Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
secondedreavX zei:avenged sevenfold kan mijn zak opblazen
eerst vonk die groep echt goe toen ik cd ad gekregen van iemandreavX zei:avenged sevenfold kan mijn zak opblazen
Ik doelde niet op de prijs, maar het feit dat ze hem uitbrengen op een major. En dat doet niets af aan hun "kwaliteiten", niettegenstaande dat ik ze nooit goed heb gevonden.badXtrip zei:net alsof de prijs van een cd er aan toe doet aan hun kwaliteit als band ofzo...
mja ij kan wel goe zingen ma et mist nu gwn ietbadXtrip zei:net alsof de prijs van een cd er aan toe doet aan hun kwaliteit als band ofzo... en ik vind die site nie zo mis, past wel bij hun nieuwe stijl... meer metal gericht...
en die cd op zich vind'k niet echt slecht, 't is gewoon iets heel anders & als em zijn screams nie kan gebruiken omdat em anders zijn stem compleet verneukt, nog coole clean vocals heeft vind'k et maar logisch dat em niet meer zou screamen... die gitaren zijn nog altijd verdomd cool! en het is al langer geweten dat a7x allemaal een bende modejanetten waren![]()
& verdomme, waarom zaagt iedereen op good charlotte? ok soit, ze kleden zich wel raar & al, maar ze steunen nog altijd beginnende bands... neem nu bleeding through naar hun crash, good charlotte heeft voor hun tickets betaalt zodat ze terug naar huis konden met het vliegtuig... dat noem'k nog eens cool! ik denk niet dat veel andere bands dat zouden doen de dag van vandaag
)
ij begint eel te flipn en ij laat em dan zo valn op et podium 
exploder zei:mja ij kan wel goe zingen ma et mist nu gwn iet
en tis ma vgl dak maak (geef toe, kijk clip vna good charlotte en bekijk dan a7x foto's van in vosselaar en je treft tg wel grote gelijkenis)
edit: http://www.punkitaliano.it/video/Al...04_The_Boardwalk_Orangevale_CA)-sa-x2-prv.mpg
haha die gitaristij begint eel te flipn en ij laat em dan zo valn op et podium
![]()
Knap van hen maar hun muziek is nog altijd prulbadXtrip zei:& verdomme, waarom zaagt iedereen op good charlotte? ok soit, ze kleden zich wel raar & al, maar ze steunen nog altijd beginnende bands... neem nu bleeding through naar hun crash, good charlotte heeft voor hun tickets betaalt zodat ze terug naar huis konden met het vliegtuig... dat noem'k nog eens cool! ik denk niet dat veel andere bands dat zouden doen de dag van vandaag

June zei:This is a 44. calibre love letter straight from my heart o/
Nope, maar naar verluid was't wel vet.fOOliO zei:kvind de nieuwe van a7x maar p00 en alexisonfire is best wel shizzle.
iemand gisteren toevallig naar optredens geweest int jeugdhuis in dessel? ( J'n, Die.. My Demon, Mort, Ashema, Screamin' Silence, Pushed Too Far, Low Density, Dead End Path)

Autechre. zei:
fOOliO zei:idd, 8,5 € is echt wel veel. en fuck, dan benk blij dak nie geweest ben want J'n was eigelijk toch wel de hoofreden dak geweest zou zijn..
Waar zou ik mogelijks nog maar impliceren dat dat de schuld van de band in kwestie is? Bovendien ben ik vrij zeker dat je heus wel weet dat als je een record deal sluit met Warner Bros je onder RIAA's hoede terecht komt. Oké, een interessante ontwikkeling voor een band aangezien ze ineens een veel groter kapitaal voor handen krijgen, en wat krijgen de fans? Duurdere cd's die veelal niet meer willen werken in je splinternieuwe autoradio? Een 'nieuwe stijl', ahja want de band evolueert mee met zijn publiek? Dure bookings voor een gewoon concertje waar dat vroeger een habbekrats was?Alcoholic Punk zei:en dat is uiteraard de band zijn schuld dat het 19€ kost djees.
en die bullshit van koop geen cd's van bands die bij riaa zitten, er al eens bij stilgestaan dat veel bands zelfs ni weten dat ze aangesloten zijn? maar sommige labels dit automatisch doen.