Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2 min fietsen van mij thuisMayh3M zei:Ik vind die Zann maar niks.
En ja, het klinkt "retestrak", maar daar stopt het ook wel voor mij.
@foolio: waar in Mol was die show?
En nog een vette show:
THE RED CHORD (us)
BURY YOUR DEAD(us) + more tba
Sunday, November 06, 2005 - Lintfabriek
KONTICH
Doors: 17h00
Bury your fucking dead!
reavX zei:toen bane in brugge speelde had ik examens
ad:
imo trekt dat allemaal een beetje op elkaar
nuja klonk goed, maar vond het niet speciaal ofzoreavX zei:the setup heerst, ik vind toch dat ze net iets anders zijn dan de andere bands in hun stijl
dat leek me gewoon niet zo anders dan andere hc bands die ik al gehoord heb
badXtrip zei:'k heb die 4way split ier liggen van circle met pn & nog 2 bands... valt wel mee, maar ik ben net iets meer aan The Setup...
& bwah, comeback kid, turn it around vind'k ook een superplaat, maar Wake The Dead vind'k precies nie zo goed, turn it around is gevarieerder, terwijl wake the dead na een eindje gaat vervelen (buiten enkele nummers dan)
Reedsh zei:gisteren naar JH Tobit geweest in vilvoorde
was deze affiche: http://206.130.101.39/websites/jhtobit/flyers/Flyerwalls.jpg
was wel cava, ni echt uitschieters vond ik
the setup was eerste keer dat ik hen zag, had er al veel over gehoord, maja vond wel cool, maar gewoon hardcoreimo trekt dat allemaal een beetje op elkaar
nuja klonk goed, maar vond het niet speciaal ofzo
