Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

syndrom

Legacy Member
hij zat aan men kap te trekken, ik gaf hem een duw, hij wil niet stoppen, ik geef hem nog een duw, hij smijt zijn pint en sigarette peuk naar me, tja big mistake

badXtrip

Legacy Member
Fuck, dit weekend al Congress 2x gezien, ze zijn er precies serieus op vooruit gegaan weer met pierre, fuck, hoe cool zijn ze niet!

syndrom

Legacy Member
badXtrip zei:
Fuck, dit weekend al Congress 2x gezien, ze zijn er precies serieus op vooruit gegaan weer met pierre, fuck, hoe cool zijn ze niet!

ik vind daar nu eens niks aan net zoals de andere h8000 legenden liar

B[ueMuSe

Legacy Member
same here, enige H8000 bands die me ooit hebben kunnen boeien waren Empathy en Severance (ze rekenen zichzelf er onder al zie ik niet echt in waarom). Al die Ieper bands enzo, ik vind er maar niets aan: saai live, saai op record.

Autechre.

Legacy Member
Mja, dat Liar hier niet gesmaakt wordt kan ik best geloven. Die mannen maken eerder metal dan hardcore.

badXtrip

Legacy Member
Allé, liar & congress, shit, kan het nog cooler? tzal redelijk moeilijk worden om hier in de coté's nog coolere bands te vinden imo... al die nieuwe beginnende metalcore bands in de brugge streek vind'k trouwens ook maar crap, dit weekend ook 2x raflessia gezien, allemaal wel cavah, was't niet dat het een imense hsb ripoff is, maar soit :)

syndrom

Legacy Member
badXtrip zei:
Allé, liar & congress, shit, kan het nog cooler? tzal redelijk moeilijk worden om hier in de coté's nog coolere bands te vinden imo... al die nieuwe beginnende metalcore bands in de brugge streek vind'k trouwens ook maar crap, dit weekend ook 2x raflessia gezien, allemaal wel cavah, was't niet dat het een imense hsb ripoff is, maar soit :)


ik snap ook nie wat al die mensen in arkangel zien miljaar zukke kakband.
En kbegin meer en meer naar metal te luisteren dus daar ligt het niet aan dat ik liar niet cool vind, iets irriteert me in die band en congress vinnek gewoon saai.

Rafflesia is nog maar 6maanden bezig die moeten hun eigen draai nog vinden, ik vind ze wel deftig, en de zanger is een sympathieke gast.

Ik ga akkoord met muse, de enigste h8000 bands die ik cool vind zijn severance en empathy en ook nog morda, maar dat is alles.

Simtaz

Legacy Member
Cunt2 zei:
nee meer over 'ohhh i wanna kill myself' *blijt blijt*

bende hypocrieten dant zijn, PLEEG DAN OOK ZELFMOORD :applause:














:unsure:

Ik vindt da Emo verre van Zelfmoord is...

Kijk naar Keiser Chiefs en Dashboard Confessions. En wie denkt da de Kaiser Chiefs alleen 3.5 minuten gewune 'OOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH OOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHH doen?

Autechre.

Legacy Member
Simtaz zei:
Ik vindt da Emo verre van Zelfmoord is...

Kijk naar Keiser Chiefs en Dashboard Confessions. En wie denkt da de Kaiser Chiefs alleen 3.5 minuten gewune 'OOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH OOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHH doen?
Wtf kerel? Kaisers Chief. Als je wil hokjesduwen, doe 't dan goed.

syndrom

Legacy Member
kaiser chiefs emo hahahahaha die is goed.
en tis dashboard confessional (wat een bende zagen zijn me da)

Autechre.

Legacy Member
reavX zei:
en tis dashboard confessional (wat een bende zagen zijn me da)
En als we dan toch pur sang aan het hokjesduwen zijn, komt dashboard confessional zelfs niet in de buurt van emo. Laat staan Kaisers Chief.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan