Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

exploder

Legacy Member
jama normaal moeje betalen zeggen ze maje kan ook gwn derop gaan zonder te betalen (als je ni bij de eerste bent)

ma ik ga die donderdagavond al na daar

exploder

Legacy Member
kanje ni gewoon camping binnengaan en ni betalen ? :p (is er da eiglijk al veel volk de donderdag)

badXtrip

Legacy Member
Betalen doe j'et best... kbedoel, tis niet echt veel geld, den camping is proper, etc etc. dus dat beetje geld dat je moet betalen... je moet trouwens enkel per tent betalen, ook hangen ze nen plakker aan uw tent als ge betaald hebt, hangt die er niet hangen ze een waarschuwing aan...

wallievis

Legacy Member
geen waarschuwing gehad hoor vorig jaar, en was et vorig jaar niet zo dat et zoveel was per tent per dag, en dan nog eens zoveel per persoon per dag?

badXtrip

Legacy Member
ik had vorig jaar wel een plakker op m'n tent gehangen & heb een waarschuwing gehad... hem hangde blijkbaar niet duidelijk zichtbaar genoeg
& wij hebben allesinds niet per persoon moeten betalen, ben ik zeker...

Anti-flag

Legacy Member
Kheb een vraagske over ieperfest. Hoeveel podiums zijn er daar eigelijk? Kvind het ni zo goe op de site precies:)

exploder

Legacy Member
badXtrip zei:
Betalen doe j'et best... kbedoel, tis niet echt veel geld, den camping is proper, etc etc. dus dat beetje geld dat je moet betalen... je moet trouwens enkel per tent betalen, ook hangen ze nen plakker aan uw tent als ge betaald hebt, hangt die er niet hangen ze een waarschuwing aan...
op site staat wel per tent + persoon derbij... mja kga dan gewoon voor 1 persoon betalen en delen we de kost door 2 :)

en kmoe nu nog tickets bestellen (juist nog mail verstuurd naar pyrrhus) :s
zou da lukken?

zo niet: kanje da de donderdag al kopen wnt anders moewe nog extra betalen voor pre-ieperfest...


edit: klees da da op ne parking is ==> stenen ondergrond?

badXtrip

Legacy Member
Hmm, nu nog tickets bestellen... ik zou gewoon zelf nara gent gaan naar de pyrrhus oftewel aan de deur kopen, de donderdag zulde nog geen kunnen kopen vrees'k...

& bij nader inzien ga ik ook niet betalen dit jaar op de camping, ik zie wel wat ze doen :p

& ja, het is op en parking, en ja, een ondergrond van beton... maar dat is niet erg? :p vorig jaar geen last mee gehad

Mayh3M

Legacy Member
Due to BURY YOUR DEAD’s scheduling conflict in the US, we have to cancel the BURY YOUR DEAD/THE RED CHORD European Tour. Both bands and Avocado Booking are extremely sorry about this as the tour was completely booked.

Zonde, had graag Bury your dead gezien.

wallievis

Legacy Member
moet gewoon naar da speelpleintje gaan, daar dan zandweggetje op, is daar plaats genoeg op je tent te zetten, is gewone aardeondergrond, en der zullen der veel staan, dusja

badXtrip

Legacy Member
@Wallievis: hij had het wss op de ondergrond van het fest zelf, niet van de camping
& ja, de camping is merendeel ook gemaakt met van die betonnen platen met gaten in, maar als je een luchtmatras mee hebt (wat ik toch zeker zou doen :p) is dat geen enkel probleem... soms wat miserie met de piketten van uw tent, maar soit :p

wallievis

Legacy Member
nenee, khad et wel degelijk op de ondergrond waar mijn tent vorig jaar stond, en et feest zelf dat is toch op volledige beton, of heb ik nu zo'n slecht geheugen?

exploder

Legacy Member
kheb iemand om 2 tickets gezonden :p

en de donderdag is er dan al veel volk op die camping? tis omdak gelezen eb da aje bij de eersten bent je wel al moe betalen

en euh betonnen platen? oe kan je dan je tent vastzetten op die camping :p

Alcoholic Punk

Legacy Member
mensen betaal toch gewoon, het is geen festivalcamping waar ge tussen de vuiligheid slaapt é.
Die camping is echt goed onderhouden en heeft deftige wc's + douches.

Moest iedereen daar opeens beginnen gaan zonder betalen vrees ik ervoor dat ze daar opeens zullen zeggen van geen ieperfestgangers meer op onze camping, we hebben er meer werk aan dan dat we verdienen. En waar gade dan uw tentje zetten?

badXtrip

Legacy Member
Welja, tis da... maar ik heb vorig jaar ook betaald & ik had ook zaging over het feit dat ik eventueel niet betaald had... nuja
en ik ben der ook al van donderdag, der is daar al volk ze, de meeste komen rond donderdagavond toe denk'k.. ik ga der al zijn van rond 15 uur... (kwestie dat alles op't gemak kan doen)

B[ueMuSe

Legacy Member
Nu donderdag btw in 't ohk van Oostende:
Leng Tch'e, Dedicted, Spoil engine en Spleen! Tof apperetiefje voor ieperfest?

badXtrip

Legacy Member
exploder zei:
Ja ma kga wel betalen we, en oe zit da vo die douches? :D

der zijn 3 douches & 3 wasbakken dacht'k... als je je s'morgens wilt douchen heb je ofwel veel sjans nodig, moet je bands missen of moet je vroeg opstaan... of veel tijd willen opofferen om te wachten... maar tzijn wel deftige douches & al...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan