Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pilatus

Legacy Member
time again was echt retezalig zondag !
last revolt viel oek goe mee vond ik,

Jellepunk

Legacy Member
ben er nie geraakt, spijtig, had ze wel graag nog eens gezien, veel volk?

xDama

Legacy Member
xcruchesx zei:
kben ni geweest ma naar tschijnt wast maar zozo

Het geluid was bij sommige bands echt VERSCHRIKKELIJK afgesteld. Ik denk dat het bij Angel Crew echt het slechtste was. De sfeer was goed nzo bij die mannen hoor, hun show was zelfs 1 vd beste dat ik al heb gezien maar die PA trok echt op de zak!

First Blood was echt super imo! Enorm bescheiden mannen feitelijk voor al zo hoog te staan.

Alle bands waren goed imo. Enkel 37 stabwounds fzo... Vond ik zuiver niets aan.

Wel een vrij ambetant volkje daar. Om de 5 seconden moesten de 'tough guys' ambras maken... En dan van dat 15-jarig volk dat denkt te moshen door beetje expres in het publiek te kloppen en te slaan.

Al bij al was het het geld zeker en vast waard en heb ik mij enorm goe geamuseerd.

_Wicked_

Legacy Member
Boysetsfire toured nog een laatste keer, jammer genoeg niet in belgie. Wel 6 datums in duitsland en 1tje in nederland in de melkweg. Mijn vraag; mensen dat ervaring hebben of de melkweg met trein bereikbaar is of te ver ligt van het station of mensen die eventueel gaan.

presario

Legacy Member
Hoe cool is de affiche wel nog niet van Ieperfest?
Madball, Nueva Etica, Knuckledust, TSU, Six Ft Ditch, BFP,...

xcruchesx

Legacy Member
Nueva Etica, ik kom letterlijk zot hier! 1 van mijn favo bands! imo nog wa meer oldskool! ma voor de rest is het al vet!

Bart Religion

Legacy Member
xcruchesx zei:
Nueva Etica, ik kom letterlijk zot hier! 1 van mijn favo bands! imo nog wa meer oldskool! ma voor de rest is het al vet!

meer oldschool? der is nog niks van old school

xcruchesx

Legacy Member
hmm justice, ruiner, set your goals, BUSH zijn wel degelijk oldskool bands volgens mij

Bart Religion

Legacy Member
xcruchesx zei:
hmm justice, ruiner, set your goals, BUSH zijn wel degelijk oldskool bands volgens mij

ah bon. kdacht dat deze enkel nog maar bekend waren:

Hoe cool is de affiche wel nog niet van Ieperfest?
Madball, Nueva Etica, Knuckledust, TSU, Six Ft Ditch, BFP,...

flameboy

Legacy Member
hahaha: SIX FT DITCH UK Back by popular demand! UK's hardest moshers. Klakke scheef, broekspuupe omoge en goan!! Filled With Hate records. :p :)

En de affiche ziet er al zeer cava uit!

Jellepunk

Legacy Member
moja, 6ft ditch is echt lachen

maaaaaaareuh, eerlijk gezeit vinnek da wel nog ne keer cool voor 20 minuten, heb ze in de vortn gezien en kvond da wel nog cool, maar die attitude van hen, hahaha

Alcoholic Punk

Legacy Member
29 juni: Tieltfest
Joc Tielt

NO TURNING BACK
WHATEVER IT TAKES
CORE OF ANGER
COLLAPSED
A DARKER MANIFEST
SAVIOUR
ONE STEP BEYOND (tot nu toe onze eerste geplande show)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan