Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mud

Legacy Member
Jellepunk zei:
kzal wel een van de enigste zijn maar hun laatste cd vinnek niet zo goed...
Nuja, kan ik ook niets aan doen hé :)

All hail the dead blijft super cd, kga em rap weer opleggen zi!

The bound feed the gagged natuurlijk ook, zonder tegenspraak ;)

idd, kvind de laatste ook niet zo fantastische, ze is nie slecht maar toch.
All Hail The Dead = :love:

& proficiat da ge WOJ heb ondekt :niceone: haha

Rubmifer

Legacy Member
ik ga terug naar het lager onderwijs ff nu met blink 182 :cool:
blijft toch eigenlijk coole band ze. Gewoon es wa ontspannende punkrock :)

dubmaster

Legacy Member
Dit lijkt me wel de geschikte plaats om wat reclame te maken voor komende Rio Rock. Hier krijgt ge Punk, Hardcore & Emo voorgeschoteld van de bovenste plank! :

riorock.jpg

[klikkie voor poster]

Come one, come all!

Op 14 april 2007, in de tent FC Rio Genendijk (Ham)

[17u30-17u55] Premium Death - beter als dit vinde de dood nergens
[18u15-18u45] Nuns Go Riot - de val van het katholicisme
[19u05-19u35] Rovic - Schmovic
[19u55-20u30] Homer - Homer Simpson met dreads en veel lawaai
[20u50-21u30] The Setup - geven cursussen flash voor beginners
[21u50-22u35] The Undeclinables - ondeclineerbaar! geloof me, 'k heb geprobeerd
[23u00-23u50] Easyway - euhm...
[24u20-01u20] No Fun At All - toch wel een beetje fun

Voor meer info: www.RioRock.be


Kom met z'n allen en vraag naar Stijn Coomans voor een gratis blowjob

Instinct

Legacy Member
Juist m'n "The Insider" in de bus gekregen. Straks 's lezen als ik in bad kruip. Ziet er allesinds al verzorgt uit.

Alcoholic Punk

Legacy Member
Instinct zei:
Juist m'n "The Insider" in de bus gekregen. Straks 's lezen als ik in bad kruip. Ziet er allesinds al verzorgt uit.

amai de post heeft eens rap gewerkt.
sorry dat de verzending wat duurde, maar de uren van de post zijn niet geschikt voor de werkende medemens.

Featherfoot

Legacy Member
Het hier nog eens berichten;

Ik heb nu al 3 weken geleden betaald, nog steeds staat er pending op de site van de pyrrhus. Mailen helpt niet, iemand een telefoonnummer waarop ik hun kan bereiken? Dat zou misschien wel kunnen helpen. :)

Featherfoot

Legacy Member
mud zei:
Is hier precies nog al iets de laatste tijd met die mannen :p

heb daar al een paar keer besteld, eerste keer dat ik er echt problemen mee heb. Vind het wel redelijk klote, was toch weer een bestelling van 70 euro.

En aangezien ik ook niet weet of ze het geld effectief ontvangen hebben of niet, wordt het er niet beter op.

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Threshold Of Pain:
Strakke metalcore/hardcore vanuit Antwerpen. Ik zeg nu wel metalcore maar wij hebben zoveel verschillende invloeden dat elk nummer een andere stijl is, dan weer meer naar de hardcore kant toe dan weer meer thrash metal. En onze zanger met zijn schizofrene zangstijlen.

Anyway, we hebben een paar nummers online (betere kwaliteit dan vorige keer) en laat me alstublieft (ofwel hier ofwel op myspace) weten wat je er van vind!

http://www.myspace.com/thresholdofpainmc

xcruchesx

Legacy Member
de kwaliteit van de opname is beter en volgens mij komt dit de nummers ook ten goede, wat ik ervan duidelijk hoor, vind ik het goe!

even ook wat reclame maken:
Rafflesia Myspace nieuw nummer van de nieuwe release "Embrace The Final Day", releaseshow is 5 mei met The Setup/Do Or Die/Falls of Serenity/Omerta & Take It Down! het vindt plaats in de Broedkasse, De Haan aan Zee!

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Opnamekwaliteit, mja. We beschikken natuurlijk niet over zoveel middelen, dus op het moment is dit het beste dat we kunnen doen.
Bedankt voor je comment!

Rubmifer

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
Opnamekwaliteit, mja. We beschikken natuurlijk niet over zoveel middelen, dus op het moment is dit het beste dat we kunnen doen.
Bedankt voor je comment!

ik gaat sebiet ook es checken zie,kben curieus
momenteel staat Black Friday '29 hier op,eerste keer dat ik ze hoor sinds Ieperfest vorig jaar, en damn,ik ben echt vergeten hoe hard die gasten blazen

xcruchesx

Legacy Member
even nog eens vermelden: 20/04 in de Frontline, Gent
flyer
show zal gedaan zijn rond half elf, tijd genoeg voor de laatste trein te halen, het begint om 19.30

xcruchesx

Legacy Member
als er nog mensen zijn die problemen hebben met de Pyrrhus, pm me je gegevens en ik zal er eens voor kijken morgen, ik moet in de nieuwe winkel gaan meehelpen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan