Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jellepunk zei:kheb hem gistern aangeschaft, didi was mee met YGID en had demo's mee, kben nu voor eerste keer aant luisteren, maar kleg hem direct opnieuw op!
sample this! was cool, beetje mindere opkomst dan vorig jaar, maar ook veel te doen hé, bands waren dik in orde! en degene die er waren hebben hun geamuseerd, wel teveel dronkaars die heel de boel verkloten...
Nuja, twa geslaagd, hopelijk volgend jaar weer hé![]()

Jellepunk zei:Kweetnietmeer wie het is die in frontline speelt, succes met den demo release, we gingen komen, maar metdak les heb tot 18u en ton nog naar roeslare moet en dan naar harelbeke omi gaan oppikken, gaan we daar maar tegen te 8nalf of 9u zijn en tis ton lik nie meer de moeite voor spel te maken voor den otto enzo, maar allesinds veel succes, als ge der met de post verdeeld ga ik wel keer mijn adres pm'en![]()
We spelen den dag erna in Ieper in de Vortn vis dusja, da ligt al wa dichter in uw buurt. EN anders wil ek u wel nog eentje verzenden ze 
Leprechaun3 zei:kent iem. de groep "agnostic front"
ik heb er een cd van geleend, echt wel goed hoorma weet wel nie of dit in het juiste genre/forumgedeelte is dak daarvoor terecht moet
![]()