Rubmifer
Legacy Member
Anti-flag zei:hun oudere cd's zijn veel beter vind ek.
heb hun vorige cd's nog niet beluisterd, wel apparte liedjes.
Volgende cd's op het programma is ten eerste 'Die for Government' en de 2 cd's van 'Rock against Bush'
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Anti-flag zei:hun oudere cd's zijn veel beter vind ek.
in Brugge? Waar? Wanneer?B[ueMuSe zei:Braitlag tourt op dit moment in België, toffe Duitse hardcore band! Spelen morgen in Oostende, overmorgen in Brugge!
ja of et feit da bij TSU nog veel volk buitenstond :doh: (nuja op morda releaseparty was da ook zo ma da kwam omda iedreen ng in de wachtrij stond :/)badXtrip zei:Soit, of falloutfest liepen der wel nogal schandalige mensen rond... kbedoel, face tomorrow begint & een paar van die marginale tienersletjes zetten hun heel stom met hun rug naar hen toegekeerd op het podium :ironic:
badXtrip zei:Jep, face tomorrow... de eerste keer dat ik ze zag had'k de dag erna nog altijd kiekevel...
reavX zei:man man hoe goed is "acts of depression" van underoath niet.
Fuck supercoole lyrics enal.