Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

flameboy

Legacy Member
sum41 op groez, man man man da zou pas megavetgaaf zijn, harder dan da hebde ze gewoon ni!

damn, einde van exames is tooof :p

Anti-flag

Legacy Member
vrijdag laatste , dan week geen school.

blok+exames duurt echt zo verschrikkelijk lang:(

Messias.

Legacy Member
Anti-flag zei:
blok+exames duurt echt zo verschrikkelijk lang:(

En naar het einde toe wordt leren een quasi onmogelijk taak. Dat is voornamelijk kut als ge het moeilijkste examen als laatste hebt. Kutzooi.

Featherfoot

Legacy Member
Inderdaad, als je de affiche van enkele jaren geleden bekijkt begint Groezrock toch echt wel af te zwakken qua hardheid van de bands. Kwaliteit valt eventueel nog over te discussiëren.

Jammer, ik zou veel liever terug naar het oude groezrock gaan! Veel harder en steviger dan al die bands dat nu komen. Maar dit is dan ook weer persoonlijke smaak. Misschien zijn er volgend jaar meer hardere bands aanwezig, we zullen zien.

X

Jellepunk

Legacy Member
Groezrock wordt gewoon een geld machine aant worden, zoals alle grote dingen, gownja, ze willen wel bij hun roots blijven maar door minder harde bands te vragen bereiken ze een groter publiek en dat betekend meer geld. Ik zeg niet dat de organisatie van groezrock slechte mensen zijn ofzo, verre van, maar da zijn gewoon effecten van het groot worden, denk ik

nuja, ik ga, street dogs ^^

Alcoholic Punk

Legacy Member
Jellepunk zei:
idem, maar voor mij ist voor andere bands. Kga kijken naar wat zij willen zien, kga gewoon vroeg gaan en zeggen dak wulf ben, want die fucker staat op de guestlist :p

tof é :p
voor the meteors ook :p

darthphili

Legacy Member
Mij gaat het niet om de hardheid, maar de kwaliteit van de bands... waar zijn de originele bands gebleven ? Achja...

Featherfoot

Legacy Member
reavX zei:
Converge!
The bronx!

Enneuh nieuw cbk nummer is fokking cool

Nieuw nummer van CBK blaast inderdaad hard! Ga je ook naar die cd-release show in Hasselt eind februari? MOD denk ik dat die is.

Converge gaat hopelijk wel cool klinken in de tent, lijkt mij eerder groep voor in een zaal, maar we zullen zien.

syndrom

Legacy Member
Featherfoot zei:
Nieuw nummer van CBK blaast inderdaad hard! Ga je ook naar die cd-release show in Hasselt eind februari? MOD denk ik dat die is.

Converge gaat hopelijk wel cool klinken in de tent, lijkt mij eerder groep voor in een zaal, maar we zullen zien.

Jep ik ga naar die show.
Converge nja tis een zaalgroep wssl maar kben al blij dat ik ze eens kan zien. Hopelijk geraak ik op dour ook.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan