Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

syndrom

Legacy Member
Resistance tour kheb zo'n gevoel van been there done that.

Nu iets vele cooler:

COMEBACK KID (can)
BANE(us) + more tba
Tuesday, November 01, 2005 - Lintfabriek
KONTICH
Doors: 18h00

Mayh3M

Legacy Member
Ik vind die Zann maar niks.
En ja, het klinkt "retestrak", maar daar stopt het ook wel voor mij.

@foolio: waar in Mol was die show?

En nog een vette show:

THE RED CHORD (us)
BURY YOUR DEAD(us) + more tba
Sunday, November 06, 2005 - Lintfabriek
KONTICH
Doors: 17h00

Bury your fucking dead!

badXtrip

Legacy Member
Crap, lintfabriek is anders wel een heel eind weg, maar 2 heel coole shows...

syndrom

Legacy Member
voor comeback kid reis ik heel het land af!!

Man man ik ben nu al siked voor dood

B[ueMuSe

Legacy Member
dat ze bane nog es naar brugge halen 8)

Nieuwe Maudlin is trouwens verrassend goed!

syndrom

Legacy Member
toen bane in brugge speelde had ik examens VERDOMME

Nieuwe maudlin is zeer cool vinnek, ik hoor invloeden van isis, cult of luna en converge!

kwistenbiebel

Legacy Member
Mayh3M zei:
Ik vind die Zann maar niks.
En ja, het klinkt "retestrak", maar daar stopt het ook wel voor mij.

@foolio: waar in Mol was die show?

En nog een vette show:

THE RED CHORD (us)
BURY YOUR DEAD(us) + more tba
Sunday, November 06, 2005 - Lintfabriek
KONTICH
Doors: 17h00

Bury your fucking dead!
2 min fietsen van mij thuis :p
'k zal dan wel is gaan zien als 'k niets beter te doen heb.

B[ueMuSe

Legacy Member
reavX zei:
toen bane in brugge speelde had ik examens

i know your pain, same here, net als isis die zo'n 4 jaar geleden es in 't lint speelde, ik was toen al zot van sgnl05 en Oceanic was net niet uit... en kon ook niet gaan wegens examens, die band bracht me in hardcore verdomme en heb ze nu nog steeds geen enkele keer kunnen zien wegens omstandigheden. :sad:

syndrom

Legacy Member
Wow die maudlin demo/mcd/whatever ligt hier nu al voor de derde keer op. man man het blaaste me zo hard weg.

De release show was ook megacool!
Minus45° Super
Thee plague of gentlemen : doommetal op zen best!
Maudlin. int donker, met blacklights op een fucking autokerkhof. wat een sfeer!

syndrom

Legacy Member
haha alles wat uit me neusgaten en mond komt is gewoon zwart.
Maar ik had et er voor over

syndrom

Legacy Member
the setup heerst, ik vind toch dat ze net iets anders zijn dan de andere bands in hun stijl

B[ueMuSe

Legacy Member
inderdaad, ik ken eigenlijk geen bands die echt lijken op the setup...

maar ik mis Circle soms :(

badXtrip

Legacy Member
Hoeveel cooler is bane niet dan comeback kid... damn!

& The Setup, sjah... wat kan er nog over gezegd worden, ze zitten altijd strak!

badXtrip

Legacy Member
'k heb die 4way split ier liggen van circle met pn & nog 2 bands... valt wel mee, maar ik ben net iets meer aan The Setup...

& bwah, comeback kid, turn it around vind'k ook een superplaat, maar Wake The Dead vind'k precies nie zo goed, turn it around is gevarieerder, terwijl wake the dead na een eindje gaat vervelen (buiten enkele nummers dan)

Reedsh

Legacy Member
reavX zei:
the setup heerst, ik vind toch dat ze net iets anders zijn dan de andere bands in hun stijl

ja ik ben eerlijk, ik ken niet echt veel van hardcore hoor :) dat leek me gewoon niet zo anders dan andere hc bands die ik al gehoord heb
manne gave wel coole show enzo, en ja ze konden het wel, maja dnno :D

syndrom

Legacy Member
badXtrip zei:
'k heb die 4way split ier liggen van circle met pn & nog 2 bands... valt wel mee, maar ik ben net iets meer aan The Setup...

& bwah, comeback kid, turn it around vind'k ook een superplaat, maar Wake The Dead vind'k precies nie zo goed, turn it around is gevarieerder, terwijl wake the dead na een eindje gaat vervelen (buiten enkele nummers dan)

Mja door cbk hun muziek ben ik anders gaan denken, het heeft me door een shitty periode geholpen. Klinkt stom maar het is zo.
Daarom ben ik zo hard fan van hun.
Bane is ook cool, heb overlaatste the note gekocht en man et blaast.

Anti-flag

Legacy Member
Reedsh zei:
gisteren naar JH Tobit geweest in vilvoorde
was deze affiche: http://206.130.101.39/websites/jhtobit/flyers/Flyerwalls.jpg
was wel cava, ni echt uitschieters vond ik :)
the setup was eerste keer dat ik hen zag, had er al veel over gehoord, maja vond wel cool, maar gewoon hardcore :) imo trekt dat allemaal een beetje op elkaar :o nuja klonk goed, maar vond het niet speciaal ofzo


mm starfucker hebk al is gezien same met u peisk in wolvertem , da vond ek nu echt slecht se :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan