Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Autechre.

Legacy Member
badXtrip zei:
niet echt sludge ze
sludge is meer a la moho, eyehategod, bongzilla, ... theeft er wel al wa van mee maar 'k vind gewone sludge precies veel "grovver" klinken & al... & old man gloom is super,
Inderdaad, da wel, sludge is eerder een subgenre van doom, magoed. En om termen als 'industrial post-hardcore sludge' te vermijden, misschien sludgecore oid? Ik weet het niet en ik ga ook niet meer proberen.

Bad Religion

Legacy Member
voor degene die het moeten weten, funeral for a friend - hours (de nieuwe cd) is uit

Bad Religion

Legacy Member
en hij rocked =), this wel nen 'andere stijl' niet meer al dat gebrul maar de prachtige stem van mat davis (l)

flameboy

Legacy Member
Kent iemand nog goeie Nintendocore banjes want op tees moment kennek alleen Horse The band

Jayvie

Legacy Member
Nondedju seg, wasmeda hier tegewoordig? Nieuwe genres verschijne nog sneller dan da ik een proper onderbroek aandoe! Nintendocore, what's next, XBoxcore? "Ja die band speelt eerder post-PS2core, kzou het neo-PS3core kunne noeme"

badXtrip

Legacy Member
flameboy zei:
Kent iemand nog goeie Nintendocore banjes want op tees moment kennek alleen Horse The band


Nintendocore is geen genre ;) das lik gewoon iets dat ze bij Horse The band hebben uitgevonden, dus der zijn echt toaal geen andere bands die etzelfde spelen, mss wel een stuk An Albatross (en ffs, waarom begint iedereen dat hier te vragen? :p)

Reedsh

Legacy Member
Bad Religion zei:
en hij rocked =), this wel nen 'andere stijl' niet meer al dat gebrul maar de prachtige stem van mat davis (l)

ah dus meer voor het grote publiek.
major labels, gotta love them

pit24

Legacy Member
wie gaat er naar boy sets fire int lintfabriek morgen?

Ik heb er alvast zin in^^

Bad Religion

Legacy Member
het maakt voor mij imo nie zoveel uit, het nieuwe album is nog altijd vrij goed. maar ik denk ook dat het voor een breder publiek mikt =)

syndrom

Legacy Member
jakke18 zei:
zij hebben tenminste het lef om niet meer mee te doen aan alle emo-screamo hype die ontstaan is na hun eerste album


gast doe eens normaal, alle bands die vroeger goed vond en die switchen naar een major label sucken gewoon hard ineens.

V-Virus

Legacy Member
Tis juist den hype nu voor van die schoon gezongen "emo"...

@Reav: bad religion is een uitzondering :p

Bad Religion

Legacy Member
oi =( op de nieuwe cd staan wel een paar liedjes waar de drummer meebrult hoor, dus this niet volledig correct, en de gitaar rifs zijn gewoon amazing.

*edit* IN MIJN MENING OFFCOURSE =)

badXtrip

Legacy Member
de gitaren zijn altijd al cool geweest van funeral for a friend...

trouwens, hoe hard heerst A Traitor Like Judas niet, just die cd eens beluisterd, zeker & vast waardig om op goodlife te zitten...

Mr. Strontbol

Legacy Member
Autechre. zei:
Om in de youthcrew-stijl te blijven: Restless Youth, Chain of Strength, Floorpunch, etc.

nog wa youth crew:
In My Eyes, Hands tied, Ten Yard Fight, Wide Awake, Project X

En om wa Belgische/ Hollandse bands te noeme die wel es in de buurt spele: Abusive Action, Turn The Screw, True Colors, Justice, Think It Through
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan