wallievis
Legacy Member
heeft er iemand van jullie gekeken naar panorama van vandaag, zoja, weten jullie welk liedje dat dat was van 'untermensh' dat ze speelden, is et van type o negative? tklonk nog goed, maar kmoest toch wel lachen nadat ze gezegd hadden harde muziek, het kan toch wel aardig wat harder dacht ik 


