Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rubmifer

Legacy Member
Anti-flag zei:
hun oudere cd's zijn veel beter vind ek.

heb hun vorige cd's nog niet beluisterd, wel apparte liedjes.
Volgende cd's op het programma is ten eerste 'Die for Government' en de 2 cd's van 'Rock against Bush'

B[ueMuSe

Legacy Member
Braitlag tourt op dit moment in België, toffe Duitse hardcore band! Spelen morgen in Oostende, overmorgen in Brugge!

exploder

Legacy Member
B[ueMuSe zei:
Braitlag tourt op dit moment in België, toffe Duitse hardcore band! Spelen morgen in Oostende, overmorgen in Brugge!
in Brugge? Waar? Wanneer?

edit: ik zie op uprise staan morgen in oostende, maar van brugge niets (spelen ze mss samen met bhr enzo?)

exploder

Legacy Member
tzal wel niets zijn wsl (mss ne dagje rust voor hen :p)

aangezien niemand van iets weet, en er int visioen ne show is zal er in de comma niemand komen denkek (kijk maar naar the maple room en autumn delay toen severance in zedelgem!!! speelde, me moeite 60 man!)

B[ueMuSe

Legacy Member
mja, zag ik van ver afkomen toen, autumn delay komt wel nog es terug in oostende binnenkort

beton

Legacy Member
ik ben net terug van een optreden van "face tomorrow" een nederlandse emo band, .. en GODVERDOMME, ik had nog nooit van die mannen gehoord, maar die hun zanger is een fenomeen, ik heb nog nooit iemand zo fantastisch horen zingen, en ik heb toch al wel ettelijke honderden bands de revue zien passeren.

man man, ik ben er helemaal ondersteboven van

badXtrip

Legacy Member
Jep, face tomorrow... de eerste keer dat ik ze zag had'k de dag erna nog altijd kiekevel...

exploder

Legacy Member
face tomorrow benk na buiten gegaan toen ik hen juist ging kunnen zien (khad er nog nooit van gehoord twas op falloutfest vorig jaar juist toen ik beetje na hc enzo begon te luisteren) :$

badXtrip

Legacy Member
Soit, of falloutfest liepen der wel nogal schandalige mensen rond... kbedoel, face tomorrow begint & een paar van die marginale tienersletjes zetten hun heel stom met hun rug naar hen toegekeerd op het podium :ironic:

exploder

Legacy Member
badXtrip zei:
Soit, of falloutfest liepen der wel nogal schandalige mensen rond... kbedoel, face tomorrow begint & een paar van die marginale tienersletjes zetten hun heel stom met hun rug naar hen toegekeerd op het podium :ironic:
ja of et feit da bij TSU nog veel volk buitenstond :doh: (nuja op morda releaseparty was da ook zo ma da kwam omda iedreen ng in de wachtrij stond :/)

badXtrip

Legacy Member
Of die zanger van Rise & Fall... er staat super veel volk vooraan, wilt die zanger een dive placeren... laten die wijven em gewoon nie vallen zeker :p was eigenlijk wel nog grappig da :doc:

Mayh3M

Legacy Member
Face tomorrow, niet echt mijn ding.
Enemy ground daarentegen! Vette band.

syndrom

Legacy Member
man man hoe goed is "acts of depression" van underoath niet.
Fuck supercoole lyrics enal.

badXtrip

Legacy Member
Die cd is idd heel cool van underoath, wel klote dat ze dan opeens heel emo geworden zijn... :unsure:

syndrom

Legacy Member
ik heb hun later werk ook, kvind het niet echt spijtig dat ze veranderd zijn. Ze zijn toch ietsje anders dan de gemiddelde emocore band.

Bad Religion

Legacy Member
reavX zei:
man man hoe goed is "acts of depression" van underoath niet.
Fuck supercoole lyrics enal.

alle vorige cd's van underoath zijn rete goed.

- cries of the past
- act of depression
- changing of times
- there only chasing safety

de 1ste drie cd's zijn in dezelfde stijl, maar elk liedje is anders en het blijft me elke keer verbazen

de laatste is ook wel vrij goed, maar this weer iets anders dan de vorige cd's

matydevo

Legacy Member
Ik weet niet of dit de plek is maar ik moet toch even mijn (positieve) verbazing uiten:

severance op pukkelpop!

jawadde
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan