Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

xBEHOLDERx

Legacy Member
Nee ma, ge zegt toch ook geen techno tegen Burzum. Kwestie van geen overhypte genrenamen te gebruiken.

En for god's sake, lees www.fourfa.com, dan is er geen discussie meer mogelijk.

xReAVeRx

Legacy Member
exploder zei:
kdenk da atreyu en avenged sevenfold je wsl wel gaan aanspreken


das niet noodzakelijk é, kbedoel ik luister graag naar atreyu maar avenged sevenfold kan ik nie uitstaan

.rOLE mODEL.

Legacy Member
ripz zei:
ja joene who gives a rats ass, negeer het woord "screamo" gewoon es en geef band in-het-genre-van (wtf da dan ook mag wezen in je eigen opinie)

je kan gaan overdrijven in het onderverdelen in genres zoals hier een paar pagina's geleden, maar screamo & emocore zijn gewoon totaal anders, je zegt ook niet punk tegen pakt bvb madball? kvind't wel altijd handig als't in de grote lijnen een beetje goed zit...

Mayh3M

Legacy Member
Nu ja, met al die onderverdelingen geraak je er na een tijd niet meer uit of het nu screamo of post emocore of weet ik veel wat is.
Het is muziek!

xBEHOLDERx

Legacy Member
.rOLE mODEL. zei:
je kan gaan overdrijven in het onderverdelen in genres zoals hier een paar pagina's geleden, maar screamo & emocore zijn gewoon totaal anders, je zegt ook niet punk tegen pakt bvb madball? kvind't wel altijd handig als't in de grote lijnen een beetje goed zit...
Woord.
xReAVeRx zei:
Punk, hardcore, emo

Zo simpel ist
Neen.

.rOLE mODEL.

Legacy Member
maar laten we alstublieft stoppen met doordrammen over verschillende onderverdelingen van genres, van tis precies erg de laatste dagen :p


trouwens, dringend this is hell checken iedereen! vorige week gezien in st niklaas, en ze verdienen toch wel wat meer aandacht dan dat ze nu eigenlijk krijgen... www.thisishell.org

Dark_One

Legacy Member
xBEHOLDERx zei:
Geen Screamo, Ik Herhaal: Geen. En die Dearwhoever óók al niet.
Hebbek ookni beweerd hé :D
ik dacht gwn da het iet voor hem ging zijn.
anyway Daïtro is tochwel screamo hopek anders moogde mij is aantonen wa het wel is :D

xBEHOLDERx

Legacy Member
Dark_One zei:
Hebbek ookni beweerd hé :D
ik dacht gwn da het iet voor hem ging zijn.
anyway Daïtro is tochwel screamo hopek anders moogde mij is aantonen wa het wel is :D
Daitro is screamo, en heb ik ooit beweerd van niet? Lees m'n quote nog 'ns goed. En op dat purevolume stond er bij genre 'screamo', wat het zeker _niet_ is. :p

Dark_One

Legacy Member
xBEHOLDERx zei:
Daitro is screamo, en heb ik ooit beweerd van niet? Lees m'n quote nog 'ns goed. En op dat purevolume stond er bij genre 'screamo', wat het zeker _niet_ is. :p
Nee hoor, maar als ge al ging zeggen da dat gene screamo was dan wistek het helemaal nietmeer :D. En ja die genres kloppe meestal ni echt.. maar kom wat voor genre is Dear Whoever dan voor u ? Kben wel geinsterseerd nu :D

xBEHOLDERx

Legacy Member
Dark_One zei:
Nee hoor, maar als ge al ging zeggen da dat gene screamo was dan wistek het helemaal nietmeer :D. En ja die genres kloppe meestal ni echt.. maar kom wat voor genre is Dear Whoever dan voor u ? Kben wel geinsterseerd nu :D
Ik ben niet de man om daar een label op te plakken, alleen maar om de foute er af te halen. Noem het emo metal of techmo ofzo.

AnewSpider

Legacy Member
emo/emocore noemen ze da vandaag de dag zeker?=)
jaja voor jullie al trug beginnen (voor diegenen die nie akkoord gaan me "emo" vandaag de dag) poppunk :p ..

xBEHOLDERx

Legacy Member
AnewSpider zei:
emo/emocore noemen ze da vandaag de dag zeker?=)
jaja voor jullie al trug beginnen (voor diegenen die nie akkoord gaan me "emo" vandaag de dag) poppunk :p ..
Ook akkoord. Hoewel ik techmo ook niet mis vind.

.rOLE mODEL.

Legacy Member
AnewSpider zei:
jaja voor jullie al trug beginnen (voor diegenen die nie akkoord gaan me "emo" vandaag de dag) poppunk :p ..

zie je wel dat naast me zitten in de klas voor iets goed is! :woohoo:

AnewSpider

Legacy Member
.rOLE mODEL. zei:
zie je wel dat naast me zitten in de klas voor iets goed is! :woohoo:

om u ne suikerklontje in uw mond te zien stoppen :confused: :p
mjaja den model leert me veel bij :unsure:

en ie pest mie :cry:

.rOLE mODEL.

Legacy Member
damn... zojuist een mp3 gehoord van purified in blood... kdacht dat weer zo'n typische purification/arkangel metalcore rip off ging zijn... maar fuck, check "The Ultimate Price". da ze maar vlug eens langs hier komen! Purified In Blood

.rOLE mODEL.

Legacy Member
echt... da nummer draait ier wss al voor de 20ste keer op een rij... en nog altijd zo'n imens cool begin!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan