Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

syndrom

Legacy Member
Alucard zei:
Das ni den enige zalige cover! Vin die van Mad World nog geweldigerer


Under cover van ZERO is den besten, pakken efftjes een song van de coolste band ooit en zetten het in een hardcore versie fuck STRAK.

Alcoholic Punk

Legacy Member
reavX zei:
HSB blies me weg in kortrijk, man man wat een band!

Was ook wel de eerste keer dat ik ze zag dusja

kvond ze ook saai in kortrijk eerlijk gezegd, na paar nummers dan maar richting huis.

nuja kortrijk kvond het teveel geld voor wat het maar was, wel goeie line up ze maar damn veel te warm, warme pinten, een headliner die tegenviel.
mij wel amuseerd op retaliate, stukje amenra en born from pain

V-Virus

Legacy Member
reavX zei:
Under cover van ZERO is den besten, pakken efftjes een song van de coolste band ooit en zetten het in een hardcore versie fuck STRAK.

Daarmee dat da liedjen mij zo bekend voorkwam, kwas vergeten da ze daar ook nen cover van hadde gemaakt(khad eerst de versie van evergreen terrace gehoord)

syndrom

Legacy Member
Alcoholic Punk zei:
kvond ze ook saai in kortrijk eerlijk gezegd, na paar nummers dan maar richting huis.

nuja kortrijk kvond het teveel geld voor wat het maar was, wel goeie line up ze maar damn veel te warm, warme pinten, een headliner die tegenviel.
mij wel amuseerd op retaliate, stukje amenra en born from pain


mja heb me ook niet echt geamuseerd, wat een fucked up sfeer hing er niet yak.

$p|Ne

Legacy Member
In da 6de liedje zijn er guest vocals van die gast van heaven shall burn, das wel cool.

Mij gaan ze allesinds zien op de release party

Ma heel die cd is gewoon goed :music: :cool:

exploder

Legacy Member
reavX zei:
Gvd Die Nieuwe Cd Van Morda Is Goed!!
gvd e ik moe ng 2 dagen wachten tegen dak em eb :sad:

nuja andrs zouek tg ni leren dus ng ma best dak em maar vrijdag gan ebn

badXtrip

Legacy Member
ik heb er nog steeds zo zwaar mijn twijfels over, hij zal wel heel goed moeten zijn, en wat anders voordat ik hem zou aanschaffen...

syndrom

Legacy Member
Vergeet gewoon al die vooroordelen.

Denk 86 maar duusd keer harder, melodieuzer, betere vocals en beter gitaarwerk.

Autechre.

Legacy Member
Betere vocals als in:

grunt - clear vocals - grunt - breakdown - grunt - grunt?

badXtrip

Legacy Member
Vooroordelen? ik heb al enkel gehoord dat hij goed is... :)

Ik zal er zeker wel eens naar luisteren, maar kopen denk'k niet

syndrom

Legacy Member
gewoon pieter kan zen stem meer beheersen, het klinkt echt zalig.

Heel de band is volwassener gewoon, tzijn praktisch geen sing-a-longs te bespeuren op de cd.
Voor mij is het echt een pracht van een cd, en da is nie omdat hij van morda is. Hij is gewoon AF.

En kbedoel vo 11 euro kan je nie veel missen é

badXtrip

Legacy Member
die mp3 klinkt wel verassend goed eigenlijk... wel nog de herkenbare morda stukken, maar der zitten coolere stukken tussen!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan