Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

presario

Legacy Member
Weer nieuwe namen voor Groez
BIG D & THE KIDS TABLE & MAD CADDIES
not my kind of music :)

Jellepunk

Legacy Member
man, groez is compleet als ax7 komt, zo'n goeie band, geen een band klinkt zoals die, man, ik kan er niet over zwijgen, ik ga iedereen ambeteren die mij ongelijk heeft!

_Wicked_

Legacy Member
Mad caddies = :woohoo: :applause:


edit: khad wel heel stiekem op reel big fish gehoopt :sad:

Rubmifer

Legacy Member
Jellepunk zei:
man, groez is compleet als ax7 komt, zo'n goeie band, geen een band klinkt zoals die, man, ik kan er niet over zwijgen, ik ga iedereen ambeteren die mij ongelijk heeft!

shit,leprechaun begint nu ook al accounts te hacken :eek:

xDama

Legacy Member
presario zei:
Weer nieuwe namen voor Groez
BIG D & THE KIDS TABLE & MAD CADDIES
not my kind of music :)

Amai mijn botten die affiche trekt op de ballen toch. Ik die een aantal jaar terug nog het idee had dat Groezrock 'hard' was. Ik ga denk ik 1 dagje maar dat zal vnl. voor de companie zijn dan, Hatebreed & Terror al voldoende gezien.

Anti-flag

Legacy Member
666-Damarus-666 zei:
Amai mijn botten die affiche trekt op de ballen toch. Ik die een aantal jaar terug nog het idee had dat Groezrock 'hard' was. Ik ga denk ik 1 dagje maar dat zal vnl. voor de companie zijn dan, Hatebreed & Terror al voldoende gezien.


mja , de zaterdag kan ek nog mee leven , ma die vrijdag is echt schandalig vind ek:p

flameboy

Legacy Member
stretch arm strong, caliban, hatebreed, terror en converge spreken mij aan van de affiche, ma voor de rest :/ kga toch gewoon mee voor de vriendin en de vriendegroep

Jellepunk

Legacy Member
flameboy zei:
stretch arm strong, caliban, hatebreed, terror en converge spreken mij aan van de affiche, ma voor de rest :/ kga toch gewoon mee voor de vriendin en de vriendegroep
idem, maar voor mij ist voor andere bands. Kga kijken naar wat zij willen zien, kga gewoon vroeg gaan en zeggen dak wulf ben, want die fucker staat op de guestlist :p

_Wicked_

Legacy Member
666-Damarus-666 zei:
Amai mijn botten die affiche trekt op de ballen toch. Ik die een aantal jaar terug nog het idee had dat Groezrock 'hard' was. Ik ga denk ik 1 dagje maar dat zal vnl. voor de companie zijn dan, Hatebreed & Terror al voldoende gezien.

Staat er dan geschreven dat Groezrock enkel 'hard' moet zijn? beetje egoïstisch niet ? :naughty:

xDama

Legacy Member
_Wicked_ zei:
Staat er dan geschreven dat Groezrock enkel 'hard' moet zijn? beetje egoïstisch niet ? :naughty:

Kom kom. Die reputatie had Groez wel hoor. Met de nadruk op 'had'.

All American Rejects... Jimmy Eat World... Wahahaaaa =')


Svs nog Linkin Park ook!

Messias.

Legacy Member
Converge is te zien op Dour, dus #care. Al de rest kan mij gestolen worden.

_Wicked_

Legacy Member
666-Damarus-666 zei:
Kom kom. Die reputatie had Groez wel hoor. Met de nadruk op 'had'.

All American Rejects... Jimmy Eat World... Wahahaaaa =')


Svs nog Linkin Park ook!

Ja ok, kan wel zijn, maar met een naam zoals Mad caddies is toch helemaal niets mis :s :p

syndrom

Legacy Member
_Wicked_ zei:
Ja ok, kan wel zijn, maar met een naam zoals Mad caddies is toch helemaal niets mis :s :p

Behalve het feit dat ze er bijna elk jaar staan.

Nuja ik ga naar groez voor converge en the bronx the zien.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan