Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
V-Virus zei:Ik weet waarom dat er niet zo'n grote punknamen naar pukkelpop kunne komen
Hellfesthadden we in België ook maar zoiets
![]()
V-Virus zei:hc is ook punk e![]()
hc stamt af van punk dacht ik (punkrock==> hc punk ==> hc) ofzoiet eV-Virus zei:hc is ook punk e![]()

Ik ga allesindsflameboy zei:gaat iemand naar Dour ? Isis en cult of luna kome en nog een paar goeie da het wel waard zen
badXtrip zei:mwah, toen ik ze zag in kortrijk verveelden ze me enorm... maar lag wel grotendeels aan het feit dat het geluid redelijk stil stond eigenlijk, en de gitaristen constant misten... hopelijk voor hun (en wss wel) was dit uitzonderlijk
![]()
Ik ookMayh3M zei:Nog 3!

Das ni den enige zalige cover! Vin die van Mad World nog geweldigererV-Virus zei:idd evergreen terrace is wel cool, ze hebben zo nen zaligen cover gedaan van Maniac