Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

wallievis

Legacy Member
jongeman, heb je met google gezocht? (ikzelf niet, ik weet ze staan :))

makom, hier dus: i hate myself - less than nothing

60 watts, brighter than my future, an empty forty, fuller than my life, there must be more, sometimes i don't think so, maybe i'm right. maybe there's no such thing as bright, a sigh. A sultry night stare at moons from rooftops, A broken engine, poisoned never dry, I pour my heart out to a god that doesn't listen, You said you'd save me. You said you'd love me always but you lied. And i can't dry my eyes and there is nothing left inside, one day. the day. the day that i said i, my heart inside was cold so that you didn't know, so all and you, you won't love me at all, the leaves come down, there is no sound, and if i fall would you notice at all? the thought of me repulses me, but you'd say you took me anyway, i am so alone on a corroded city rooftop, i saw you walking, you didn't say anything, you always told me that you'd never stop loving me, but you stopped before you started and now all i have is lies. What am i gonna be? Who am i gonna be? afraid, repressed, And now that i feel lost, Well i wish that you had grown while i bleed all alone, the falling rain is what is left for me We’re gonna be what's left for me what is there to learn? there is less than nothing, i thought you'd be. be there for me you weren't there. you weren't anywhere. You lied right to my face you broke my fucking heart, One day, one day you tore my heart apart. And i have nothing, And i am nothing, i’m piss, i’m shit, i am less than nothing


en deprimeert maar nekeer goed :p;)

Savatar

Legacy Member
Ik dank u zeer !

Had gezocht via google maar niets gevonden, over een paar maand vond ik die wel.. strange

.rOLE mODEL.

Legacy Member
Nieuwen Mp3 van Darkest Hour: Hier

damn, klinkt weeral super... alhoewel quasi al hun liedjes in dezelfden aard zijn, blijven ze nog altijd super! kan amper wachten tot Ieperfest

Autechre.

Legacy Member
Ik heb zojuist het nieuwe liedje van Janez Detd gehoord en fuck man, die wringen hunzelf in alle onmogelijk bochten om toch maar met de zgn. 'emo-hype' te kunnen meelifen. Het klinkt gewoon niet. Gisteren dan ook toevallig een interview gezien met 'Simple Plan', ik had de naam wel al 'ns vroeger opgepikt, maar voor de rest kende ik ze niet. Allemaal uitgerust met pikzwart geverfd haar, studded belts, plastron, allstars, etc. Ik denk dat we ons binnenkort mogen verwachten aan een golf van zogenaamde emo en screamo op de radio. God bespare ons.

Nèh, da 's dan ook weer van mijn lever.

syndrom

Legacy Member
WTF janez dedt emo??? Komaan zeg dat nie waar is!

Mja en simple plan kan ik wel diggen, het is gewoon een feit dat emo/emocore populair aant worden is. snif snif

Cfr. de nieuwe a static lullaby, zitten ffs al op sony en je kan het horen ook

Reedsh

Legacy Member
ma das genen emo
das allemaal poppunk
die mannen zijn gewoon fashioncore
nix aan te doen, tis nu eenmaal "in" om crappy poppunk te maken
a static lullabye doet hier idd ook aan mee
simple plan geeft zelf wel toe dat ze "powerpop" maken, dus ze gaan hunzelf ni bestempelen als EMO of whatever zoals sommige andere crapbands wel doen, nuja ik dacht da het zwartverven van het haar al vrij hard uit was? achja, voor de grote massa ws niet

syndrom

Legacy Member
Mja mij kan het infeite nie echt schelen hoe ze eruitzien, behalve als hun muziek der onder gaat lijden.

exploder

Legacy Member
reavX zei:
Mja mij kan het infeite nie echt schelen hoe ze eruitzien, behalve als hun muziek der onder gaat lijden.
idd, aleeja imo wordt de muziek te vaak geassociëerd met het uiterlijk, en omgekeerd ook...





btw wrm verandere gij nu van nickname?:D



edit: en da shirt van morda da op je deviantpagina staat ga da uitkomen ofzo ?

Anti-flag

Legacy Member
mm da lieke van simple plan da ge nu constant op tv ziet , "shut up" , vind ek echt wel een irritant en slecht liedje:)

.rOLE mODEL.

Legacy Member
oh, mij kan het helemaal geen kloten meer schelen :p emo is den dag van vandaag zo saai geworden dat'k der gewoon nie meer naar luister... elke band is gelijk aan elkaar precies... nuja :p

V-Virus

Legacy Member
Leuk laat de fashionpunk posers maar komen :sop: tlopen der nu al genoeg rond :doh:

syndrom

Legacy Member
exploder zei:
idd, aleeja imo wordt de muziek te vaak geassociëerd met het uiterlijk, en omgekeerd ook...





btw wrm verandere gij nu van nickname?:D



edit: en da shirt van morda da op je deviantpagina staat ga da uitkomen ofzo ?


Kweetnog nie of da shirt ga geprint worden, was gewoon een prutserijtje.
Ik vind men nieuwe nick btw vele cooler hehe

syndrom

Legacy Member
Btw ik zoek nog bands in het genre van champion, bane, comeback kid,...

Kan iemand me helpen

.rOLE mODEL.

Legacy Member
& fuck, mijn dag is weer geslaagd

20 juli: Purified In Blood in den traveir in ledegem, dus ik ga alvast met de vélo !

Reedsh

Legacy Member
Anti-flag zei:
mm da lieke van simple plan da ge nu constant op tv ziet , "shut up" , vind ek echt wel een irritant en slecht liedje:)

duh, das pokke slecht
er bestaat wel betere poppunk als dat
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan