Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

levinas

Legacy Member
vet kga men best doen om er te gerake de 29ste
goe op tijd dan vo eeste band ook uit te checke!
zeer benieuwd naar
mazzl

Mayh3M

Legacy Member
mud zei:
Knuckledust was na't schijnt wel goed
Zeker weten!
The Setup en BFP waren zoals gewoonlijk weer vet, First blood had ik wel iets meer van verwacht. Heb me goed geamuseerd, kijk al uit naar 21 april:
KNUCKLEDUST (UK)
http://www.myspace.com/knuckledustlbu
ENEMY GROUND (NL)
http://www.myspace.com/enemyground
THE BOSS
http://www.myspace.com/theboss8000
CROSSED THE LINE
http://www.myspace.com/ctlcrew
ROLL THE DICE
http://www.myspace.com/rollthedice
CLOSE RANKS
http://www.myspace.com/closerankshc

Gompelhof Mol-Gompel
Gompelbaan 203
2400 Mol

8 €

deuren 18u
start 19u

flyer: http://a183.ac-images.myspacecdn.com/images01/55/l_cd95ec858969e53f0f3e86d9ab69a61e.jpg

mud

Legacy Member
Mayh3M zei:
Zeker weten!
The Setup en BFP waren zoals gewoonlijk weer vet, First blood had ik wel iets meer van verwacht. Heb me goed geamuseerd, kijk al uit naar 21 april:
KNUCKLEDUST (UK)
http://www.myspace.com/knuckledustlbu
ENEMY GROUND (NL)
http://www.myspace.com/enemyground
THE BOSS
http://www.myspace.com/theboss8000
CROSSED THE LINE
http://www.myspace.com/ctlcrew
ROLL THE DICE
http://www.myspace.com/rollthedice
CLOSE RANKS
http://www.myspace.com/closerankshc

Gompelhof Mol-Gompel
Gompelbaan 203
2400 Mol

8 €

deuren 18u
start 19u

flyer: http://a183.ac-images.myspacecdn.com/images01/55/l_cd95ec858969e53f0f3e86d9ab69a61e.jpg
Ja, zkr weten, ook aanwezig dan :D

xcruchesx

Legacy Member
voor de mensen die het nog ni weten:
28 juni dus in Hof ter lo, antwerpen:

- Earth Crisis
- Sworn enemy
- Walls of jericho

voor de mensen van gent/west-vlaanderen, der komt ne bus: 25€ pp, pm me indien interesse, opstapplaatsen: heist/brugge/gent

Rubmifer

Legacy Member
xcruchesx zei:
voor de mensen die het nog ni weten:
28 juni dus in Hof ter lo, antwerpen:

- Earth Crisis
- Sworn enemy
- Walls of jericho

voor de mensen van gent/west-vlaanderen, der komt ne bus: 25€ pp, pm me indien interesse, opstapplaatsen: heist/brugge/gent

supercool :cool: alsk kan gaak mss wel mee op die bus

presario

Legacy Member
Komende maanden zitten vol met supercoole shows!

Beetje hardcore op Dour: SOIA+TSU+WOJ!

Anti-flag

Legacy Member
Ik zoek wat muziek van oudere Belgische hardcore , nl circle , the deal , facedown , thumbs down en kingpin. iemand hier weet waar ek iets van deze groepen kan vinden?

badXtrip

Legacy Member
kingpin, the deal, circle & thumbs down kom je toch nog geregeld tegen in distro's...

presario

Legacy Member
Anti-flag zei:
Ik zoek wat muziek van oudere Belgische hardcore , nl circle , the deal , facedown , thumbs down en kingpin. iemand hier weet waar ek iets van deze groepen kan vinden?

Probeer eens myspace?

Instinct

Legacy Member
Gisteren was 't cool in Oostkamp, vooral LxS die erboven uit sprong. Newgate niet meer gezien.


Thumbs Down heeft zelf voor 'n tijd in de €1 bak van EyeSpy gezeten, geen idee of 't nog zo is.

The Deal kan je nog in tal van distro's vinden, Kingpin minder maar is dan wel te vinden bij verscheiden mailorders.

xcruchesx

Legacy Member
idd gisteren LosingXStreak band van de avond voor me! twas plezant zo in kostuum!

lttuvix

Legacy Member
Donderdag heideroosjes in zonhoven, al redelijk veel VVK tickets verkocht, voorlopig zijn er nog kaarten but be quick :)

Instinct

Legacy Member
Hehe, 'k had een hemdje aan, maar als ik m'n hoodie erboven deed zag je dat naturlijk niet.

By the way, als je aan 't flyeren bent, en je kan ze niet één per één nemen, maak een paar vingers nat, it'd help. ;)

De treinrit was wel massa's saai. Kids hier zien 't nooit zitten om wat verder naar 'n show te gaan tenzij 't grote bands zijn.

xcruchesx

Legacy Member
kzal het onthouden van die flyers, hopelijk heb je de flyer niet direct weggesmeten :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan