Autechre.
Legacy Member
Inderdaad, da wel, sludge is eerder een subgenre van doom, magoed. En om termen als 'industrial post-hardcore sludge' te vermijden, misschien sludgecore oid? Ik weet het niet en ik ga ook niet meer proberen.badXtrip zei:niet echt sludge ze
sludge is meer a la moho, eyehategod, bongzilla, ... theeft er wel al wa van mee maar 'k vind gewone sludge precies veel "grovver" klinken & al... & old man gloom is super,
tis erg al die genres 
das lik gewoon iets dat ze bij Horse The band hebben uitgevonden, dus der zijn echt toaal geen andere bands die etzelfde spelen, mss wel een stuk An Albatross (en ffs, waarom begint iedereen dat hier te vragen?