Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zeker weten!mud zei:Knuckledust was na't schijnt wel goed
Ja, zkr weten, ook aanwezig danMayh3M zei:Zeker weten!
The Setup en BFP waren zoals gewoonlijk weer vet, First blood had ik wel iets meer van verwacht. Heb me goed geamuseerd, kijk al uit naar 21 april:
KNUCKLEDUST (UK)
http://www.myspace.com/knuckledustlbu
ENEMY GROUND (NL)
http://www.myspace.com/enemyground
THE BOSS
http://www.myspace.com/theboss8000
CROSSED THE LINE
http://www.myspace.com/ctlcrew
ROLL THE DICE
http://www.myspace.com/rollthedice
CLOSE RANKS
http://www.myspace.com/closerankshc
Gompelhof Mol-Gompel
Gompelbaan 203
2400 Mol
8 €
deuren 18u
start 19u
flyer: http://a183.ac-images.myspacecdn.com/images01/55/l_cd95ec858969e53f0f3e86d9ab69a61e.jpg

Jellepunk zei:dit wordt zo grappig!

xcruchesx zei:voor de mensen die het nog ni weten:
28 juni dus in Hof ter lo, antwerpen:
- Earth Crisis
- Sworn enemy
- Walls of jericho
voor de mensen van gent/west-vlaanderen, der komt ne bus: 25€ pp, pm me indien interesse, opstapplaatsen: heist/brugge/gent
alsk kan gaak mss wel mee op die bus
ad:

presario zei:Komende maanden zitten vol met supercoole shows!
Beetje hardcore op Dour: SOIA+TSU+WOJ!

Anti-flag zei:Ik zoek wat muziek van oudere Belgische hardcore , nl circle , the deal , facedown , thumbs down en kingpin. iemand hier weet waar ek iets van deze groepen kan vinden?
