Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jayvie zei:Een gesplitte (HC-)band met de letter F. Zou wel eens een special guest op Groezrock kunnen zijn. Fugazi?
)
Jellepunk zei:Kben der toch geraakt in dmd, voor sts vertrokken omdat de chauffeur toen weg wilde, stuk van frontline gezien en kvond ze bére, van eerste keer demo gekocht en toen ik die zag liggen van crossed the line, ook metteen mee genomen, crossed the line is toch wel ferm veel beter dan retaliate, in mijn ogen toch é (discussies voorkomen)
Nuja, ké mij wel gejeund, twa sjieke show, kga ton keer laten weten wa ik van junder demo vind damarus![]()
Had ek et geweten kwam ek nog klapke doen met u. Tegen het einde begon de boel wel goed los te komen, alleen waren we zelf iets te neig aan het opgaan met die cover van Die my demon
Ik was gitarist met born from pain shirtje btw. Maar twas goed showke, goeie sfeer, goed publiek. I had fun.
En de mama weeral vies 
666-Damarus-666 zei:Aha zalig zaligHad ek et geweten kwam ek nog klapke doen met u. Tegen het einde begon de boel wel goed los te komen, alleen waren we zelf iets te neig aan het opgaan met die cover van Die my demon
Ik was gitarist met born from pain shirtje btw. Maar twas goed showke, goeie sfeer, goed publiek. I had fun.
Met CTL wel iets te hard gemoshed. Resultaat: 1 tand afgebroken en een andere tand zo goed als uit.
Morge sta ek daar in de vortn vis zonder tandenEn de mama weeral vies
![]()
Featherfoot zei:Dude! wel zalige mosh gedaan! Voet op uw gezicht gekregen of zo iets?


666-Damarus-666 zei:Ik weet niet wat het was, maar het was een volle slag op mijn kin. Maarja
@ Jelle: vanop dat podium zag ik amper een mens, die spots zaten recht in mijn gezicht waardoor ik dus de ballen zag![]()
mud zei:das wel ballen![]()

666-Damarus-666 zei:Idd, ik kan niets eten gvd en kan pas maandag naar een specialist gaan. Maarja, zal wel gefixed worden. Gewoon zien dat ik vanavond geen stamp fzo krijg.
@Alcoholic Punk: wij spelen tegen 18u normaal tot half 7. Als we er geraken tenminste want onze chauffeur weet zijn weg niet naar Ieper![]()

666-Damarus-666 zei:Idd, ik kan niets eten gvd en kan pas maandag naar een specialist gaan. Maarja, zal wel gefixed worden. Gewoon zien dat ik vanavond geen stamp fzo krijg.
@Alcoholic Punk: wij spelen tegen 18u normaal tot half 7. Als we er geraken tenminste want onze chauffeur weet zijn weg niet naar Ieper![]()
xcruchesx zei:veel mensen die naar Justice/True Colors gaan in de Lintfabriek zaterdag?
