Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

xcruchesx

Legacy Member
het B2R stage heeft geen slechte affiche, daar is er tenminste HC, ik kan ni en eerlijk ben gezegd ban ik blij, ik zou me alleen maar ergeren aan emo-meisjes van 13 jaar die bij Lost Prophets helemaal van voor staan maar het vroegere werk van deze punkrockband niet kennen...

Pilatus

Legacy Member
zondag time again in sint niklaas!!
ook met dead rats, smash my radio,..

xDama

Legacy Member
Pilatus zei:
zondag time again in sint niklaas!!
ook met dead rats, smash my radio,..

En Last Revolt. Locale punkjeugd. Zeker de moeite om eens te checken, mannen zijn nog maar 15-16 jaar maar ze brengen hun stuff goed!

Rubmifer

Legacy Member
presario zei:
Lost prophets als head-liner op Groezrock, trekt echt op niets!

achja,de hans heeft daar ne schone post gezet over die namen

GROEZROCK zei:
Er staat voor iedereen wat, ... als je kijkt naar het aantal bezoekers hier op het forum, zijn het meestal altijd de zelfde 20 die reageren, ... als die 20 dan tijdens JEW en LP dan op de camping gaan liggen, ... heeft de rest het super goed naar zijn zin op het plein, en zal het heel rustig zijn op de camping.

Anyway, ... ge kunt hopen wat ge wilt, ... maar ge kunt niet dag in dag uit altijd dezelfde groepen programmeren, ... een deel bands die nog nooit in belgie gespeeld hebben, een deel bands die al super lang geleden zijn, ... behoorlijk wat punkrock, hardcore, mosh, ... wat emo, ... wat poppy stuff, ... Misschien zijn de meeste een beetje TE VERWEND of verwacht men TE VEEL, ... vorig jaar was de 15de verjaardags editie, de punkrock hoogmis, ... dit jaar komen er weer wat andere stijlen in. ... Mensen zijn ook nooit niet snel content, ... wij houden niemand tegen om zelf iets op poten te zetten en groepen proberen te overtuigen naar België te laten afzakken.

Enfin, ... wij liggen er niet wakker van, ... sterke affiche, ... en door velen bezien als een van de beste affiches ever. Voor iedereen 100 procent zijn volle goesting doen,... lukt op geeeeeeen enkele show.

sommige bands die voorgesteld zijn (waar wij ook vollenbak achterstaan) konden gewoon weg niet om verschillende redenen. ik zeg maar Nofx, rancid, SD, aquabats, the hope conspiray, bulletfmv, funeral for a friend, killswitch engage, raised fist kon dan op een vrijdag weer niet, gorilla biscuits en earth crisis doen de zomer aan, pennywise nieuwe album, real big fish tourt in mei... en zo kan ik nog een hope bands opnoemen

Nogmaals, als je je niet kan vinden in het programma, blijf dan gerust thuis, en kom hier niet liggen melken over onnozelheden omdat er in een hoop van 35 bands 4 softere bands opstaan. Jullie zijn huis niet alleen in jullie wereldje hoor. Er zijn nog mensen die andere leuke bands willen zien.

We rest our case !!!

MyDyingBride

Legacy Member
Iemand What Demons Do to Saints van Beneath The Sky al gehoord? Eerste luisterbeurt klinkt alvast veelbelovend!

Alcoholic Punk

Legacy Member
rubmifer zei:
achja,de hans heeft daar ne schone post gezet over die namen

wel grappig dat ie zegt niet altijd dezelfde bands, de laatste jaren staan sommige bands er telkens opnieuw.

nu met lp als headliner zijn er 2 mogelijke gevolgen ofwel zet ik al aan naar huis ofwel drink ik mij een stuk in mijn kloten gelijk de vrijdag.
Voor de rest gaak niet teveel klagen, kmoet geen entree betalen. En maar best gezien ik maar 3 bands wil zien.

Jellepunk

Legacy Member
en ik wel entree betalen, zou beter een goe woordje doen ;)
nuja, zondag bennek aanwezig en wulf ké den otto dus ge kunt me mij mee.

Alcoholic Punk

Legacy Member
kga nog zien voor zondag, tis wederom veel geld é ma kwil ze wel eens zien. tzal er vanaf hangen of dak zaterdag streekbieren avond doe in tielt of niet en wanneer dak weg kan op repetitie.

en tuurlijk da gij mag betalen, ik ga daar wat arbeid verrichten (deadline interviewen). ma ge moogt dan een pintje ebben van mij :p

Bart Religion

Legacy Member
Lost Prophets mag komen hoor maar zet zo'n band dan ergens in de namiddag ofzo en laat Jimmy Eat World of Lagwagon afsluiten.

Alcoholic Punk

Legacy Member
njah wie het meeste vraagt headlined meestal, ze gaan geen pakken geld neerleggen voor een band en die dan maar een halfuurke laten spelen

xcruchesx

Legacy Member
kheb nog vervoer kunnen vinden voor justice/true colors :D blijkbaar is het ook uitverkocht!

Jayvie

Legacy Member
Fotoreportage van Deviant Projects Fest en een interview met Chimaera/The Dying staan momenteel op www.intofallenmusic.net (sorry voor de spam e ^^)

BTW, Unearth en Lamb of God op Graspop (en Slayer), dikke feest denk ik zo.

Jayvie

Legacy Member
Nu ook CD's te winnen! Comeback Kid, Anberlin of Enter Shikari! (link staat hierboven)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan