Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Anti-flag zei:mm starfucker hebk al is gezien same met u peisk in wolvertem , da vond ek nu echt slecht se![]()


B[ueMuSe zei:hum, starfucker is heus wel een coole band met coole gasten die hun instrument beheersen en zich volledig geven voor hún muziek, geef ze wat crediet, ze kunnen je heus verbazen!
heb ze nooit echt deftig bekeken ofzo, maar ze hebben wel al wat naam dus ze zullen toch wel iets betekenen he 
Anti-flag zei:ja kgeloof zeker wel da ze goed kunnen spelen en ervoor gaan enzo , maar het is gewoon ni echt iets voor mij (ze hadden toch een meiske als zangeres e?, anders bennek volledig verkeerd)

ripz zei:
Reedsh zei:punk-o-rama 10 aangeschaft
lol vindt daar nog maar is een "punk" groep op
allemaal faux-emo en wat rock
ng wel paar goei dingen tussen (zit zo dvd bij met 24 clips wat wel leuk is bij verveling) marja niet meer wat het geweest is![]()
Mayh3M zei:@foolio: waar in Mol was die show?

Dark_One zei:Po box in Jeudghuis de Choke was ookwel supergoe vandaag!

No Fun At All zei:gaat er iemand van de medepunkers hier naar pukkelpop voor bad religion en no use for a name ?
iemadn van jullie trouwnes ook naar groezrock gegaan ?^^ wat vondne jullie het beste optreden ? ik vond flogging molly het meest owne samen met lagwagon
B[ueMuSe zei:kga vooral voor Open Hand en Senses Fail, bad religion en nufan nu al zo'n 30 maal gezien en het is wel welletjes. op groez was Strike Anywhere en Coheed duidelijk het beste!
ik hoor hier iets van "ik ben geen punker dus..." Punkers, das van in de jaren '70 en alle pubers met anarchy patchen uit de Large (de ironie) en buttons van Punk zijn puur "mode"gericht om op te vallen en zich ergens bij te laten horen. Je hoeft dat dus helemaal niet te hebben om te luisteren naar punkrock, hardcore of zen duizend aanverwanten maar gewoon je eigen smaak volgen...