Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kbedoel, de weg zelf nog zoeken, af & toe een paar takken tegen uw hoofd/been (heb er lang blauwe plekken aan overgehouden) en dan de weg terugvinden naar de tent... het was cool!badXtrip zei:Thaha, kweetet, puur toeval & al...
@Alcoholic Punk: is't in kortrijk dat je ze gezien hebt? Daar vond'k ze ook niet vet, maar de andere keer dat'k ze gezien had waren ze wel redelijk strak...
maar oldschool zeker & vast & van die oudere (en nieuwere) NYHC begin'k ook liever & liever te horen... kwestie met te verouderen zeker 
Lowest of the low is keihard gaan van begin tot einde.badXtrip zei:Shit, terror, ik was er vroeger niet aan, en kben nog steeds niet aan "one with the underdogs", maar hoe goed is Lowest Of The Low wel niet, kwas zwaar verschoten! Soit, ik luister ook wel naar veel, maar toughguy ofzo kan ik nog altijd niet smaken, gewoon niet mijn ding vrees'kmaar oldschool zeker & vast & van die oudere (en nieuwere) NYHC begin'k ook liever & liever te horen... kwestie met te verouderen zeker
![]()
reavX zei:ik hou van alle soorten core, echt van amen ra tot terror gewoon.
Amen ra heerst echt wel hard, ik kom echt in een trance van die muziek, maar ik snap dat je ervoor moet zijn, just lik met converge toestanden enzo
Mayh3M zei:Ik ben benieuwd naar de nieuwe No turning back!
Ze zitten trouwens bij Bridge 9 nu, toch wel een heel prestatie me dunkt.
hij is vet, goeie ep, en dat ge de nummers van de split met the deal er als bonus bijkrijgt op de cd versie is leukMayh3M zei:Ik ben benieuwd naar de nieuwe No turning back!
Ze zitten trouwens bij Bridge 9 nu, toch wel een heel prestatie me dunkt.
Bwah jot, volgorde van setlist had wel wa anders gemogen voor mijn part maar het zat wel snor!fOOliO zei:ignite was tof ^^