Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
LoRdOfMaDnEs zei:Opnamekwaliteit, mja. We beschikken natuurlijk niet over zoveel middelen, dus op het moment is dit het beste dat we kunnen doen.
Bedankt voor je comment!

Messias. zei:

mud zei:Zo een show wil ik toch ook nog wel eens meepikken, maar kan nu niet. Want kga naar Amsterdam vandaag![]()

²mandarijn zei:02/06/07 MAD CADDIES @MAGDALENAZAAL BRUGGE
18-06-2007 / Strike anywhere / Frontline Gent
29/07/2007 SET YOUR GOALS + NO TRIGGER + more @ DE HAAN
"voelt zich aan de andere kant van de wereld wonen /cry"ad: