Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jellepunk

Legacy Member
Hoi, kheb even jullie hulp nodig. We zullen hier in roeselare een optreden organiseren met de volgende bands

The Unarmed
Bliss
7works
James Brayne
Far to close (TBC)
De hardheid (NL) (TBC)

Maar we hebben nog een main act nodig zodat we wat volk hebben want al die bands zijn goed maar als je die niet kent kom je er meestal niet op af, we zijn dus nog opzoek naar een (min of meer goedkope) headliner. We hadden aan funeral dress gedacht maar die kunnen neit en el guapo stuntteam vraagt teveel geld. Weten jullie nog iets in het genre Punk, Rock'n'Roll/Speedrock of ska?
We overwegen mise*en*scene maar die zijn niet bekend genoeg.
Alle suggesties zijn goed
alvast bedankt

Jellepunk

Legacy Member
kvrees ervoor, el guapo is veel kleiner dan zij en zitten onder hetzelfde bookings kantoor en we kunnen el guapo niet betalen dus vrees ik voor peter pan... (Maar ik zou het wel doodgraag doen)

Jayvie

Legacy Member
Jellepunk zei:
kvrees ervoor, el guapo is veel kleiner dan zij en zitten onder hetzelfde bookings kantoor en we kunnen el guapo niet betalen dus vrees ik voor peter pan... (Maar ik zou het wel doodgraag doen)
Hmm, dan zouk et ni wete... Als ge echt ne "bekende" wilt, zult ge er wsl wel wa centjes voor moete gaan neer legge vrezek...
Belgian Asociality mss probere? 's Maar een gedacht e..

sir oinksalot

Legacy Member
Jellepunk zei:
Hoi, kheb even jullie hulp nodig. We zullen hier in roeselare een optreden organiseren met de volgende bands

The Unarmed
Bliss
7works
James Brayne
Far to close (TBC)
De hardheid (NL) (TBC)

Maar we hebben nog een main act nodig zodat we wat volk hebben want al die bands zijn goed maar als je die niet kent kom je er meestal niet op af, we zijn dus nog opzoek naar een (min of meer goedkope) headliner. We hadden aan funeral dress gedacht maar die kunnen neit en el guapo stuntteam vraagt teveel geld. Weten jullie nog iets in het genre Punk, Rock'n'Roll/Speedrock of ska?
We overwegen mise*en*scene maar die zijn niet bekend genoeg.
Alle suggesties zijn goed
alvast bedankt

smoothlee misschien? in de belgische ska scene toch zeer bekend en lokken veel volk
anyway, laat nog iets weten als alles vast staat, want ik wacht al lang om de hardheid eindelijk eens live te kunnen zien!

Jellepunk

Legacy Member
Het zal doorgaan op 10 september. In het Jeugdhuis DIEZIE.
De hardheid lukt waarschijnlijk wel maar smoothlee heb ik nog nooit van gehoord en ik ben er toch wel veel mee bezig dus dit zal geen groot publiek aantrekken.

Belgian associality komt al op paripop hier ook in de buurt dusja en die vragen evenveel als el guapo stuntteam. We zijn nog aan het kijken, mss vragen we eens hoeveel the bips vraagt...

sir oinksalot

Legacy Member
Jellepunk zei:
Het zal doorgaan op 10 september. In het Jeugdhuis DIEZIE.
De hardheid lukt waarschijnlijk wel maar smoothlee heb ik nog nooit van gehoord en ik ben er toch wel veel mee bezig dus dit zal geen groot publiek aantrekken.

Belgian associality komt al op paripop hier ook in de buurt dusja en die vragen evenveel als el guapo stuntteam. We zijn nog aan het kijken, mss vragen we eens hoeveel the bips vraagt...
op mijn verjaardag nog wel, tof!

Jellepunk

Legacy Member
we zijn nu bezig met te proberen om antidote te pakken te krijgen maar als dat lukt dan wordt het verplaatst naar de 3de september, maar we hopen er niet op want die mannen zijn waarschijnlijk te groot voor onze portemoneee

.rOLE mODEL.

Legacy Member
best niet 3 september... tis dan iets redelijks groots te doen in izegem, met oa chimaera, morda & zeroxtolerance (jawel :p) maar der was sprake van eventueel Vader (was nog niet heel zeker maar er was sprake van) & nog een hele hoop groepen.. .dusja alsde wa volk wilt :)

AnewSpider

Legacy Member
.rOLE mODEL. zei:
best niet 3 september... tis dan iets redelijks groots te doen in izegem, met oa chimaera, morda & zeroxtolerance (jawel :p) maar der was sprake van eventueel Vader (was nog niet heel zeker maar er was sprake van) & nog een hele hoop groepen.. .dusja alsde wa volk wilt :)


meent ge em ofwa , zeroxtoleranxe :eek: wwwwow:)

( :offtopic: ebde ook zo'n zeer in uwe kop? :( )

xReAVeRx

Legacy Member
ier juist de nieuwe cd van falloutboy aant beluisteren, wat een coole plaat

Jellepunk

Legacy Member
.rOLE mODEL. zei:
best niet 3 september... tis dan iets redelijks groots te doen in izegem, met oa chimaera, morda & zeroxtolerance (jawel :p) maar der was sprake van eventueel Vader (was nog niet heel zeker maar er was sprake van) & nog een hele hoop groepen.. .dusja alsde wa volk wilt :)
moja, we richten ons op ander publiek é en als we antidote kunnen krijgen dan zullen we wel volk hebben

.rOLE mODEL.

Legacy Member
ja ok, mss wel waar... maar aangezien dat ook 7 works speelt... nuja, soit :) zou wel graag 7 works nog eens zien...

& 'k heb sinds gisteren eindelijk de 7" van The Setup (nine kinds of pain)... miljaar, draait hier al overuren dat nie meer normaal is! en dan nog te bedenken dat die nieuwe cd nog zoveel keers cooler is!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan