Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rubmifer

Legacy Member
ignite en converge op B2B,goe nieuws
en op zaterdag ister ne special guest op de main stage :cool:

Alcoholic Punk

Legacy Member
Jellepunk zei:
kheb hem gistern aangeschaft, didi was mee met YGID en had demo's mee, kben nu voor eerste keer aant luisteren, maar kleg hem direct opnieuw op!

sample this! was cool, beetje mindere opkomst dan vorig jaar, maar ook veel te doen hé, bands waren dik in orde! en degene die er waren hebben hun geamuseerd, wel teveel dronkaars die heel de boel verkloten...
Nuja, twa geslaagd, hopelijk volgend jaar weer hé :)

volgende keer sleuren we ze gewoon van da podium, of gebruiken we da trapke voor andere doeleinden. Miljaar die mannen staken tegen.
ma mij voe de rest goe geamuseerd [sarcasme]veel te veel[/sarcasme] geld uitgegeven aan merch dankzij nervous chillin. KDacht dat ze allicht geld gingen toesteken aan mij, kbleef ma gratis krijgen :d

mandarijn

Legacy Member
Ging wel, vond het niet zo denderend tegenover in west vlaanderen toen ze met de persistance daar waren...
Kan ook zijn dat dat moment van toen gewoon té goed was (ook qua sfeer enzo)
want ik ben de enige die't niet zoooo goed vond dus :p.

mud

Legacy Member
Kvond het toch wel een goeie show ze :D
Aangezien de omstandigheden :(
maar twas echt wel dik inorde ze :niceone:

syndrom

Legacy Member
Final prayer: muzikaal best goed, vocaal niet. En refused zo verkrachten zeg.
Omission: fuck retecoole band echt!
rise and fall: coole set niet hun beste, ma toch!
Justice: ik geef ze nog een kans vrijdag, laat ik het zo zeggen.
comeback kid: haha gek komen, alle hitjes derdoor gedraaid, two step a volonte. Haha robin ging ook eens diven, kwakke we diven met twee tegen elkaar, xsheepx style. Komt die andere dude boven me, gevolg die dude land zacht, ik jammer genoeg niet. alle lucht uit men longen en eventjes in serieuze ademsnood zitten. Fuck.

mud

Legacy Member
Ja, kheb nog een paar mensen paar pijnelijke dingen aan de hand zien hebben :p

Jellepunk

Legacy Member
Kweetnietmeer wie het is die in frontline speelt, succes met den demo release, we gingen komen, maar metdak les heb tot 18u en ton nog naar roeslare moet en dan naar harelbeke omi gaan oppikken, gaan we daar maar tegen te 8nalf of 9u zijn en tis ton lik nie meer de moeite voor spel te maken voor den otto enzo, maar allesinds veel succes, als ge der met de post verdeeld ga ik wel keer mijn adres pm'en :p

xDama

Legacy Member
Jellepunk zei:
Kweetnietmeer wie het is die in frontline speelt, succes met den demo release, we gingen komen, maar metdak les heb tot 18u en ton nog naar roeslare moet en dan naar harelbeke omi gaan oppikken, gaan we daar maar tegen te 8nalf of 9u zijn en tis ton lik nie meer de moeite voor spel te maken voor den otto enzo, maar allesinds veel succes, als ge der met de post verdeeld ga ik wel keer mijn adres pm'en :p

Hehe, merci :p We spelen den dag erna in Ieper in de Vortn vis dusja, da ligt al wa dichter in uw buurt. EN anders wil ek u wel nog eentje verzenden ze ;)

Jellepunk

Legacy Member
dan is het de meteors in de steeple en ik kijk toch al een dikke 2 maand uit naar da optreden anders was ik er zeker, sorry, kga u dan wel mijn adres pm'en als hij uit is :)

S.conceiçao7

Legacy Member
kent iem. de groep "agnostic front" :)

ik heb er een cd van geleend, echt wel goed hoor :niceone: ma weet wel nie of dit in het juiste genre/forumgedeelte is dak daarvoor terecht moet :p

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Man, wie kent agnostic front nu niet. Een van de vetste NYHC groepen dat er zijn/waren, een van de pioniers zelfs.

Featherfoot

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
kent iem. de groep "agnostic front" :)

ik heb er een cd van geleend, echt wel goed hoor :niceone: ma weet wel nie of dit in het juiste genre/forumgedeelte is dak daarvoor terecht moet :p

dude, stop er gewoon mee alstublief.

Jellepunk

Legacy Member
Agnostic wat? klinkt cool, kzal ze zeker eens checken leperechaun3, thanks!

flameboy

Legacy Member
Manman, khoop echt dak er geraak 2 maart, maar ik krijg hier taken naar mijne kop gesmete. Anders ist in de snuffel.

presario

Legacy Member
Allé man laat die taken liggen en komt naar de poolbar :). Voor die keer dat er hier nog is iets gebeurd :).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan