Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmm, dan zouk et ni wete... Als ge echt ne "bekende" wilt, zult ge er wsl wel wa centjes voor moete gaan neer legge vrezek...Jellepunk zei:kvrees ervoor, el guapo is veel kleiner dan zij en zitten onder hetzelfde bookings kantoor en we kunnen el guapo niet betalen dus vrees ik voor peter pan... (Maar ik zou het wel doodgraag doen)
omgAlucard zei:Toy Dolls op Pukkelpop!

Uhu, schijnt da Venerea ook komtVeNeReA zei:omg
waarom kan ik juist ni vandejaar gaan terwijl het zalige groepen al zijn tot nu toe![]()
![]()

Jellepunk zei:Hoi, kheb even jullie hulp nodig. We zullen hier in roeselare een optreden organiseren met de volgende bands
The Unarmed
Bliss
7works
James Brayne
Far to close (TBC)
De hardheid (NL) (TBC)
Maar we hebben nog een main act nodig zodat we wat volk hebben want al die bands zijn goed maar als je die niet kent kom je er meestal niet op af, we zijn dus nog opzoek naar een (min of meer goedkope) headliner. We hadden aan funeral dress gedacht maar die kunnen neit en el guapo stuntteam vraagt teveel geld. Weten jullie nog iets in het genre Punk, Rock'n'Roll/Speedrock of ska?
We overwegen mise*en*scene maar die zijn niet bekend genoeg.
Alle suggesties zijn goed
alvast bedankt
mja da vinnek persoonlijk minder erg want heb die al stuk of 4 keer gezienAlucard zei:Uhu, schijnt da Venerea ook komt![]()

op mijn verjaardag nog wel, tof!Jellepunk zei:Het zal doorgaan op 10 september. In het Jeugdhuis DIEZIE.
De hardheid lukt waarschijnlijk wel maar smoothlee heb ik nog nooit van gehoord en ik ben er toch wel veel mee bezig dus dit zal geen groot publiek aantrekken.
Belgian associality komt al op paripop hier ook in de buurt dusja en die vragen evenveel als el guapo stuntteam. We zijn nog aan het kijken, mss vragen we eens hoeveel the bips vraagt...
) maar der was sprake van eventueel Vader (was nog niet heel zeker maar er was sprake van) & nog een hele hoop groepen.. .dusja alsde wa volk wilt 
Ja, vrij heavy!fOOliO zei:iemand nieuwe cd van born from pain al beluisterd?
.rOLE mODEL. zei:best niet 3 september... tis dan iets redelijks groots te doen in izegem, met oa chimaera, morda & zeroxtolerance (jawel) maar der was sprake van eventueel Vader (was nog niet heel zeker maar er was sprake van) & nog een hele hoop groepen.. .dusja alsde wa volk wilt
![]()
wwwwow
ebde ook zo'n zeer in uwe kop?
)moja, we richten ons op ander publiek é en als we antidote kunnen krijgen dan zullen we wel volk hebben.rOLE mODEL. zei:best niet 3 september... tis dan iets redelijks groots te doen in izegem, met oa chimaera, morda & zeroxtolerance (jawel) maar der was sprake van eventueel Vader (was nog niet heel zeker maar er was sprake van) & nog een hele hoop groepen.. .dusja alsde wa volk wilt
![]()
zou wel graag 7 works nog eens zien...