Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

badXtrip

Legacy Member
Bane, serieus, ik vond ze al cool, maar ben zonet de hele tijd naar hen aan't luisteren... en 't word cooler met de minuut! shit, ik moet daar geraken!

Reedsh

Legacy Member
Anti-flag zei:
mm starfucker hebk al is gezien same met u peisk in wolvertem , da vond ek nu echt slecht se :D

haha ja idd :p
zo van dienen vrij slechte poppunk of kweetniet juist
heb het van ver wat bezig gehoord
naja :p

B[ueMuSe

Legacy Member
hum, starfucker is heus wel een coole band met coole gasten die hun instrument beheersen en zich volledig geven voor hún muziek, geef ze wat crediet, ze kunnen je heus verbazen!

Reedsh

Legacy Member
B[ueMuSe zei:
hum, starfucker is heus wel een coole band met coole gasten die hun instrument beheersen en zich volledig geven voor hún muziek, geef ze wat crediet, ze kunnen je heus verbazen!

kan goed zijn ze :) heb ze nooit echt deftig bekeken ofzo, maar ze hebben wel al wat naam dus ze zullen toch wel iets betekenen he ;)

Anti-flag

Legacy Member
ja kgeloof zeker wel da ze goed kunnen spelen en ervoor gaan enzo , maar het is gewoon ni echt iets voor mij (ze hadden toch een meiske als zangeres e?, anders bennek volledig verkeerd:))

Reedsh

Legacy Member
Anti-flag zei:
ja kgeloof zeker wel da ze goed kunnen spelen en ervoor gaan enzo , maar het is gewoon ni echt iets voor mij (ze hadden toch een meiske als zangeres e?, anders bennek volledig verkeerd:))

jaja da zijn ze ;)

Bart Religion

Legacy Member
Reedsh zei:
punk-o-rama 10 aangeschaft
lol vindt daar nog maar is een "punk" groep op :)
allemaal faux-emo en wat rock
ng wel paar goei dingen tussen (zit zo dvd bij met 24 clips wat wel leuk is bij verveling) marja niet meer wat het geweest is :)

de eerste 4 blijven de beste

B[ueMuSe

Legacy Member
amai, hoe cool waren die punk-o-rama's niet, de 5de was ook nog cava maar vanaf toen wast nie meer echt hetzelfde, nog steeds goeie bands maar geen hits meer zoals op de eerste 2. Hoe cool zijn trouwens al die beatsteaks nummers niet!

No Fun At All

Legacy Member
gaat er iemand van de medepunkers hier naar pukkelpop voor bad religion en no use for a name ?

iemadn van jullie trouwnes ook naar groezrock gegaan ?^^ wat vondne jullie het beste optreden ? ik vond flogging molly het meest owne samen met lagwagon

beton

Legacy Member
ik ben geen punker, . maar ik heb no use for a name gezien, .. en ik vond ze ROTSLECHT

maarja, .. ik ben dan ook geen punker, .. dus neem er geen aanstoot aan

B[ueMuSe

Legacy Member
No Fun At All zei:
gaat er iemand van de medepunkers hier naar pukkelpop voor bad religion en no use for a name ?

iemadn van jullie trouwnes ook naar groezrock gegaan ?^^ wat vondne jullie het beste optreden ? ik vond flogging molly het meest owne samen met lagwagon

kga vooral voor Open Hand en Senses Fail, bad religion en nufan nu al zo'n 30 maal gezien en het is wel welletjes. op groez was Strike Anywhere en Coheed duidelijk het beste!

ik hoor hier iets van "ik ben geen punker dus..." Punkers, das van in de jaren '70 en alle pubers met anarchy patchen uit de Large (de ironie) en buttons van Punk zijn puur "mode"gericht om op te vallen en zich ergens bij te laten horen. Je hoeft dat dus helemaal niet te hebben om te luisteren naar punkrock, hardcore of zen duizend aanverwanten maar gewoon je eigen smaak volgen...

badXtrip

Legacy Member
Hoe grappig zijn die mensen trouwens niet met al hun Anarchy patches & shirts :) heel "anarchistisch" om zo naar school te gaan & al :p

& Pukkel... ik zou graag gaan voor A Life Once Lost, maar kvrees dat't niets zal worden vanwege "de portomonéé"

syndrom

Legacy Member
Gisteren eens nailpin gezien en man die gasten staan er toch wel live ze, retestrak.
en een coole cover van goldfinger

Conspectus

Legacy Member
Ik ben op zoek naar instrumentale punk en harcore. of pnk/hardcore waarin grunten/grinden tot een minimum beperkt wordt. tips anyone?

syndrom

Legacy Member
isis, cult of luna,...

Wel nie echt hardcore niemeer te noemen maar tis wel instrumentaal

beton

Legacy Member
B[ueMuSe zei:
kga vooral voor Open Hand en Senses Fail, bad religion en nufan nu al zo'n 30 maal gezien en het is wel welletjes. op groez was Strike Anywhere en Coheed duidelijk het beste!

ik hoor hier iets van "ik ben geen punker dus..." Punkers, das van in de jaren '70 en alle pubers met anarchy patchen uit de Large (de ironie) en buttons van Punk zijn puur "mode"gericht om op te vallen en zich ergens bij te laten horen. Je hoeft dat dus helemaal niet te hebben om te luisteren naar punkrock, hardcore of zen duizend aanverwanten maar gewoon je eigen smaak volgen...


ik bedoelde daarmee dat de muziek mij niet kan boeien, .. heeft daarom niets te maken met hoe mijn haar erbij ligt en welke patches ik op mijn eastpac draag.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan