Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

.rOLE mODEL.

Legacy Member
Holy f*ck! zonet de nieuwe namen van Ieperfest gelezen :eek: :eek:
ik sta hier spontaan klaar te komen op namen zoals Amanda Woodward, The Death Of Anna Karina, Leng Tch'e, Misery Index, Morning Again, Amen Ra & Morning Again... fuck, en dan te denken dat de affiche al zo zot was... hell yeah, dit word zowiezo super cool!

de volledige lijst: www.ieperfest.com

Dark_One

Legacy Member
omg ik zit mij hier gwn dood te staren op de Affische van Warped Tour :|

waaarom woon in hier en ni in amerika :cry:

Autechre.

Legacy Member
Morning again én Morning again? ;) En Amanda Woodward. Hoofd, zot, komen.

wallievis

Legacy Member
.rOLE mODEL. zei:
Holy f*ck! zonet de nieuwe namen van Ieperfest gelezen :eek: :eek:
ik sta hier spontaan klaar te komen op namen zoals Amanda Woodward, The Death Of Anna Karina, Leng Tch'e, Misery Index, Morning Again, Amen Ra & Morning Again... fuck, en dan te denken dat de affiche al zo zot was... hell yeah, dit word zowiezo super cool!

de volledige lijst: www.ieperfest.com

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, nie dit jaar, nie vandejaar morning again, noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: just nudak mijn erexamens ga meedoen komen ze af naar ieper
tis niet eerlijk, tis niet eerlijk

Autechre.

Legacy Member
.rOLE mODEL. zei:
'k heb sinds gisteren eindelijk de 7" van The Setup (nine kinds of pain)... miljaar, draait hier al overuren dat nie meer normaal is! en dan nog te bedenken dat die nieuwe cd nog zoveel keers cooler is!
En ik maar veronderstellen dat die den 26sten uitkwam. Morgen ook nog The Setup in den Horizont in meerhout, samen met sparkle of hope, no turning back, think it through.

Mayh3M

Legacy Member
Autechre. zei:
En ik maar veronderstellen dat die den 26sten uitkwam. Morgen ook nog The Setup in den Horizont in meerhout, samen met sparkle of hope, no turning back, think it through.
Aanwezig!

sevencrowns

Legacy Member
hoen vette show wast gister in dn horizont?! zalige sfeer.
en fuck, hun nieuwe schijf blaast echt serieus.

Mayh3M

Legacy Member
fOOliO zei:
hoen vette show wast gister in dn horizont?! zalige sfeer.
en fuck, hun nieuwe schijf blaast echt serieus.
Het was idd vet!
Think it through: wederom goed
Sparkle of hope: nie gezien
No turning back: heel goed, maar veel te kort :(
The setup: superband, véél potentieel me dunkt

Nieuwe CD alleen nog maar in de auto opgezet toen we naar huis reden, dus nog nie veel van gehoord.

aenema

Legacy Member
aenema zei:
voor de liefhebbers, the black dahlia murder cd is ook al in productie.. komt ook ergens uit in juli.
ik kan niet wachten.

unhallowed ligt hier zowa dagelijks op, heb wel nog niets gehoord van een nieuwe mp3 ? :sad:

VeNeReA

Legacy Member
sd op pukkelpop :'(
arch, wordt nog moeilijke keuze welke dag ik zal gaan

Savatar

Legacy Member
Ik heb een request..
Kan iemand me de lyric bezorgen van:

I hate myself - Less than nothing

Thnx in advance !
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan