Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jellepunk

Legacy Member
Toch nog ff reclame maken, tickets via sample-this.be of in de piet gein in Roeslare

Nervous Chillin'
Fast Singalong Punk Rock uit de Walen
http://www.myspace.com/nervouschillin
Mise*En*Scene
Skanked Up streetpunkrock!
http://www.myspace.com/mespunx
All My Sins
NY old school
http://www.myspace.com/allmysinshc
Lunatic Society
Punk-Rockers uit het Vlaams-Brabantse
http://users.skynet.be/fa326122/LS/index.htm
Your God Is Dead
Hardcore
http://www.myspace.com/ygid
The Ignored
straight ahaed punkrock
http://www.myspace.com/ignoredmusic
The Hellies
Winnaar Rock'n'Roll Demo Poll
Female Fronted Punkrock
http://www.myspace.com/thehellies

Dit alles gaat door in JH DieZie, Sint Michielsstraat 16 te Roeselare.

Meer info:
http://www.sample-this.be
http://www.myspace.com/samplethis8800

Featherfoot

Legacy Member
Holding on van No Turning Back is een fantastische schijf!
net hetzelfde met de nieuwe van TSU.

weer 2 nieuwe schijfjes erbij. cool!

sir oinksalot

Legacy Member
gisteren ibwt nog eens gezien, vroeger een van men favo bands, nu vind ik het maar een saaie bedoeling
true colors daarin tegen was echt vet, om nog maar te zwijgen van settle the score

Jayvie

Legacy Member
Kom even kijken op http://www.intofallenmusic.net , voeg je favoriete bands toe (als ze er nog niet bijstaan), upcoming gigs (die er nog niet bijstaan), schrijf een review van een cd, kom even op het forum babbelen,.... doe wat je wil!

(Breng de mensen daar eens wat meer HC-fans, want die zitten er veeeeel te weinig)

Amplify

Legacy Member
2 maart in Melsbroek

Nasty
Goodlife Recordings
Beatdowndeathcore

Days of Betrayal
Mcd out now
Metalcore

Fallen
Vilvoorde Pride
Groovy Hardcore

Syncope
Bonheiden kids
Emocore

The Duke of Alva
First show ever
Metalcore

Mayh3M

Legacy Member
sir oinksalot zei:
gisteren ibwt nog eens gezien, vroeger een van men favo bands, nu vind ik het maar een saaie bedoeling
true colors daarin tegen was echt vet, om nog maar te zwijgen van settle the score
Uiteindelijk beslist om toch maar niet te gaan. Ik had anders nog wel eens zin om STS te zien, maar goed. De rest van de bands zie ik nog wel en IBWT kan me ook niet zo boeien.

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Ik speel in een metalcorebandje en ik neem het gewoon als belediging op. :sop:

Alcoholic Punk

Legacy Member
ach kijk, er zit hedendaagse metalcore in (de nu-metal van tegenwoordig), er zit emo in, ter zit nog vanalles in.
kvind ze eigentlijk nog niet zo slecht op cd.

en kom é zeg als ge dingen vanop wikipedia al als serieus of belediging ga opnemen amai ze. iedere mens die paar knopjes kan induwen kan daar zetten wat em wil.

S.conceiçao7

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
Ik speel in een metalcorebandje en ik neem het gewoon als belediging op. :sop:

juist ja, en hoeveel cd's heb jij al verkocht, en hoeveel heeft BFMV er verkocht ....

juist ja :lol:

Jellepunk

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
juist ja, en hoeveel cd's heb jij al verkocht, en hoeveel heeft BFMV er verkocht ....

juist ja :lol:
shit zeg, achterlijken, Threshold of pain blaast die mannen omver binnen 2 jaar, mja, tis nog geen ax7 offcourse, but it will do.
Nasty zei:
Motherfuckers are you ready for waaaaaar!

syndrom

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
juist ja, en hoeveel cd's heb jij al verkocht, en hoeveel heeft BFMV er verkocht ....

juist ja :lol:

ey yo, danzel heeft wssl ook al veel cd's verkocht, maakt hem dat een goeie muzikant?

fok wat ben jij een retard 1ste klas zeg.

Alcoholic Punk

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
juist ja, en hoeveel cd's heb jij al verkocht, en hoeveel heeft BFMV er verkocht ....

juist ja :lol:

als dat de maatstaf is voor succes amai. mss er even rekening mee houden dat bfmv op een major label zit en dus gepushed word als geen 1 en iedere 14 jarige huppeltrut dat dan meot hebben want het komt op tmf en mtv.

zet de grootste kutband ooit op dergelijk label en ze staan ook op graspop en al ze. er word dan gewoon wat meer geld onder tafel geschoven dan anders.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan