Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

badXtrip

Legacy Member
met openbaar vervoer geraak je der redelijk gemakkelijk eigenlijk... neem de trein naar Roeselare, daarna de bus naar menen (de 55, wel die die "via voerman" gaat) & daar moej ergens vragen aan die chauffeur dan waar daj moet afstappen, als je in't centrum van ledegem bent ongeveer... s'avonds terug geraken is iets anders natuurlijk :)

syndrom

Legacy Member
welja kbedoel dus teruggeraken é, eens zien of ik nergens vervoer kan scoren.

Trouwens 29 juni morda release party, ik weet het de meeste kunnen ze nie af hier, maar geef toe hoe cool klinken ze niet!

exploder

Legacy Member
reavX zei:
welja kbedoel dus teruggeraken é, eens zien of ik nergens vervoer kan scoren.

Trouwens 29 juni morda release party, ik weet het de meeste kunnen ze nie af hier, maar geef toe hoe cool klinken ze niet!
meesten kunnen ze ni af omda morda (eighty-six) gwn zo ne hype was en drm werkten ze die hype tegen...

kvond die hype eiglijk ook ma stom, en de optredens die ik toen zag ook

maar in ma/z (release party van sev) vondek ze echt wel nog goe en nu ebk der weer wa meer "respect" voor


kzal da dus ook zijn in ma/z (ook vooral weer voor the setup!)

syndrom

Legacy Member
exploder zei:
meesten kunnen ze ni af omda morda (eighty-six) gwn zo ne hype was en drm werkten ze die hype tegen...

kvond die hype eiglijk ook ma stom, en de optredens die ik toen zag ook

maar in ma/z (release party van sev) vondek ze echt wel nog goe en nu ebk der weer wa meer "respect" voor


kzal da dus ook zijn in ma/z (ook vooral weer voor the setup!)

Bij die nieuwen is er lik niks van hype, het is er rustig rond. Mja maar best ook.

Ik heb me gewoon over die hele Hype/veel jonge kids/shitzooi over gezet en een paar weken nog eens 86 opgelegt en die cd blaast me nog altijd omver.

Nu de optredens heb ik nooit stom gevonden, ze kicken het hard live. En de release show word ongetwijfeld zot! The setup opent gewoon fftjes de show, sfeer vanaf de eerste minuut als je het mij vraagt.

exploder

Legacy Member
reavX zei:
Bij die nieuwen is er lik niks van hype, het is er rustig rond. Mja maar best ook.

Ik heb me gewoon over die hele Hype/veel jonge kids/shitzooi over gezet en een paar weken nog eens 86 opgelegt en die cd blaast me nog altijd omver.

Nu de optredens heb ik nooit stom gevonden, ze kicken het hard live. En de release show word ongetwijfeld zot! The setup opent gewoon fftjes de show, sfeer vanaf de eerste minuut als je het mij vraagt.
mja kijk kvond ze wel goe de shows, ma kwenie ik miste iedre keer iet

en die hype tja ... best da da over is

nieuwe cd heet the number's dead ebbek gehoord... andere verwoording mss voor kill the 86-hype?:D


edit: weter toevallig niemand die theorie achter eighty-six ? wrm ze die naam vo cd ebn gekozen, kben da nieuwsgierig achter (kmoest da mail vo zendn ma keb da nooit gedaan, en das intss al 2 maand geleden dak da moest zendn dusja nu ist te laat omda ng te doen :D)

syndrom

Legacy Member
exploder zei:
mja kijk kvond ze wel goe de shows, ma kwenie ik miste iedre keer iet

en die hype tja ... best da da over is

nieuwe cd heet the number's dead ebbek gehoord... andere verwoording mss voor kill the 86-hype?:D


Volgens mij heet hij zo niet ze, normaal is hij volgende week af, piek zal me iets laten weten en dan geef ik ASAP een report.

The number's dead is idd een verwijzing naar 86 hehe is wel cool

syndrom

Legacy Member
hehe de naam 86 man man wat hebben we op bhc daar op zitten denken. En dan die intro quardax heritage. Nuja er waren veel theorien maar ze hebben et nooit gezegd.

exploder

Legacy Member
:) nice

enja oe zit da nu meje tshirt dieje ontworpen ebt? al iet meer bekend?

syndrom

Legacy Member
exploder zei:
:) nice

enja oe zit da nu meje tshirt dieje ontworpen ebt? al iet meer bekend?

Wel piek heeft me laten weten dat ze een andere kant uitgaan met hun artwork dusja, ik denk gewoon dat de band een evolutie heeft doorgegaan in hun muziek en in hun mentaliteit. Volgens mij gaan ze echt blazen.

badXtrip

Legacy Member
morda
de band zelf is wel cool op bvb Ieperfest, maar laat ze in brugge spelen & ze stellen me altijd teleur...

syndrom

Legacy Member
badXtrip zei:
morda
de band zelf is wel cool op bvb Ieperfest, maar laat ze in brugge spelen & ze stellen me altijd teleur...


Mja, de jonge kids é, cool dat ze er zijn pas op maar soms erger ik me aan hun kweet nie wrm. nuja

Mayh3M

Legacy Member
Goei nieuws:

the almighty Bane and everyones favourite Comeback Kid will team up
for a European tour in November

PERIOD:
October 31st – November 22nd, 2005


Comeback kid!

DerT

Legacy Member
badXtrip zei:
morda
de band zelf is wel cool op bvb Ieperfest, maar laat ze in brugge spelen & ze stellen me altijd teleur...
dikke zever. Ok veel jonge kids die zot komen waar so what, morda blaast normaalgezien evenhard op ieperfest als in brugge ?

badXtrip

Legacy Member
hun coolste show dat ik al heb gezien van hun was op Ieperfest, mede ook door het feit dat het er niet vol liep met kleine kinderen, maar ook omdat ze in brugge precies altijd zo een air over zich hebben... maar kom, ik zwijg er over

syndrom

Legacy Member
Mayh3M zei:
Goei nieuws:

the almighty Bane and everyones favourite Comeback Kid will team up
for a European tour in November

PERIOD:
October 31st – November 22nd, 2005


Comeback kid!


weet ik al een tijdje maar iemand moet ze wel boeken enzo, en geloof me tis niet goedkoop! 1000 euro voor die package.

Nu khoop dat ze in belgie spelen want dan ga ik zeker, bane en comeback kid rocken!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan