Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bwah, khad binnen niks gezien buiten het laatste liedje van een of ander punkgroepke.fOOliO zei:eyes wide shut vond ik anders ook nog wel cool, maar die tweede stem was er toch wel te veel aan me dunkt..
In de Kempen, stukje voorbij GeelbadXtrip zei:Fuck, black friday 29... heb onlangs the escape gekocht, hoe cool is die cd wel niet... waar ligt herentals ergens?![]()

knuckledust is super, zeker live.badXtrip zei:Knuckledust, tis op geen 5 km van mijn kot, maar ik ga nietfuck, hoe slecht is knuckledust wel niet, precies nen hond!
Bad Religion zei:nieuwe van silverstein is best goed.
exploder zei:Ej reavX kzag ier foto vaje in andere thread: http://users.telenet.be/xreaverx/DSCN3163.jpg
be gij ni xrobinx vanop bhc?
gedropt ?reavX zei:idd!!