Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

B[ueMuSe

Legacy Member
Fury2003 zei:
vind er iemand thrice eigelek goed??
kvind da die echt het voorbeeld zijn van hoe het wél moet, en ni zoals die stomme emopop bands zoals senses fail enz...

btw hun nieuwe cd "Vheissu" komt in september uit, ben benieuwd....


wat zeg jij nu? senses fail emopop? Jij hebt Senses Fail en Thrice duidelijk nog niet live gezien, vergelijkeind is SF wel duizend maal energieker en zwaarder dan Thrice, daarniettegenstaand Thrice wel degelijk een van men favoriete groepen zal blijven (ik ben wel bang voor de nieuwe cd maar soit). Smaken kan je hebben hoor maar check eerst een band grondig voor je zulke zagen zegt.

Alcoholic Punk

Legacy Member
fOOliO zei:
ola, nu verschiet ik gelijk wel van black heart rebellion, vind het écht wel een fijn nummer. wie zakt er hier op eind augustus allemaal af naar ieper?

ik
iedere dag op en af met de fiets (10-11km) en ben er te vinden als medewerker.

jammer van de cancelling van donnybrook

badXtrip

Legacy Member
Ik zal zeker en vast weer naar Ieper gaan, niet ver, goedkoop & veel te coole bands...
trouwens, dringend "Betrayed" een checken... fuck, zo'n coole band... met de gitarist van champion die zingt, carry on frontman die gitaar speelt, basssit carry on & de drummer van champion... zomaar efftjes mijn 2 favoriete bands atm in 1! en het is steengoed zeg'k u!

syndrom

Legacy Member
Bleumuse zijde gij jasper vanop OM?


Ik ga misschien een dag naar ieper voor darkest hour eens te checken

sevencrowns

Legacy Member
ma hoe cool is da lied van the black heart rebellion :o
da sta ier gelijk al voor de 20ste keer op ofzo..

syndrom

Legacy Member
fOOliO zei:
ma hoe cool is da lied van the black heart rebellion :o
da sta ier gelijk al voor de 20ste keer op ofzo..


check ze dan zeker eens live! Die gasten zijn echt wel megagoed bezig voor een beginnende band!

sevencrowns

Legacy Member
da zal ik zéker nog is doen, wachten tot ze hier is in de buurt erges optreden ( en brugge is te wijt!)

UnFinished

Legacy Member
B[ueMuSe zei:
wat zeg jij nu? senses fail emopop? Jij hebt Senses Fail en Thrice duidelijk nog niet live gezien, vergelijkeind is SF wel duizend maal energieker en zwaarder dan Thrice, daarniettegenstaand Thrice wel degelijk een van men favoriete groepen zal blijven (ik ben wel bang voor de nieuwe cd maar soit). Smaken kan je hebben hoor maar check eerst een band grondig voor je zulke zagen zegt.

srry :$ emopop had ik beter niet gezegd....en senses fail was geen goed voorbeeld.... kwou gewoon de originaliteit van thrice in het genre beklemtone qua lyrics, riffs & structuur van songs, en mss niet in vergelijking met senses fail maar emo in het algemeen. btw hun nieuwe cd wordt naar verluid donkerder, heviger en met meer instrumenten dan vroeger...

Reedsh

Legacy Member
Fury2003 zei:
srry :$ emopop had ik beter niet gezegd....en senses fail was geen goed voorbeeld.... kwou gewoon de originaliteit van thrice in het genre beklemtone qua lyrics, riffs & structuur van songs, en mss niet in vergelijking met senses fail maar emo in het algemeen. btw hun nieuwe cd wordt naar verluid donkerder, heviger en met meer instrumenten dan vroeger...

de lyrics van senses fail zijn gewoon gebaseerd op "wie kan het meest schokkende zinnetje zeggen?"

exploder

Legacy Member
reavX zei:
check ze dan zeker eens live! Die gasten zijn echt wel megagoed bezig voor een beginnende band!
idd ik had da nog nooit van gehoord toen ik ze voor het eerst zag en toen :o

en die zanger zichzelf zo heel geven kvondet zelfs indrukwekkend :p

B[ueMuSe

Legacy Member
BHR, ze zijn misschien wel goed bezig maar vreemd genoeg vind ik telkens als ik ze zie verminderen... De nieuwere nummers zijn dat niet en ik hoop dat ze in toekomst iets technischer en origineler uit de hoek gaan komen, als je de lijn doortrekt en vergelijkt met Maudlin die net even lang bezig is weet ik wel welke band ik zou kiezen.

Over Thrice, ik heb nog steeds zo iets van eerst horen, dan geloven. Net als AFI en Thursday vrees ik dat Thrice hun hoogtepunt wat hebben bereikt met vorige cd's, maar ik hoop echt heel erg dat ik volledig de mist in ga en opnieuw verrast wordt! Thrice tourt btw in het najaar dus dat zal wel weer in de AB zijn zoals vorig jaar.

badXtrip

Legacy Member
Fury2003 zei:
en met meer instrumenten dan vroeger...

:unsure: wtf?

Soit, ik moet dringend ook eens The Black Heart Rebellion checken... Maudlin ook... Maudlin zal'k wel zien in Ieper, BHR zal'k ook ooit wel eens checken...

badXtrip

Legacy Member
& Hoe cool is Verse wel niet, hopelijk worden ze ook zo cool in Ieper!

exploder

Legacy Member
badXtrip zei:
:unsure: wtf?

Soit, ik moet dringend ook eens The Black Heart Rebellion checken... Maudlin ook... Maudlin zal'k wel zien in Ieper, BHR zal'k ook ooit wel eens checken...
2 augustus @ visioen :)

Rubmifer

Legacy Member
Juist 'The Terror state' van Anti-flag aangeschafd.

maken zo'n zalige muziek :applause:

Mayh3M

Legacy Member
"A place called home" staat hier nog eens op.
Geweldig album, hopelijk goeie show volgende week, ben benieuwd naar de nieuwe nummers.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan