Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mayh3M zei:Het vreemde is dat NTB, FBC en Terror samen toeren en dat NTB op vrijdag speelt en de andere 2 bands op zaterdag.
Mayh3M zei:Het vreemde is dat NTB, FBC en Terror samen toeren en dat NTB op vrijdag speelt en de andere 2 bands op zaterdag.

Jellepunk zei:yes, geen enkele band die ik wil zien de vrijdag, kben content, kan da mijn geld beter benutten, we moeten toch eens allemaal tope komen vind ik, voor de ambiance enni!
camping mijn vriend, camping, ofwel dat weer zo koud is lik vorig jaar, dan gaakt schijt krijgen!Alcoholic Punk zei:we gaan dus niet pintelieren?

Jellepunk zei:camping mijn vriend, camping, ofwel dat weer zo koud is lik vorig jaar, dan gaakt schijt krijgen!
morgen sample this! voor degene die het nog nie wisten![]()
stuur eens een mailtje, ze gaan hem gewoon uit het oog zijn verloren met de verhuis...bartreligion zei:kwacht nog altijd op een plaat die ik 3 maand geleden in de Pyrhuss besteld heb![]()
rubmifer zei:gvd en ik kan nie komen,kad nogtans enorm veel goesting![]()
maja,kmoen bij de familie gaan eten,anders wask zeker wel es afgekomen
Alcoholic Punk zei:brengt de familie mee, jelle zorgt wel voor eten.

en meer dan terecht! echt een superdemoEn fuck ik ben verliefd op de losing streak demo.

xcruchesx zei:hoe vet is de LP van Loud and Clear niet? voor de mensen die hem niet kennen: Loud and Clear bestaat uit Justice/Dead Stop leden die vorig jaar een LP hebben uitgebracht op Powered Records, ze doen bijna geen shows omdat de helft van de band gewoon niet kan, echt goeie oldskool sxe HC
zijn stem is echt pissed off, imo zitten er echt coole muzikale stukjes inbadXtrip zei:Die LP is best wel cava... vooral vocaal vind'k die plaat super