Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Frey

Legacy Member
matydevo zei:
Ik weet niet of dit de plek is maar ik moet toch even mijn (positieve) verbazing uiten:

severance op pukkelpop!

jawadde

ze waren er ook op kneistival in knokke-heist
die manne pwnen best wel hard!! :niceone:

badXtrip

Legacy Member
matydevo zei:
Ik weet niet of dit de plek is maar ik moet toch even mijn (positieve) verbazing uiten:

severance op pukkelpop!

jawadde

Moh, wie da'w ier ebn :woohoo:

& severance, ik vind ze niet goed & 'k zal ze wss nooit goed vinden, maar toch chapeau!

exploder

Legacy Member
Gisteren et visioen was vree sjiek vonk, 3 bands die ik vo de eerste keer zag (i am dead yet, shredder en louis cyphre)


en shredder blies me omver :o

jammer van het kapotte raam mja :)

exploder

Legacy Member
ja hopelijk niet :(


ma tis wel 137 euro ingezameld voor die ruit, getuigt van goeie wil :)

vegetto

Legacy Member
rubmifer zei:
Juist 'The Terror state' van Anti-flag aangeschafd.

maken zo'n zalige muziek :applause:

is wel een heel goede cd maar net zo als anti-flag vind ik die oudere cd's zoals underground network, a new kind of army,... toch een beetje beter

Maar de echte klote is da anti-flag weggegaan is bij fat wreck chords en na een commercieel platenlabel is gegaan waar avril lavigne enzo bij is,ken de naam van dat platen label niet.

syndrom

Legacy Member
exploder zei:
ja hopelijk niet :(


ma tis wel 137 euro ingezameld voor die ruit, getuigt van goeie wil :)

mja vorige keer met die chauffage, hmm ik denk niet dat ze nog gaat happig zijn om haar cafetje te laten gebruiken

exploder

Legacy Member
van die chauffage wistek zelf ni :/ (tot ze het gistrn zei)


tzou wel superjammer zijn ze

(ze zegn zelf al daze show gan verder doen ma geen shredder meer... :()

badXtrip

Legacy Member
Thaha... geen shredder meer, hoe cool :p ik vind et eigenljk best wel grappig, al die accidenten tijdens shredder shows gebeurt ofwa? :)

Alcoholic Punk

Legacy Member
is niet moeilijk iedereen wil zo rap mogelijk naar buiten om het niet te moeten aanhoren en ja dan sta je daar naast zo'n raam natuurlijk :p

respect voor shredder ze doen ook maar hun ding maar mij ziede niet meer als ze spelen, 1x gezien kvond er niks aan.

syndrom

Legacy Member
dikke bs, dat raam kon evengoed gebroken zijn tijdens Louis cyphre of am i dead yet, shredder treft daar totaal geen schuld in.

als de organisators zo denken ja man

badXtrip

Legacy Member
Thaha, kweetet, puur toeval & al...
@Alcoholic Punk: is't in kortrijk dat je ze gezien hebt? Daar vond'k ze ook niet vet, maar de andere keer dat'k ze gezien had waren ze wel redelijk strak...

exploder

Legacy Member
dondiscotti @ BHC zei:
gasten ik heb klaptje gedaan met tine, en we mogen alsinds nog show geven, dus don't worry, ze zei wel van als er nog 1 keer zoiets gebeurd dat het dan stopt, en te verstaan eigenlijk, dus probeer gin brokken te maken ;)
:cool:

Mayh3M

Legacy Member
exploder zei:
ma dan moeje ieperfest missen :(
Niet echt veel bands die echt de moeite zijn vind ik.
Dan ga ik liever naar Vlamrock, grotere prijs/kwaliteit verhouding voor mij.
+ Het is een pak dichterbij :)

badXtrip

Legacy Member
Amai, niet de moeite? nuja, tzal uw smaak nie zijn dan? ik vind het persoonijk cooler dan vorig jaar :p

exploder

Legacy Member
1. Ik ga gewoon omdat vo 3 dagen ni veel geld is vo ne festival
2. Kga ook omdak The setup, the maple room, amen ra en ng paar nog keer wil zien
3. Kga ook omdak veel bands die ik ng ni gezien eb wil zien (en leren kennen)
4. Kga ook omda amenra zen cd dan officieel gat releasen
5. ...
:p



btw check http://movies.sirkonflex.be/ voor diegene die the rebellion cool vinden (tis wel groot, moja :D)

badXtrip

Legacy Member
Amen Ra, jammer voor u dat je er vorig jaar niet bij was bij die bos show, dat was supercool
(hopeljk dit jaar GEEN bosshow persé ofzo, anders gaat het coole der gewoon van af)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan