Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waren da die me under gele pakjes?badXtrip zei:Haha, check out "the pit inspectors" op ieper![]()

iemand vertelde mij da vorig jaar de sfeer veel geestiger was enzo (twas mijn eerste ieperfest...)badXtrip zei:Jawel
en ieperfest vond'k eigenlijk niet zo fantastisch dit jaar, vorig jaar was't cooler...


ahAlcoholic Punk zei:buiten was goodlife, mochten niet binnen daarmee.
nee ma lijk al die shirts van die "cruciale" old school bands enzo, zijn namaak. Die shirts zijn origineel ni meer te verkrijgen.
en ja al die ozo cruciale old school kids moeten dat uiteraard dragen, al hebben ze die band nooit gezien en die tijden niet meegemaakt maarja dan pas ben je tegenwoordig op veel plaatsen een echte hc kid als je bepaalde bands "waardeerd"
en dat was 1 van de dingen (waar ze naar mijn mening terecht op kakke), want zo steunt ge niet de bands door zo'n shirts te kope.
nu gevek hen ook wel gelijkdaar heb ik niets van gezien? kstond nochtans vanvoor de mensen op te vangen die vielenbadXtrip zei:Aha! volledig terecht... en ik had ook wel door dat ze aan het zeveren waren, kbedoel... tzou nogal erg zijn moesten het echt zo'n mannen zijn (en er nog niet van gehoord te hebben)
& over die shirts dus, hoe hatelijk zijn die "crucial" kids niet, zagen over welke bands al dan niet cool zijn, etc. etc. en ik ben ook fan van gorilla biscuits, bold, judge & al, maar ik ben niet echt het type die shirts koopt van een band zonder ze ooit gezien te hebben, ik koop dan liever een cd of plaat van hun dan een namaakshirt waaraan ze niets aan verdienen alhoewel ze der mee gekapt zijn...
Trouwens, weet er iemand hoe het afgelopen is met die kerel die tijdens das oath op het laatste nummers op de laatste seconden echt superhard op z'n bek is gegaan tijdens het crowdsurfen? em zag er niet echt goed uit...


)

khad da ni verstaan wa die kerel riep, maar toch vond ik hem grappigbadXtrip zei:Fuck, das oath... ze waren nog strakker als vorig jaar... nuja, je moet het graag horen zeker
& hoods serieus nemen, dan moet je idd wel redelijk achterlijk zijn... je kan dan evengoed beginnen met anal cunt ofzo heel serieus te nemen... anyway, ik vond dat hoods wel een paar coole nummers had, de stem stond me niet echt volledig aan, maar het was wel cool... en de pit was op een geheven moment ook wel aanzienbaar
en hoe grappig was die kerel niet tijdens das oath voor hun bisnummer die micro pakte en "Vandam is back, mentally and fysically" riep...![]()

