Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anti-flag

Legacy Member
vitamin x hebk ook nog ni lang geleden leren kenne , en kvin ze echt supergoed...

syndrom

Legacy Member
oe cool is isis nie, muzikzale orgasmes gewoon en de perfecte blokmuziek

Autechre.

Legacy Member
Vooral de remixes/herinterpretaties van Oceanic, subliem subliem.

badXtrip

Legacy Member
Isis, is wel cool, maar 'k vind cult of luna, etc. wel beter... 'k vind isis vervelen na een tijdje

Mayh3M

Legacy Member
Hell on earth tour:
featuring
AS I LAY DYING
HEAVEN SHALL BURN
EVERGREEN TERRACE
AGENTS OF MAN
END OF DAYS
NEAERA

Zondag 9 oktober, Muziek-o-droom

Autechre.

Legacy Member
badXtrip zei:
Isis, is wel cool, maar 'k vind cult of luna, etc. wel beter... 'k vind isis vervelen na een tijdje
Ik heb juist het omgekeerde. Cult of luna is constant hard er tegen aan terwijl Isis zoveel meer variate in zowel soundscapes als opbouw biedt. Isis is gewoon meer drama, daar waar Cult of Luna directer is. :p

badXtrip

Legacy Member
ik heb hier SGNL>05 van isis liggen, en echt, die cd vind'k niet echt goed, Panopticon of wadist daar daarentegen dan wel wat beter, maar Cult of luna is gewoon ook een pak anders, rustiger ook & qua opbouw ben ik zeker dat Isis niet opkan tegen Cult Of Luna... die laatste cd "Salvation" is gewoonweg prachtig, idem met hun vorige releases.. nuja, tzal wel persoonlijke smaak zijn éh :)

Bart Religion

Legacy Member
Autechre. zei:
Om in de youthcrew-stijl te blijven: Restless Youth, Chain of Strength, Floorpunch, etc.


nog enkelen

Insted, Walk Proud, Better Than A Thousand, Battery, Face The Enemy, Mouthpiece, Nations On Fire

syndrom

Legacy Member
hmm oe heet da genre? En neurosis is ook zoiets ofzo? Fuck ik moet nog veel leren

mudvAyne

Legacy Member
Mayh3M zei:
Hell on earth tour:
featuring
AS I LAY DYING
HEAVEN SHALL BURN
EVERGREEN TERRACE
AGENTS OF MAN
END OF DAYS
NEAERA

Zondag 9 oktober, Muziek-o-droom
Ik ben aanwezig :D Alleen voor As I Lay Dying & Heaven Shall Burn al :)

Autechre.

Legacy Member
reavX zei:
hmm oe heet da genre? En neurosis is ook zoiets ofzo? Fuck ik moet nog veel leren
Sludge, denkik. Totaal mijn genre trouwens, check inderdaad Neurosis, Pelican, Old Man Gloom en Jesu. Neurosis doet het een stuk kalmer aan dan de gemiddelde Cult of Luna plaat.

badXtrip

Legacy Member
niet echt sludge ze
sludge is meer a la moho, eyehategod, bongzilla, ... theeft er wel al wa van mee maar 'k vind gewone sludge precies veel "grovver" klinken & al... & old man gloom is super,

btw mensen, voor mensen die dingen a la explosions in the sky & al graag horen (muzikale post rock ofzo?) check vooral ook eens By The End Of Tonight, tis precies muzikalen screamo, super cool!

syndrom

Legacy Member
Autechre. zei:
Sludge, denkik. Totaal mijn genre trouwens, check inderdaad Neurosis, Pelican, Old Man Gloom en Jesu. Neurosis doet het een stuk kalmer aan dan de gemiddelde Cult of Luna plaat.


Mja ik begin ook serieus dat genre te diggen fuck wat een geniale muziek
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan