Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

badXtrip

Legacy Member
fOOliO zei:
hoe veel cooler is de oude it dies today (forever scorned) tegenover de nieuwe (the caitiff choir) trouwens..

allé gij :woohoo:


& fuck,heeft ier iemand al die nieuwen van system of a down gecheckt? prolly veel te commercieel & al voor den helft van jullie, maar shit, ik vind hem cool! serieus... der zitten lik imens coole stukken in... heeft niet echt veel te maken met deze thread, maar kwou't gewoon eens weten of dak hier den enigste ben die em nog cool vind? der is wss ier weer iets ferm mis met mij ofzo de laatsten tijd :p

Jayvie

Legacy Member
badXtrip zei:
allé gij :woohoo:


& fuck,heeft ier iemand al die nieuwen van system of a down gecheckt? prolly veel te commercieel & al voor den helft van jullie, maar shit, ik vind hem cool! serieus... der zitten lik imens coole stukken in... heeft niet echt veel te maken met deze thread, maar kwou't gewoon eens weten of dak hier den enigste ben die em nog cool vind? der is wss ier weer iets ferm mis met mij ofzo de laatsten tijd :p
Heb em nog ni helemaal gehoord, mor vinnem zeker ni slecht... Ma ok, kheb SOAD altij wel redelijk goe gevonde dus ja...

Mayh3M

Legacy Member
fuck "cool"...
Over nieuwe SOAD: nog niet gehoord, maar vind hun oudere werk wel goed.

Wat vinden jullie van Bleeding through?

badXtrip

Legacy Member
vroeger vond'k ze echt goed... maar de laatste tijd vind'k ze niet echt goe meer, kweetniet waarom... die stem irriteert me vooral...

Anti-flag

Legacy Member
soad valt nog wel goed mee vind ek , Boom is echt een goe lieke van hun . Kheb nieuwe cd nog ni gehoord , maar nieuwe liedje vind ek toch ook zeker ni slecht.

Mayh3M

Legacy Member
Ieperfest nieuws:
Whereas we normally provide you with a gigantic list of newly added bands, this time around there is only one new band that recently got confirmed. We're so extremely stoked about this addition to the line-up though, that we felt like we shouldn't keep it to ourselves any longer. So here it is, lock your children in the basement, as metallic hardcore's godfathers & the underground's best kept secret. STARKWEATHER will be hitting this year's Ieperfest.
http://www.hypertensionrecords.com/

Ik ken ze niet...

Anti-flag

Legacy Member
heeft er iemand toevallig een idee waar ik in belgie de cd "no gods/no managers" van choking victim zou kunnen vinden?

Mayh3M

Legacy Member
reavX zei:
the locust is cool!!

Kent iemand deze band http://www.speedballproductions.com/pib/

Ik vind ze wel cool klinken
Bwah, valt wel mee, kgon ze zeker checken op pressure fest.
Spelen in de zomer hier ook ne show:
20-07-2005
JH Den traveir Ledegem

Purified In Blood(Norway)
vegan sxe metal influenced hardcore outfit
combining the Earth Crisis style with At The Gates/Undying riffing, brutal & melodic at the same time
*new CD will be released on Alveran Records*
www.xpurifiedinbloodx.com
www.myspace.com/purifiedinblood


Liar(be)
H8000 XXX metalcore warriors - still going strong!
www.liar.be
www.myspace.com/xliarx

1 Outta 6(be)
Ypres hard hitting H8000/beatdown fury
think Everybody Get's Hurt, Knuckledust, Born From Pain
*split CD out now, go check it out, must have!*
www.oneouttasix.com
http://www.myspace.com/oneouttasix

Endless Fall(be)
H8000 youngsters bringing a mix beatdown/metalcore – support them!
www.endlessfall.tk

entrance: 5 euro
show will end early!!

badXtrip

Legacy Member
Mayh3M zei:
Bwah, valt wel mee, kgon ze zeker checken op pressure fest.
Spelen in de zomer hier ook ne show:
20-07-2005
JH Den traveir Ledegem

Purified In Blood(Norway)
vegan sxe metal influenced hardcore outfit
combining the Earth Crisis style with At The Gates/Undying riffing, brutal & melodic at the same time
*new CD will be released on Alveran Records*
www.xpurifiedinbloodx.com
www.myspace.com/purifiedinblood


Liar(be)
H8000 XXX metalcore warriors - still going strong!
www.liar.be
www.myspace.com/xliarx

1 Outta 6(be)
Ypres hard hitting H8000/beatdown fury
think Everybody Get's Hurt, Knuckledust, Born From Pain
*split CD out now, go check it out, must have!*
www.oneouttasix.com
http://www.myspace.com/oneouttasix

Endless Fall(be)
H8000 youngsters bringing a mix beatdown/metalcore – support them!
www.endlessfall.tk

entrance: 5 euro
show will end early!!


tis toch wel een eind van waar da gij woont... super cool, tis lik op 2 km met moeite van mijn huis, dus lekker op't gemak met de fiets naar ginder & terug :woohoo:

syndrom

Legacy Member
pff wrm zijn al die coole shows in zo van die plaatsen waar ge met openbaar vervoer praktisch nie geraak
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan