het is geen slecht nummer, maar kben er niet meer zo voor te vinden.

Trouwens zitten hier nog screamo addicts?

Bad Religion

Legacy Member
idd, hier ...

vraagje, ik heb nog nooit de vorige silverstein liedjes gehoord en de meeste zeggen dat silverstein's laatste album vrij slecht is tegenover het vorige ...

wat is er is mis met het laatste album, het is imo leuk =) ?

B[ueMuSe

Legacy Member
Bad Religion zei:
idd, hier ...

vraagje, ik heb nog nooit de vorige silverstein liedjes gehoord en de meeste zeggen dat silverstein's laatste album vrij slecht is tegenover het vorige ...

wat is er is mis met het laatste album, het is imo leuk =) ?

als je niet beter weet dan mis je ook niets... De vorige cd was ok en de EP die er voor kwam was subliem!

Reedsh

Legacy Member
bah silverstein
hoe slecht kunnen je teksten zijn
hoe slecht kan je "screamen"
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan