Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
exploder zei:kdenk da atreyu en avenged sevenfold je wsl wel gaan aanspreken
ripz zei:ja joene who gives a rats ass, negeer het woord "screamo" gewoon es en geef band in-het-genre-van (wtf da dan ook mag wezen in je eigen opinie)
Woord..rOLE mODEL. zei:je kan gaan overdrijven in het onderverdelen in genres zoals hier een paar pagina's geleden, maar screamo & emocore zijn gewoon totaal anders, je zegt ook niet punk tegen pakt bvb madball? kvind't wel altijd handig als't in de grote lijnen een beetje goed zit...
Neen.xReAVeRx zei:Punk, hardcore, emo
Zo simpel ist
Hebbek ookni beweerd héxBEHOLDERx zei:Geen Screamo, Ik Herhaal: Geen. En die Dearwhoever óók al niet.


Daitro is screamo, en heb ik ooit beweerd van niet? Lees m'n quote nog 'ns goed. En op dat purevolume stond er bij genre 'screamo', wat het zeker _niet_ is.Dark_One zei:Hebbek ookni beweerd hé
ik dacht gwn da het iet voor hem ging zijn.
anyway Daïtro is tochwel screamo hopek anders moogde mij is aantonen wa het wel is![]()

Nee hoor, maar als ge al ging zeggen da dat gene screamo was dan wistek het helemaal nietmeerxBEHOLDERx zei:Daitro is screamo, en heb ik ooit beweerd van niet? Lees m'n quote nog 'ns goed. En op dat purevolume stond er bij genre 'screamo', wat het zeker _niet_ is.![]()
. En ja die genres kloppe meestal ni echt.. maar kom wat voor genre is Dear Whoever dan voor u ? Kben wel geinsterseerd nu 
Ik ben niet de man om daar een label op te plakken, alleen maar om de foute er af te halen. Noem het emo metal of techmo ofzo.Dark_One zei:Nee hoor, maar als ge al ging zeggen da dat gene screamo was dan wistek het helemaal nietmeer. En ja die genres kloppe meestal ni echt.. maar kom wat voor genre is Dear Whoever dan voor u ? Kben wel geinsterseerd nu
![]()
Ook akkoord. Hoewel ik techmo ook niet mis vind.AnewSpider zei:emo/emocore noemen ze da vandaag de dag zeker?=)
jaja voor jullie al trug beginnen (voor diegenen die nie akkoord gaan me "emo" vandaag de dag) poppunk..
AnewSpider zei:jaja voor jullie al trug beginnen (voor diegenen die nie akkoord gaan me "emo" vandaag de dag) poppunk..

.rOLE mODEL. zei:zie je wel dat naast me zitten in de klas voor iets goed is!![]()
