Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jellepunk

Legacy Member
yes, geen enkele band die ik wil zien de vrijdag, kben content, kan da mijn geld beter benutten, we moeten toch eens allemaal tope komen vind ik, voor de ambiance enni!

Mayh3M

Legacy Member
Het vreemde is dat NTB, FBC en Terror samen toeren en dat NTB op vrijdag speelt en de andere 2 bands op zaterdag.

Featherfoot

Legacy Member
Mayh3M zei:
Het vreemde is dat NTB, FBC en Terror samen toeren en dat NTB op vrijdag speelt en de andere 2 bands op zaterdag.

you do have a point, misschien wilden de 2 andere bands eens een dagje vrijaf?

Alcoholic Punk

Legacy Member
Jellepunk zei:
yes, geen enkele band die ik wil zien de vrijdag, kben content, kan da mijn geld beter benutten, we moeten toch eens allemaal tope komen vind ik, voor de ambiance enni!


we gaan dus niet pintelieren?

Jellepunk

Legacy Member
Alcoholic Punk zei:
we gaan dus niet pintelieren?
camping mijn vriend, camping, ofwel dat weer zo koud is lik vorig jaar, dan gaakt schijt krijgen!

morgen sample this! voor degene die het nog nie wisten ;)

Rubmifer

Legacy Member
Jellepunk zei:
camping mijn vriend, camping, ofwel dat weer zo koud is lik vorig jaar, dan gaakt schijt krijgen!

morgen sample this! voor degene die het nog nie wisten ;)

gvd en ik kan nie komen,kad nogtans enorm veel goesting :(
maja,kmoen bij de familie gaan eten,anders wask zeker wel es afgekomen

xcruchesx

Legacy Member
bartreligion zei:
kwacht nog altijd op een plaat die ik 3 maand geleden in de Pyrhuss besteld heb :(
stuur eens een mailtje, ze gaan hem gewoon uit het oog zijn verloren met de verhuis...

edit: ST ga voor mij ook ni lukken, had graag geweest ma tlukt gewoon ni anyway amuseert u morgen!

Bart Religion

Legacy Member
ja, al gedaan maar geen antwoord. is ondertussen ook al 2 maand geleden. mja nogmaals mailen I guess. kvind toch maar vaag

Alcoholic Punk

Legacy Member
rubmifer zei:
gvd en ik kan nie komen,kad nogtans enorm veel goesting :(
maja,kmoen bij de familie gaan eten,anders wask zeker wel es afgekomen

brengt de familie mee, jelle zorgt wel voor eten.

xcruchesx

Legacy Member
hadden ze alles in stock of moesten ze iets bestellen? ik heb nog nooit problemen gehad, stuur een mailtje en ze zullen er wel voor zorgen

xcruchesx

Legacy Member
hoe vet is de LP van Loud and Clear niet? voor de mensen die hem niet kennen: Loud and Clear bestaat uit Justice/Dead Stop leden die vorig jaar een LP hebben uitgebracht op Powered Records, ze doen bijna geen shows omdat de helft van de band gewoon niet kan, echt goeie oldskool sxe HC

mud

Legacy Member
Deze avond de CD release van CBK, kben wel zo ziek als een hond
Maar da boeit nie :D

syndrom

Legacy Member
straks CBK, ik kom nu al zot.

En fuck ik ben verliefd op de losing streak demo.

NOW YOU DON'T MEAN SHIT TO ME

Jellepunk

Legacy Member
kheb hem gistern aangeschaft, didi was mee met YGID en had demo's mee, kben nu voor eerste keer aant luisteren, maar kleg hem direct opnieuw op!

sample this! was cool, beetje mindere opkomst dan vorig jaar, maar ook veel te doen hé, bands waren dik in orde! en degene die er waren hebben hun geamuseerd, wel teveel dronkaars die heel de boel verkloten...
Nuja, twa geslaagd, hopelijk volgend jaar weer hé :)

badXtrip

Legacy Member
xcruchesx zei:
hoe vet is de LP van Loud and Clear niet? voor de mensen die hem niet kennen: Loud and Clear bestaat uit Justice/Dead Stop leden die vorig jaar een LP hebben uitgebracht op Powered Records, ze doen bijna geen shows omdat de helft van de band gewoon niet kan, echt goeie oldskool sxe HC

Die LP is best wel cava... vooral vocaal vind'k die plaat super

xcruchesx

Legacy Member
badXtrip zei:
Die LP is best wel cava... vooral vocaal vind'k die plaat super
zijn stem is echt pissed off, imo zitten er echt coole muzikale stukjes in

nog een aanrader: Break and Enter 7" => echt een coole plaat
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan