Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

xcruchesx

Legacy Member
Genet presents a last minute free show w/ SHREDDER + NO RECESS
Thu 22/2/2007 19.30 at Pyrrhus store, Nederkouter 145, Gent
ik ga zeker, nog mensen van hier die gaan?

Featherfoot

Legacy Member
Enkele nieuwe namen voor groezrock: (nog niet officieël bevestigd )

- Death by stereo
- Burn the 8track
- Death To Me.

maaar op het einde van de week / weekend wordt het officieël gemaakt. Alle bands + tickets worden dan vrijgegeven.

anti-hero

Legacy Member
naar aanleiding van de pyrrhus show

weet er iemand waar de nieuwe winkel gaat komen

Alcoholic Punk

Legacy Member
voor de kindjes met een geheugen als een zeef.

join the club

maar vooral: zaterdag in roeselare
sample this! met de volgende orkestjes die hun beste symfonie ten hore zullen brengen:

nervous chillin
all my sins
your god is dead
lunatic society
the hellies
mise en scene
the ignored

prijs voor al dit moois: 4€in vvk (via www.sample-this.be) of 6 add
voor de hongerige magen: croques aan ?€ (er is ene pipo met mijn voeten aant spelen over de prijs)

xcruchesx

Legacy Member
ze weten het zelf al wel ma ze willen het nog ni bekend maken, twas trouwens een coole show, zo in een lege winkel, veel bekend volk gezien en der was toch wa beweging

Messias.

Legacy Member
Jammerz dat die pyrrhus show echt last minute was, ik was naar La Quiete, en dat was toch wel de show van het jaar. Nu al. Sowieso.

anti-hero

Legacy Member
Messias. zei:
Jammerz dat die pyrrhus show echt last minute was, ik was naar La Quiete, en dat was toch wel de show van het jaar. Nu al. Sowieso.

mo godver enni, helemaal vergeten
man man miserie

Rubmifer

Legacy Member
nieuwe namen voor groez vrijgegeven,forum is momenteel offline dus gaak ze uit men hoofd proberen halen:

Death before Disco,Death By Stereo,Hit The Lights,No Turning Back
kdacht nog paar ma die wetek niemeer

Mayh3M

Legacy Member
FRIDAY : NO TURNING BACK - DEATH BY STEREO -> LINE UP COMPLETE

SATURDAY : HIT THE LIGHTS - DEATH BEFORE DISCO - FULL BLOWN CHAOS -> 2 more TBA

Vreemd, aangezien NTB samen met FBC en Terror op tour is.

Rubmifer

Legacy Member
Mayh3M zei:
FRIDAY : NO TURNING BACK - DEATH BY STEREO -> LINE UP COMPLETE

SATURDAY : HIT THE LIGHTS - DEATH BEFORE DISCO - FULL BLOWN CHAOS -> 2 more TBA

Vreemd, aangezien NTB samen met FBC en Terror op tour is.

was daar zo raar aan aangezien Full Blown Chaos en Terror ook naar groez komen
ofwel missek u punt volledig :p

Bart Religion

Legacy Member
kwacht nog altijd op een plaat die ik 3 maand geleden in de Pyrhuss besteld heb :(

Featherfoot

Legacy Member
rubmifer zei:
was daar zo raar aan aangezien Full Blown Chaos en Terror ook naar groez komen
ofwel missek u punt volledig :p

same, terror speelt toch ook zaterdag? :)

let's meet on groezrock? :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan