Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

wallievis

Legacy Member
heeft er iemand van jullie gekeken naar panorama van vandaag, zoja, weten jullie welk liedje dat dat was van 'untermensh' dat ze speelden, is et van type o negative? tklonk nog goed, maar kmoest toch wel lachen nadat ze gezegd hadden harde muziek, het kan toch wel aardig wat harder dacht ik :)

badXtrip

Legacy Member
http://www.lifeforcerecords.com/splitecard.htm

voorsmaakje van die split cd van caliban & hsb ... kmoet zeggen, zwaar verrast ook door caliban, dit wordt cool!

tis wel weer wat meer kse gericht sommige nummers van caliban, maar het heersende nummer "arena of concealment" zit er tussen, dus voor mij ist al goe gekeurd (kvind de nummers ook beter dan op hun laatste cd van caliban)

syndrom

Legacy Member
nope ze blijven sucken volgens mij, HSB gaat er ook wa op achteruit.

sevencrowns

Legacy Member
mm.. zijn allemaal mate van mij. en de keuze tussen summerfest en pressurefest is idd vrij snel gemaakt :p

badXtrip

Legacy Member
naar't schijnt is da de "nieuwe metalcore"...

ik vnd er alesinds nie veel aan...

jakke18

Legacy Member
still remains is goe ja. Nieuwe aanwinst op roadrunner records.
Niet echt vernieuwend maar toch aangenaam

syndrom

Legacy Member
badXtrip zei:
naar't schijnt is da de "nieuwe metalcore"...

ik vnd er alesinds nie veel aan...

Wat is daar nieuw aan? As i lay dying doet dit al lang, weliswaar veel beter! (trouwens nieuwe as i lay dying is een bom)

badXtrip

Legacy Member
werd al op verschillende zine's & al zo omschreven
nieuw, ze gebruiken redelijk veel cleane vocals, & ik meen hier & daar een synthesiser te horen...

soit, as i lay dying is zowiezo veel coole!r

syndrom

Legacy Member
Mja it dies today ligt ook in die strekking en die hebben 1 goed nummer and that's it. Mensen willen veel te veel te samen kwakken tegenwoordig.

jakke18

Legacy Member
tis nie dat as I lay dying vernieuwend is. elk nummer trekt op elkaar... Ik vind het persoonlijk geen bom. zat snel in men prullenbak

anti-hero

Legacy Member
wallievis zei:
heeft er iemand van jullie gekeken naar panorama van vandaag, zoja, weten jullie welk liedje dat dat was van 'untermensh' dat ze speelden, is et van type o negative? tklonk nog goed, maar kmoest toch wel lachen nadat ze gezegd hadden harde muziek, het kan toch wel aardig wat harder dacht ik :)


weet et nie wi, mo kpeis wel da zet gistern rond ten drien gedraaid ebn ;)
oe ist koptje?

syndrom

Legacy Member
jakke18 zei:
tis nie dat as I lay dying vernieuwend is. elk nummer trekt op elkaar... Ik vind het persoonlijk geen bom. zat snel in men prullenbak


Ik zeg ook nie dat as i lay dying vernieuwend is. Ze doen wat ze doen gewoon veel beter dan al die nieuwe "metalcore" bandjes met clean vocals

badXtrip

Legacy Member
over As I Lay Dying, het is me ook al veel opgevallen dat ze niet echt vernieuwend zijn, net zoals darkest hour trouwens, al hun songs trekken op elkaar... maar tis toch raar dat'k ze wel telkens goed vind (hun songs zijn telkens cool, al gelijken ze bijna allemaal quasi op elkaar)

sevencrowns

Legacy Member
hoe veel cooler is de oude it dies today (forever scorned) tegenover de nieuwe (the caitiff choir) trouwens..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan