Reedsh
Legacy Member
Autechre. zei:En als we dan toch pur sang aan het hokjesduwen zijn, komt dashboard confessional zelfs niet in de buurt van emo. Laat staan Kaisers Chief.
true.
dat van de kaiser chiefs vond ik wel een goeike :') waar heb je dat gehaald
dat mensen dashboard emo noemen kan ik nog begrijpen, dat wordt al jarenlang zo bestempeld door de pers, maar kaiser chiefs?
allé, t'leunt mss wat aan bij screamo, maar 'k vind't toch niet direct daarbij passen... Nuja, ik zal de almachtige purevolume lijst niet tegenspreken!
wnt vanwaar je vertelt ebbekt al gezien
