Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Featherfoot

Legacy Member
Jayvie zei:
Full Blown Chaos op Groez! (of is dit al gezegd?)

Een soort band waar ik op aan het wachten was. Dit is echt wel cool!
Zelf zet ik ze niet zo snel op, maar op groezrock ga ik ze toch zeker checken.

x

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Featherfoot zei:
Een soort band waar ik op aan het wachten was. Dit is echt wel cool!
Zelf zet ik ze niet zo snel op, maar op groezrock ga ik ze toch zeker checken.

x

Nu dat is goed nieuws!

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Weet iemand nog iets over die soia tribute cd, want ik vind er precies niets meer van?

S.conceiçao7

Legacy Member
Jellepunk zei:
man, groez is compleet als ax7 komt, zo'n goeie band, geen een band klinkt zoals die, man, ik kan er niet over zwijgen, ik ga iedereen ambeteren die mij ongelijk heeft!


je hebt wel gelijk hoor, in elk opzicht. ma tis wel a7x dachtek, en nie ax7 :woohoo:

Bad Religion

Legacy Member
Platenlabel Abacus laat weten dat voor januari het tribute album voor Sick Of It All gepland staat. Bij deze bekendmaking werd direct ook de tracklist onthuld. Titel: "Our Impact Will Be Felt"

Bane - "We Stand Alone"
Bleeding Through - "The Truth"
Bouncing Souls - "Good Lookin' Out"
Hatebreed - "Shut Me Out"
Himsa - "Maladjusted"
Ignite - "Cease Fire"
Kill Your Idols - "Friends Like You"
Madball - "Give Respect"
Most Precious Blood - "Alone"
Napalm Death - "Who Sets The Rules"
Pennywise - "My Life"
Rise Against - "Built To Last"
Sepultura - "Scratch The Surface"
Stretch Armstrong - "Busted"
Suicide Machines - "Goatless"
Unearth - "It's Clobberin Time"/"What's Going On"
Walls Of Jericho - "Us Vs. Them"

meer weet ik er ook niet over

krawler

Legacy Member
jow,

kan mij iemand belgische hardcore labels noemen?
ik ken alleen maar funtime records en heartbreak tunes

al bedankt op voorhand

Jellepunk

Legacy Member
distillers, hun debuut was zo zwaar en goed, 2de cd was ook bére maar dan, ai ai ai, kheb ze gezien op pukkel, wat een kutband is da geworden, kheb 2 nummers van coral fang gehoord en kmoest er al nie meer van weten, dus geen groot verlies voor mij

Alcoholic Punk

Legacy Member
gisteren nog plezier gehad op de first alliance show maar eigentlijk meer achteraf in the roxy alweer de moppentrommel werd bovengehaald samen met Jelle.

Helaas was ie al gauw weer toe daar ene kornuit naar huis wou en dus weg sfeer.

eindelijk wel all my sins demo kunnen kopen, en goedgekeurd.

Jellepunk

Legacy Member
hier is ie ook goe gekeurd, maar breng volgende keer uw moppentrommel met uw goeie kluchten mee ofzo ;)


nog wa nieuws over sample this!
Tickets kan je nu reserveren via de site en anders op het eind van de week zouden er in de gein moeten liggen in Roeselare.

nog 3 weken en hup!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan