Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

badXtrip

Legacy Member
Ja, de nieuwen was'k eigenlijk ook ferm van verast, de vorige vind'k nog slechter dan crap... soit...

badXtrip

Legacy Member
Jawel

en ieperfest vond'k eigenlijk niet zo fantastisch dit jaar, vorig jaar was't cooler...

badXtrip

Legacy Member
Trouwens

FRIDAY SEPTEMBER 2ND 2005 @ Didi's Kot (izegem)
* * LIAR - ZERO X TOLERANCE - OURFATE.ENDS * *


SATURDAY SEPTEMBER 3RD @ JOC DE SCHUUR (izegem)
* * COLLAPSED - REQUIEM (niet dezelfde als die die op ieperfest speelden, nee) - ZERO X TOLERANCE - CADUCITY - BLOOD REDEMPTION - HEIDEVOLK - AXAMENTA - AFTER ALL - MORDA - CHIMAERA - ARKANGEL - BLAZE * *


TOT DUSVER DEN PROMO!

badXtrip

Legacy Member
"who's with us.. who loves hitler"

ik vond het soms wel erover, maar ze waren toch maar aant zeveren i guess...

exploder

Legacy Member
badXtrip zei:
Jawel

en ieperfest vond'k eigenlijk niet zo fantastisch dit jaar, vorig jaar was't cooler...
iemand vertelde mij da vorig jaar de sfeer veel geestiger was enzo (twas mijn eerste ieperfest...)

anyway we hebben daar al boel gehad me spanjaarden omda ne paar mensen die we kenden die spanjaarden zouden wakker gehouden hebben snachts (door te veel geluid te maken) terwijl ze de 2 nachten ervoor zelf iedreen wakker hielden...
ze kwamen zo die morgen derop na ons en ze sloegen me ne vuilzak en den anderen pakt zo ne stok vo ne tent en slaat op die tent en tzat ne scheur dan in :/
en dan begonnen ze nog te zeveren over et feit dat daar "vuil" lag (ze hadden zeker andere delen van de camping ng ni gezien) en over et feit da we geen respect zouden hebben :sleep:

nuja :)

en @ Hoods: die muziek was goe, ma hopelijk was waze vertelden gezever
we ebn die nog later in de nacht tegengekomen en ze waren wel grappig (ze zaten eelsan te zeveren over bier en meisjes die ze zochten, en toen begonnen ze te applaudiseren en te roepen omdawe hen de weg na de afterparty adden getoond :/)


eneuhm die cd's van do or die zijn die ook zo goe lik of daze live zijn?
en de liedjes die ze gespeeld ebn van welke cd was da?

Alcoholic Punk

Legacy Member
komaan dat ge nog ma de vraag steld of het zever is.
wa denkte nu zelf?

is gewoon zo'n band die express dergelijke dinge verteld om mensen tegen zich te hebben.

en buiten die hitler shit vertellen ze wat velen denken met er nog een schepje bij.

lijk dat van die namaakshirts en die o zo cruciale bands en kids. was er gewoon recht op.

Wat ik overigens debiel vind is dat velen daar nu over zagen maar wanneer 1 van de "cruciale" vriendjes in een jeugdhuis vol jongeren van vreemde afkomst een hakenkruis tekent en op zijn muil vangt zitten ze te janken van tis debiel dat ze vechten, het is maar een "grapje". Maar velen zitten nu zelf te janken omdat een band waar ge dus niks serieus moe va neme wa flauwe hitler moppe verteld heeft.

exploder

Legacy Member
nja kben ook vergeten te zegn dak ma half ant luisteren was dusja:)


en buiten was da namaak ofzo?

Alcoholic Punk

Legacy Member
buiten was goodlife, mochten niet binnen daarmee.

nee ma lijk al die shirts van die "cruciale" old school bands enzo, zijn namaak. Die shirts zijn origineel ni meer te verkrijgen.
en ja al die ozo cruciale old school kids moeten dat uiteraard dragen, al hebben ze die band nooit gezien en die tijden niet meegemaakt maarja dan pas ben je tegenwoordig op veel plaatsen een echte hc kid als je bepaalde bands "waardeerd"

en dat was 1 van de dingen (waar ze naar mijn mening terecht op kakke), want zo steunt ge niet de bands door zo'n shirts te kope.

exploder

Legacy Member
Alcoholic Punk zei:
buiten was goodlife, mochten niet binnen daarmee.

nee ma lijk al die shirts van die "cruciale" old school bands enzo, zijn namaak. Die shirts zijn origineel ni meer te verkrijgen.
en ja al die ozo cruciale old school kids moeten dat uiteraard dragen, al hebben ze die band nooit gezien en die tijden niet meegemaakt maarja dan pas ben je tegenwoordig op veel plaatsen een echte hc kid als je bepaalde bands "waardeerd"

en dat was 1 van de dingen (waar ze naar mijn mening terecht op kakke), want zo steunt ge niet de bands door zo'n shirts te kope.
ah :) nu gevek hen ook wel gelijk

wel vondek stom daze mensen zaten uit te schelden aze ni moshpitten, nuja da was ma gezever verzekerst

(en van welke bands bedoelje dan?)

badXtrip

Legacy Member
Aha! volledig terecht... en ik had ook wel door dat ze aan het zeveren waren, kbedoel... tzou nogal erg zijn moesten het echt zo'n mannen zijn (en er nog niet van gehoord te hebben)

& over die shirts dus, hoe hatelijk zijn die "crucial" kids niet, zagen over welke bands al dan niet cool zijn, etc. etc. en ik ben ook fan van gorilla biscuits, bold, judge & al, maar ik ben niet echt het type die shirts koopt van een band zonder ze ooit gezien te hebben, ik koop dan liever een cd of plaat van hun dan een namaakshirt waaraan ze niets aan verdienen alhoewel ze der mee gekapt zijn...

Trouwens, weet er iemand hoe het afgelopen is met die kerel die tijdens das oath op het laatste nummers op de laatste seconden echt superhard op z'n bek is gegaan tijdens het crowdsurfen? em zag er niet echt goed uit...

exploder

Legacy Member
badXtrip zei:
Aha! volledig terecht... en ik had ook wel door dat ze aan het zeveren waren, kbedoel... tzou nogal erg zijn moesten het echt zo'n mannen zijn (en er nog niet van gehoord te hebben)

& over die shirts dus, hoe hatelijk zijn die "crucial" kids niet, zagen over welke bands al dan niet cool zijn, etc. etc. en ik ben ook fan van gorilla biscuits, bold, judge & al, maar ik ben niet echt het type die shirts koopt van een band zonder ze ooit gezien te hebben, ik koop dan liever een cd of plaat van hun dan een namaakshirt waaraan ze niets aan verdienen alhoewel ze der mee gekapt zijn...

Trouwens, weet er iemand hoe het afgelopen is met die kerel die tijdens das oath op het laatste nummers op de laatste seconden echt superhard op z'n bek is gegaan tijdens het crowdsurfen? em zag er niet echt goed uit...
daar heb ik niets van gezien? kstond nochtans vanvoor de mensen op te vangen die vielen :p

badXtrip

Legacy Member
't was langs achteren... die gast was gewoon aan't crowdsurfen met z'n buik naar beneden, opeens lopen al die wijven gelijk weg & wilt niemand hem precies overnemen, na een tijdje word je dat ook beu en laat je hem los, kbedoel, als je dat ziet ga je hem dan toch wel overnemen, maar nee... ze lieten hem gewoon keihard op de grond vallen... en dan maar lachen als ze hem zagen liggen :sop:

exploder

Legacy Member
ja die wijven ebbekw el gezien die niemand opvangen (stomme trutten :/)

alsek ni was meegelopen me die paar dak heb opgevangen gingen ze daar ook op de grond liggen (ze liepen gewoon weg toen hij hun richting uitkwam)

Alcoholic Punk

Legacy Member
ni gezien, nuja tijdens das oath was ik al naar huis.
vorig jaar die band moeten aanzien omdat ik toen aan de bar werkte, en ik beklaag mij dat nog steeds.

waar ik me nu wel beetje aan erger zijn van die kids die hoods serieus nemen (oe dom moet ge wel ni zijn daarvoor) maar dan niks zeggen over dien typ van justice die zo opeens iedereen die aan de toog staat en/of niet in hun pitje met enkel vrienden een hoop domme dronkaards noemt.

Maarja justice het zijn dan ook "cruciale" mensen zekers.

Voor de rest mij goe amuseerd, iet teveel moete werke maja.

badXtrip

Legacy Member
Fuck, das oath... ze waren nog strakker als vorig jaar... nuja, je moet het graag horen zeker :p

& hoods serieus nemen, dan moet je idd wel redelijk achterlijk zijn... je kan dan evengoed beginnen met anal cunt ofzo heel serieus te nemen... anyway, ik vond dat hoods wel een paar coole nummers had, de stem stond me niet echt volledig aan, maar het was wel cool... en de pit was op een geheven moment ook wel aanzienbaar

en hoe grappig was die kerel niet tijdens das oath voor hun bisnummer die micro pakte en "Vandam is back, mentally and fysically" riep... :p

exploder

Legacy Member
badXtrip zei:
Fuck, das oath... ze waren nog strakker als vorig jaar... nuja, je moet het graag horen zeker :p

& hoods serieus nemen, dan moet je idd wel redelijk achterlijk zijn... je kan dan evengoed beginnen met anal cunt ofzo heel serieus te nemen... anyway, ik vond dat hoods wel een paar coole nummers had, de stem stond me niet echt volledig aan, maar het was wel cool... en de pit was op een geheven moment ook wel aanzienbaar

en hoe grappig was die kerel niet tijdens das oath voor hun bisnummer die micro pakte en "Vandam is back, mentally and fysically" riep... :p
khad da ni verstaan wa die kerel riep, maar toch vond ik hem grappig:p


en das oath hoho kom daar toe en iedreen staat daar al opt podium en ze diven daar :unsure:


btw op darkest hour iemand die zot gezien die van de boxen sprong?
jeeft geluk gehad hem, we stonden daar vo em op te vangen, en ij sprint over ons :/
gelukkig hebben der nog ne paar mensen zen val kunnen breken :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan