Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jayvie

Legacy Member
Een gesplitte (HC-)band met de letter F. Zou wel eens een special guest op Groezrock kunnen zijn. Fugazi?

Anti-flag

Legacy Member
discharge speelt samen met negative approach in hof ter loo , nog zottere show nu

Bart Religion

Legacy Member
Jayvie zei:
Een gesplitte (HC-)band met de letter F. Zou wel eens een special guest op Groezrock kunnen zijn. Fugazi?

Die spelen uit principe niet op festivals met zulke hoge inkomstprijzen

Jellepunk

Legacy Member
Kben der toch geraakt in dmd, voor sts vertrokken omdat de chauffeur toen weg wilde, stuk van frontline gezien en kvond ze bére, van eerste keer demo gekocht en toen ik die zag liggen van crossed the line, ook metteen mee genomen, crossed the line is toch wel ferm veel beter dan retaliate, in mijn ogen toch é (discussies voorkomen ;))
Nuja, ké mij wel gejeund, twa sjieke show, kga ton keer laten weten wa ik van junder demo vind damarus :)

xDama

Legacy Member
Jellepunk zei:
Kben der toch geraakt in dmd, voor sts vertrokken omdat de chauffeur toen weg wilde, stuk van frontline gezien en kvond ze bére, van eerste keer demo gekocht en toen ik die zag liggen van crossed the line, ook metteen mee genomen, crossed the line is toch wel ferm veel beter dan retaliate, in mijn ogen toch é (discussies voorkomen ;))
Nuja, ké mij wel gejeund, twa sjieke show, kga ton keer laten weten wa ik van junder demo vind damarus :)

Aha zalig zalig :) Had ek et geweten kwam ek nog klapke doen met u. Tegen het einde begon de boel wel goed los te komen, alleen waren we zelf iets te neig aan het opgaan met die cover van Die my demon :p Ik was gitarist met born from pain shirtje btw. Maar twas goed showke, goeie sfeer, goed publiek. I had fun.

Met CTL wel iets te hard gemoshed. Resultaat: 1 tand afgebroken en een andere tand zo goed als uit.


Morge sta ek daar in de vortn vis zonder tanden :lol: En de mama weeral vies :p

Featherfoot

Legacy Member
666-Damarus-666 zei:
Aha zalig zalig :) Had ek et geweten kwam ek nog klapke doen met u. Tegen het einde begon de boel wel goed los te komen, alleen waren we zelf iets te neig aan het opgaan met die cover van Die my demon :p Ik was gitarist met born from pain shirtje btw. Maar twas goed showke, goeie sfeer, goed publiek. I had fun.

Met CTL wel iets te hard gemoshed. Resultaat: 1 tand afgebroken en een andere tand zo goed als uit.


Morge sta ek daar in de vortn vis zonder tanden :lol: En de mama weeral vies :p

Dude! wel zalige mosh gedaan! Voet op uw gezicht gekregen of zo iets?

Jellepunk

Legacy Member
was da gij? van pieter van DHM?
kerel zat weer een halve minuut in de mosh en der was al spel, ge gaat me mss geizen hebben, kwa tochwel den enigsten met nen roden tshirt aan :)

edit: demo is vet, hip hop nummer vinnek wel nie nodig, nuja, kben blij dak em heb :)

Alcoholic Punk

Legacy Member
kwil de demo wel eens hornen, kben er wel neit bij in de vortn vandaag. kgan aar the meteors tenzij ge nogal vroeg in ieper zou belanden kan ik wel ff naar ieper sjeezen en die handel oppikken.

edit: just nummer vanop de myspace gehoord, ge stond blijkbaar tussen onze friends op myspace (one step beyond). pas mal, niet echt mijn ding zo meer dat zware beatdown geweld maar er zit potentieel bij jullie.

xDama

Legacy Member
Featherfoot zei:
Dude! wel zalige mosh gedaan! Voet op uw gezicht gekregen of zo iets?

Ik weet niet wat het was, maar het was een volle slag op mijn kin. Maarja :)

@ Jelle: vanop dat podium zag ik amper een mens, die spots zaten recht in mijn gezicht waardoor ik dus de ballen zag :p

Featherfoot

Legacy Member
666-Damarus-666 zei:
Ik weet niet wat het was, maar het was een volle slag op mijn kin. Maarja :)

@ Jelle: vanop dat podium zag ik amper een mens, die spots zaten recht in mijn gezicht waardoor ik dus de ballen zag :p

Haha, vorig jaar op groezrock tijdens Born From Pain een voet volledig op men gezicht gehad. Was ik toch een tijdje niet goed van.

xDama

Legacy Member
mud zei:
das wel ballen :p

Idd, ik kan niets eten gvd en kan pas maandag naar een specialist gaan. Maarja, zal wel gefixed worden. Gewoon zien dat ik vanavond geen stamp fzo krijg.

@Alcoholic Punk: wij spelen tegen 18u normaal tot half 7. Als we er geraken tenminste want onze chauffeur weet zijn weg niet naar Ieper :p

Featherfoot

Legacy Member
666-Damarus-666 zei:
Idd, ik kan niets eten gvd en kan pas maandag naar een specialist gaan. Maarja, zal wel gefixed worden. Gewoon zien dat ik vanavond geen stamp fzo krijg.

@Alcoholic Punk: wij spelen tegen 18u normaal tot half 7. Als we er geraken tenminste want onze chauffeur weet zijn weg niet naar Ieper :p

Moet wel vrij veel pijn doen, zo een halve tand. Zit die zenuw nu eigenlijk niet bloot?

Tandarts maakt u wel terug in orde. :)

Alcoholic Punk

Legacy Member
666-Damarus-666 zei:
Idd, ik kan niets eten gvd en kan pas maandag naar een specialist gaan. Maarja, zal wel gefixed worden. Gewoon zien dat ik vanavond geen stamp fzo krijg.

@Alcoholic Punk: wij spelen tegen 18u normaal tot half 7. Als we er geraken tenminste want onze chauffeur weet zijn weg niet naar Ieper :p

tedoeme dan ben ik al opweg naar jelle zijn stulpje.
zal voor volgende keer zijn dan sorry.

xcruchesx

Legacy Member
veel mensen die naar Justice/True Colors gaan in de Lintfabriek zaterdag? ik mss, als ik nog een ride heb, dan ben ik daar!

badXtrip

Legacy Member
xcruchesx zei:
veel mensen die naar Justice/True Colors gaan in de Lintfabriek zaterdag?

Ik ga, maar dan alleen voor cold world... de rest boeit me eigenlijk niet echt :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan