badXtrip
Legacy Member
met openbaar vervoer geraak je der redelijk gemakkelijk eigenlijk... neem de trein naar Roeselare, daarna de bus naar menen (de 55, wel die die "via voerman" gaat) & daar moej ergens vragen aan die chauffeur dan waar daj moet afstappen, als je in't centrum van ledegem bent ongeveer... s'avonds terug geraken is iets anders natuurlijk 


