Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pilatus zei:zondag time again in sint niklaas!!
ook met dead rats, smash my radio,..
presario zei:Lost prophets als head-liner op Groezrock, trekt echt op niets!
GROEZROCK zei:Er staat voor iedereen wat, ... als je kijkt naar het aantal bezoekers hier op het forum, zijn het meestal altijd de zelfde 20 die reageren, ... als die 20 dan tijdens JEW en LP dan op de camping gaan liggen, ... heeft de rest het super goed naar zijn zin op het plein, en zal het heel rustig zijn op de camping.
Anyway, ... ge kunt hopen wat ge wilt, ... maar ge kunt niet dag in dag uit altijd dezelfde groepen programmeren, ... een deel bands die nog nooit in belgie gespeeld hebben, een deel bands die al super lang geleden zijn, ... behoorlijk wat punkrock, hardcore, mosh, ... wat emo, ... wat poppy stuff, ... Misschien zijn de meeste een beetje TE VERWEND of verwacht men TE VEEL, ... vorig jaar was de 15de verjaardags editie, de punkrock hoogmis, ... dit jaar komen er weer wat andere stijlen in. ... Mensen zijn ook nooit niet snel content, ... wij houden niemand tegen om zelf iets op poten te zetten en groepen proberen te overtuigen naar België te laten afzakken.
Enfin, ... wij liggen er niet wakker van, ... sterke affiche, ... en door velen bezien als een van de beste affiches ever. Voor iedereen 100 procent zijn volle goesting doen,... lukt op geeeeeeen enkele show.
sommige bands die voorgesteld zijn (waar wij ook vollenbak achterstaan) konden gewoon weg niet om verschillende redenen. ik zeg maar Nofx, rancid, SD, aquabats, the hope conspiray, bulletfmv, funeral for a friend, killswitch engage, raised fist kon dan op een vrijdag weer niet, gorilla biscuits en earth crisis doen de zomer aan, pennywise nieuwe album, real big fish tourt in mei... en zo kan ik nog een hope bands opnoemen
Nogmaals, als je je niet kan vinden in het programma, blijf dan gerust thuis, en kom hier niet liggen melken over onnozelheden omdat er in een hoop van 35 bands 4 softere bands opstaan. Jullie zijn huis niet alleen in jullie wereldje hoor. Er zijn nog mensen die andere leuke bands willen zien.
We rest our case !!!
666-Damarus-666 zei:En Last Revolt. Locale punkjeugd. Zeker de moeite om eens te checken, mannen zijn nog maar 15-16 jaar maar ze brengen hun stuff goed!
rubmifer zei:achja,de hans heeft daar ne schone post gezet over die namen

xcruchesx zei:kheb nog vervoer kunnen vinden voor justice/true colorsblijkbaar is het ook uitverkocht!