Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
op site staat wel per tent + persoon derbij... mja kga dan gewoon voor 1 persoon betalen en delen we de kost door 2badXtrip zei:Betalen doe j'et best... kbedoel, tis niet echt veel geld, den camping is proper, etc etc. dus dat beetje geld dat je moet betalen... je moet trouwens enkel per tent betalen, ook hangen ze nen plakker aan uw tent als ge betaald hebt, hangt die er niet hangen ze een waarschuwing aan...


vorig jaar geen last mee gehad
) is dat geen enkel probleem... soms wat miserie met de piketten van uw tent, maar soit 
exploder zei:Ja ma kga wel betalen we, en oe zit da vo die douches?![]()