Featherfoot
Legacy Member
Jayvie zei:Full Blown Chaos op Groez! (of is dit al gezegd?)
Een soort band waar ik op aan het wachten was. Dit is echt wel cool!
Zelf zet ik ze niet zo snel op, maar op groezrock ga ik ze toch zeker checken.
x
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jayvie zei:Full Blown Chaos op Groez! (of is dit al gezegd?)
Jayvie zei:Full Blown Chaos op Groez! (of is dit al gezegd?)
Featherfoot zei:Een soort band waar ik op aan het wachten was. Dit is echt wel cool!
Zelf zet ik ze niet zo snel op, maar op groezrock ga ik ze toch zeker checken.
x
Jellepunk zei:man, groez is compleet als ax7 komt, zo'n goeie band, geen een band klinkt zoals die, man, ik kan er niet over zwijgen, ik ga iedereen ambeteren die mij ongelijk heeft!

666-Damarus-666 zei:Welke dag? Zaterdag hoop ik. Nog zo'n bandje of 2 en ik ga toch 1 dagje ^^
Leprechaun3 zei:je hebt wel gelijk hoor, in elk opzicht. ma tis wel a7x dachtek, en nie ax7![]()

LoRdOfMaDnEs zei:Hoe heet dat album eigenlijk?