Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jellepunk zei:man, groez is compleet als ax7 komt, zo'n goeie band, geen een band klinkt zoals die, man, ik kan er niet over zwijgen, ik ga iedereen ambeteren die mij ongelijk heeft!

presario zei:Weer nieuwe namen voor Groez
BIG D & THE KIDS TABLE & MAD CADDIES
not my kind of music![]()
666-Damarus-666 zei:Amai mijn botten die affiche trekt op de ballen toch. Ik die een aantal jaar terug nog het idee had dat Groezrock 'hard' was. Ik ga denk ik 1 dagje maar dat zal vnl. voor de companie zijn dan, Hatebreed & Terror al voldoende gezien.

idem, maar voor mij ist voor andere bands. Kga kijken naar wat zij willen zien, kga gewoon vroeg gaan en zeggen dak wulf ben, want die fucker staat op de guestlistflameboy zei:stretch arm strong, caliban, hatebreed, terror en converge spreken mij aan van de affiche, ma voor de rest :/ kga toch gewoon mee voor de vriendin en de vriendegroep

666-Damarus-666 zei:Amai mijn botten die affiche trekt op de ballen toch. Ik die een aantal jaar terug nog het idee had dat Groezrock 'hard' was. Ik ga denk ik 1 dagje maar dat zal vnl. voor de companie zijn dan, Hatebreed & Terror al voldoende gezien.
_Wicked_ zei:Staat er dan geschreven dat Groezrock enkel 'hard' moet zijn? beetje egoïstisch niet ? :naughty:
666-Damarus-666 zei:Kom kom. Die reputatie had Groez wel hoor. Met de nadruk op 'had'.
All American Rejects... Jimmy Eat World... Wahahaaaa =')
Svs nog Linkin Park ook!

_Wicked_ zei:Ja ok, kan wel zijn, maar met een naam zoals Mad caddies is toch helemaal niets mis![]()
![]()