Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Reedsh

Legacy Member
Autechre. zei:
En als we dan toch pur sang aan het hokjesduwen zijn, komt dashboard confessional zelfs niet in de buurt van emo. Laat staan Kaisers Chief.

true.

dat van de kaiser chiefs vond ik wel een goeike :') waar heb je dat gehaald
dat mensen dashboard emo noemen kan ik nog begrijpen, dat wordt al jarenlang zo bestempeld door de pers, maar kaiser chiefs?

badXtrip

Legacy Member
Als we dan toch over metal bezig zijn, Carcass - Heartwork, klassieker & al, zeker checken reavX ;)

En Congress, ik weet niet waarom ik er zo aan verslaafd ben, vroeger meer aan liar, maar die beginnen mij ook maar tegen te steken (ook al door hun atitude van sommige van hun leden) + dat hun nummers ook constant hetzelfde zjin, hun nieuw werk belooft wel, kan niet achten tot hij uit is... Congress is gewoon stukken cooler met die oude zanger terug, vanaf het eerste moment zit het strak, tot het laatste bisnummer... en dat op elke shows...

@Autechre, no offence, maar reversal of man, emo? :p allé, t'leunt mss wat aan bij screamo, maar 'k vind't toch niet direct daarbij passen... Nuja, ik zal de almachtige purevolume lijst niet tegenspreken! :p

Autechre.

Legacy Member
Als we dan toch over sub-subgenres bezig zijn: Reversal of Man neigt meer naar emo violence toe. En btw, op die site hebben ze alle bands gepakt die ooit iets hebben uitgebracht op Ebullition en Level Plane. Alléja, toch bijna.

En die lijst hoeft niet volledig te kloppen, 't was gewoon om een beeld te schetsen welke bands onder de categorie 'emo' vallen.

exploder

Legacy Member
reavX zei:
hij zat aan men kap te trekken, ik gaf hem een duw, hij wil niet stoppen, ik geef hem nog een duw, hij smijt zijn pint en sigarette peuk naar me, tja big mistake
ma wrm begon die anje kap te trekken? :D wnt vanwaar je vertelt ebbekt al gezien

en toen sloeg die jou en dan smeet gij em op de grond juist?

anyway twas ne sukkel :/

sevencrowns

Legacy Member
gisteren Sequoia gezien. Miljaar! coolste optreden van de vakantie tot nu toe me dunkt.

B[ueMuSe

Legacy Member
als je van punkrock met cool gitaarwerk houdt zeker es onze lokale helden Ladbroke checken als ze in de buurt zijn, speelden gisteren de Paulusfeesten plat!

Mayh3M

Legacy Member
22-10-2005
Hof Ter Lo
ANTWERPEN
19h30
MADBALL (us)
NY 'DMS-style' HC crushing powerhouse
+ more tba

Feest!

En spijtig genoeg op een donderdag:
01-12-2005
Hof Ter Lo
ANTWERPEN
19h30
TURBONEGRO (nor)
Norwegian hedonistic kings of raging and sleazy (glam)hardrockin' punk'n'roll
+ more tba

badXtrip

Legacy Member
Indeed
minder cool dat't een donderdag is...

& woohoo, volgende week Ieperfest... wie gaat er eigenlijk allemaal van ier?

exploder

Legacy Member
ik ga wsl gaan (nog problemen me mensen die meegaan...)



en hellfest 2005 is cancelled :o iemand daar meer info over?

badXtrip

Legacy Member
Bwoja, ik lig der niet wakker van... moest ik langs daar wonen ging ik me wss te pleter smijten voor een trein... die affiche was zotter dan zot... maar 5 stages is anders ook wel een beetjen overdreven... nuja... :)

B[ueMuSe

Legacy Member
hellfest afgezegd, heel de wereld komt zot, check al die myspaces van de bands en de msgboards... niet te geloven! Wel een heleboel organisaties die de boel verhuizen naar andere locaties maar heel veel mensen die vluchten hadden geboekt enzovoort.

exploder

Legacy Member
Kan je nu nog tickets bestellen vo ieperfest? En oe zit da dan vo betaling en levering enzo...


(ja ik heb al mail gezonden naar de pyrrhus mja kvraget ier toch nog keer :p)


en oe zit da vo die (dure?) camping daar (indien je de donderdag al zou gaan...)

wallievis

Legacy Member
dure camping? dacht dat de camping gratis was, heb vorig jaar iig niets betaald voor de camping :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan