V-Virus
Legacy Member
Alucard zei:Das ni den enige zalige cover! Vin die van Mad World nog geweldigerer
idd die ook

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alucard zei:Das ni den enige zalige cover! Vin die van Mad World nog geweldigerer

Alucard zei:Das ni den enige zalige cover! Vin die van Mad World nog geweldigerer
reavX zei:HSB blies me weg in kortrijk, man man wat een band!
Was ook wel de eerste keer dat ik ze zag dusja
reavX zei:Under cover van ZERO is den besten, pakken efftjes een song van de coolste band ooit en zetten het in een hardcore versie fuck STRAK.
Alcoholic Punk zei:kvond ze ook saai in kortrijk eerlijk gezegd, na paar nummers dan maar richting huis.
nuja kortrijk kvond het teveel geld voor wat het maar was, wel goeie line up ze maar damn veel te warm, warme pinten, een headliner die tegenviel.
mij wel amuseerd op retaliate, stukje amenra en born from pain
Alucard zei:Das ni den enige zalige cover! Vin die van Mad World nog geweldigerer

gvd e ik moe ng 2 dagen wachten tegen dak em ebreavX zei:Gvd Die Nieuwe Cd Van Morda Is Goed!!
ad: