Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
flameboy zei:Ja eigelijk , voor ne keer dat er is ietwat deftige bands komen.
Die van Lay-Out kan mijn gat kussen!
damn, der is echt ni veel nodig om mij af te leiden :/![]()

badXtrip zei:Agnostic front, was het niet van hun "Cause For Alarm" LP, dan was ik waarschijnlijk nooit fan geweest van die band...
presario zei:AF heeft mij ook nog nooit echt kunnen boeien, zowel live als op cd

LoRdOfMaDnEs zei:Rare jongens.

Leprechaun3 zei:ja!
en ligt het aan mij, ma ik vind ze ook beetje op de dropkick murphy's lijken![]()
neen, helaas, zo goed zijn ze nu ook weer nietJayvie zei:Euh AF en de Dropkick Murphys? Sjeez. Sewwes lijken ze nog op A7X ofzo...

Leprechaun3 zei:neen, helaas, zo goed zijn ze nu ook weer niet![]()

Leprechaun3 zei:neen, helaas, zo goed zijn ze nu ook weer niet![]()