Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

exploder

Legacy Member
bosshow, kapelshow,... wa zots gak nog al horen :|


kheb hen nog ma 1 ke gezien btw (gehoord wnt kstond vanachter en kon ni veel zien) int visioen :o

badXtrip

Legacy Member
Na een Amen Ra show zit'k zeker een week met een bonkend hoofd & een zere nek, fuck, kbedoel... in een show in kortrijk waren er werkelijk mensen die naar buiten gingen tijdens amen ra... fuck, kbedoel... amen ra, ze zijn zeker weten de meest belovende belgische band, live zijn ze overweldigend, en dan lopen ze zomaar weg... afknalen die handel :p
Nuja, die bosshow vind'k cooler dan die kapel, die kapel was ook gepland, in dat bos niet... :) kbedoel, de weg zelf nog zoeken, af & toe een paar takken tegen uw hoofd/been (heb er lang blauwe plekken aan overgehouden) en dan de weg terugvinden naar de tent... het was cool!

Anti-flag

Legacy Member
mm , Ieperfest , ik ken echt ni veel van de groepen die daar spelen:) zondag vind ek wel goe , dan zou ik nog willen gaan voor justice , mental , seein red en die my demon.

Alcoholic Punk

Legacy Member
badXtrip zei:
Thaha, kweetet, puur toeval & al...
@Alcoholic Punk: is't in kortrijk dat je ze gezien hebt? Daar vond'k ze ook niet vet, maar de andere keer dat'k ze gezien had waren ze wel redelijk strak...


jup was in kortrijk, vond er echt geen reet aan, en mocht het ergens anders zijn ook niet, heb het gewoon niet voor die stijl.

zelfde met amen ra en consoorten, vind ik goed voor enkele minuten in tegenstelling tot iets als shredder waar voor mij iedere seconde er 1 teveel is.
Zijn dingen die in hun stijl zeker goed zijn maar die mij persoonlijk niet kunnen boeien maarja ik heb het dan ook meer voor hardcore die rechtendoor is, zowa beatdown, tough guy toestanden en wa old school.

syndrom

Legacy Member
ik hou van alle soorten core, echt van amen ra tot terror gewoon.
Amen ra heerst echt wel hard, ik kom echt in een trance van die muziek, maar ik snap dat je ervoor moet zijn, just lik met converge toestanden enzo

badXtrip

Legacy Member
Shit, terror, ik was er vroeger niet aan, en kben nog steeds niet aan "one with the underdogs", maar hoe goed is Lowest Of The Low wel niet, kwas zwaar verschoten! Soit, ik luister ook wel naar veel, maar toughguy ofzo kan ik nog altijd niet smaken, gewoon niet mijn ding vrees'k :) maar oldschool zeker & vast & van die oudere (en nieuwere) NYHC begin'k ook liever & liever te horen... kwestie met te verouderen zeker :p

syndrom

Legacy Member
echte toughguy toestand hoor ik echt niet graag, lik die my demon miljaar wat vind ik dat slecht

Anti-flag

Legacy Member
Kluister vooral naar oldschool en nyhc , tough guy ken ek ni echt , da zijn wss groepen zoals skarhead zeker? Die my demon vind ek nog wel vrij goe:)

badXtrip

Legacy Member
CHUGGA CHUGGA gelijk da ze zegn :p gewoon constant van die moshstukken, maar dan ook constant & al :)

Mayh3M

Legacy Member
badXtrip zei:
Shit, terror, ik was er vroeger niet aan, en kben nog steeds niet aan "one with the underdogs", maar hoe goed is Lowest Of The Low wel niet, kwas zwaar verschoten! Soit, ik luister ook wel naar veel, maar toughguy ofzo kan ik nog altijd niet smaken, gewoon niet mijn ding vrees'k :) maar oldschool zeker & vast & van die oudere (en nieuwere) NYHC begin'k ook liever & liever te horen... kwestie met te verouderen zeker :p
Lowest of the low is keihard gaan van begin tot einde.
Super-album gewoon!

Alcoholic Punk

Legacy Member
reavX zei:
ik hou van alle soorten core, echt van amen ra tot terror gewoon.
Amen ra heerst echt wel hard, ik kom echt in een trance van die muziek, maar ik snap dat je ervoor moet zijn, just lik met converge toestanden enzo

idd ge moet ervoor zijn.
zelf begin ik die dingen al wat meer te appreciëren dan vroeger maar het zal nooit mijn ding worden.

stuff als dillinger, converge is mij net iet te chaotisch en komt bij mij over als een zootje ongeregelde herrie.
Amen Ra is dat toch al minder vind ik en daarom kan ik ze ook meer smaken.

Nuja tough guy is ni echt e stijl te noemen hé, is meer de attitude van die bands. Veel nyhc is op zich tough guy.
Maja ik heb et nu éénmaal voor van die lompe mosh stukken, hip hop invloeden, zware stemmen enzo.

Neem nu retalliate, velen hier moeten daar denk ik niet veel van weten, toch ik ben daar zot van.

badXtrip

Legacy Member
Retaliate... bah, ik ben der echt nie voor, lompe moshstukken begin'k ook cooler te vinden, maar laat die hiphop invloeden & zware stem maar weg bij mij :p

Trouwens, iedereen check die selftitled Ep van This Is Hell, fuck!

Alcoholic Punk

Legacy Member
hmm die naam zegt mij iet denk ik maar tis ook al, eens checken dus.

Mayh3M

Legacy Member
Ik ben benieuwd naar de nieuwe No turning back!
Ze zitten trouwens bij Bridge 9 nu, toch wel een heel prestatie me dunkt.

B[ueMuSe

Legacy Member
op 10 November organiseren we de West-vlaamse release show van Lost in Rhone en hiervoor hadden we graag iets speciaals gedaan.

Het concept is dat we het OHK (het jeugdhuis in oostende waar alles zal gebeuren) volproppen met ballonnen, wie dan naar de show komt kan prijzen winnen!

Die ballonnen komen er niet zo maar, voorlopig hebben we er al genoeg om het ohk te vullen maar we hebben er een challenge aan gehangen, als iedereen meehelpt 10.000 balonnen te verzamelen hebben we een big surprise voor iedereen die ons heeft geholpen.

meer informatie en adres voor ballonnen op te sturen vind je op www.jimandeddy.com

badXtrip

Legacy Member
Mayh3M zei:
Ik ben benieuwd naar de nieuwe No turning back!
Ze zitten trouwens bij Bridge 9 nu, toch wel een heel prestatie me dunkt.

& Terecht, vroeger moest ik er niets van weten van No Turning Back, maar sedert Ieperfest ben ik ook wel zwaar fan, 'k ben ook benieuwd naar die nieuwe cd, & tis wel cool dat ze op Bridge 9 zitten, toch wel een van de deftigste hardcorelabels...

Alcoholic Punk

Legacy Member
Mayh3M zei:
Ik ben benieuwd naar de nieuwe No turning back!
Ze zitten trouwens bij Bridge 9 nu, toch wel een heel prestatie me dunkt.
hij is vet, goeie ep, en dat ge de nummers van de split met the deal er als bonus bijkrijgt op de cd versie is leuk

Mayh3M

Legacy Member
fOOliO zei:
ignite was tof ^^
Bwah jot, volgorde van setlist had wel wa anders gemogen voor mijn part maar het zat wel snor!
Voor de rest enkel Think it through en Burn the 8 track dat de moeite was.

sevencrowns

Legacy Member
eyes wide shut vond ik anders ook nog wel cool, maar die tweede stem was er toch wel te veel aan me dunkt..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan