mud
Legacy Member
Leprechaun3 zei:juist ja, en hoeveel cd's heb jij al verkocht, en hoeveel heeft BFMV er verkocht ....
juist ja![]()
Gast.... Simpele....
Stop met u schaapachtige commentaar te posten hier & ga wa BFMV & uwe a7x
luisteren, ma val ons nie lastig nie met u puber zeik & zkr nie met u puber muziek

Merci
ik zat de dneken aan 15-16 jaar
twas de laatste groep dak kunnen zien heb , we moesten door om laatste trein te halen...

