Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Autechre.

Legacy Member
Donnybrook, Die... My Demon.

Cruciale Donnybrook shit, diggen die handel! Trouwens dezelfde kerel voor de artwork van Donnybrook en DMD, al ontgaat z'n naam me op dit moment.

edit: Mike Bukowski, dat was het.

Autechre.

Legacy Member
Om in de youthcrew-stijl te blijven: Restless Youth, Chain of Strength, Floorpunch, etc.

Autechre.

Legacy Member
Hard.

En Casey Jones ligt ook wel redelijk dicht bij Comeback Kid enzo.

.rOLE mODEL.

Legacy Member
mwah, donnybrook is wel cool voor een paar nummers, kga ze zeker wel checken op Ieperfest! (fuck, weeral kom'k tot het besef dat de affiche zot is!)

Mayh3M

Legacy Member
Autechre. zei:
Ik heb zojuist het nieuwe liedje van Janez Detd gehoord en fuck man, die wringen hunzelf in alle onmogelijk bochten om toch maar met de zgn. 'emo-hype' te kunnen meelifen. Het klinkt gewoon niet. Gisteren dan ook toevallig een interview gezien met 'Simple Plan', ik had de naam wel al 'ns vroeger opgepikt, maar voor de rest kende ik ze niet. Allemaal uitgerust met pikzwart geverfd haar, studded belts, plastron, allstars, etc. Ik denk dat we ons binnenkort mogen verwachten aan een golf van zogenaamde emo en screamo op de radio. God bespare ons.

Nèh, da 's dan ook weer van mijn lever.
Interview ook gezien, wa een bende rukkers...

.rOLE mODEL.

Legacy Member
ohja, reavX, check With Honor, nog zo'n zalige band... (hell yeah, laten we een "zalige band" lijst maken :ironic: )

Autechre.

Legacy Member
En Carry On. Manman, ik moet 'ns een lijstje maken, want ze schieten altijd met stukken en brokken binnen.

.rOLE mODEL.

Legacy Member
& Spitfiredown ook zeker checken! :p

en trouwens, gitarist van janez dedt of detd of hoe je't ook schrijft... eeft die nie bij xliarx gespeeld vroeger ofzo? of ben'k mis (ik dacht het zo ooit gehoord te hebben)

V-Virus

Legacy Member
Active Ingrediants(dit is niet fout gespeld :p) Tzijn wel zo christenen, ma daar merkek niet van in hun liedjes behalve mss: she's to young to fuck :p
Raised Fist is ook gewoon super :bow:

syndrom

Legacy Member
.rOLE mODEL. zei:
& Spitfiredown ook zeker checken! :p

en trouwens, gitarist van janez dedt of detd of hoe je't ook schrijft... eeft die nie bij xliarx gespeeld vroeger ofzo? of ben'k mis (ik dacht het zo ooit gehoord te hebben)


jep lennart heeft nog bij liar gespeeld

Jellepunk

Legacy Member
Heeft Matt Freeman kanker? het doet de ronde dat hij long kanker heeft maar een tijdje geleden was er ook een gerucht dat Tim ook kanker heeft
Bron: http://www.rancid-unofficial.com & ook via google heb ik een paar berichten gevonden

badXtrip

Legacy Member
aangezien der ier al 2 van nick veranderd hadden, en het van mij eigenlijk ook wel eens dringend tijd was & bij gebrek aan inspiratie & plaats in die kottekes, behold .role model. (wat was ik die nick beu man :p)


en ier... iedereen vitamin x checken, damn!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan