Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
666-Damarus-666 zei:Wat is dat de laatste tijd met dat DHM gedoe feitelijk... Elke band uit W-VL zit in 'DHM'. T'is precies van 'zit ge niet in DHM dan telt ge niet mee'.![]()
Alcoholic Punk zei:en das helaas wat er met bepaalde bands (intern) gebeurt. dus nu even logisch nadenken en ge weet al veel.
Afkorting zou staan voor da hatefull minds.
ben zelf ook van wvl ma et steekt mij tegen al die crews, zowel in wvl als erbuiten waar 3 letters en een gouden kettingske precies belangrijker zijn dan de muziek.

xcruchesx zei:persoonlijk vind ik het hokjesdenken maar als je hoort wat er is gebeurt op de DHM/RBS night op 27/01 in Ieper... tjah, daar sta ik niet achter
Alcoholic Punk zei:constant gaan stampen in het publiek enzo, geef ze 100m² ruimte en nog gaan ze int volk stampen en doen of er is precies geen plaats. zeg je er iets van krijg je 5 man op uw dak.
ge kon da ook goe zien tijdens ieperfest, staan ze constant tegen mensen aan de kant te motten en te stampen, niks aant handje volgens hen. worden ze beetje aan de kant geduwt daar die mensen nogal terecht vinden dat ze maar moeten moshen waar er ruimte is, vliegen ze er als strontvliegen op om die "een lesje te leren".
Nu, nie iedereen die daarbij hoort is zo ma tkomt helaas wel nogal voor.
een Duitse tuffguy crew, de verklaring van de afkorting weetk ni precies maar ze doen ook zo'n zaken zoals DHM alleen soms ergeren wat is rbs?
Royal bank of scotlandAnti-flag zei:en wat is rbs?
Kom kom, je moet nu niet doen alsof die crews enkel shows verpesten, DHM bv. is ook een label.xcruchesx zei:een Duitse tuffguy crew, de verklaring van de afkorting weetk ni precies maar ze doen ook zo'n zaken zoals DHM alleen soms erger
Da klinkt precies gelijk de 50 cent en zijn bende....Alcoholic Punk zei:ben zelf ook van wvl ma et steekt mij tegen al die crews, zowel in wvl als erbuiten waar 3 letters en een gouden kettingske precies belangrijker zijn dan de muziek.
sir oinksalot zei:achja, dat hele gedoe met crews, heb er ook een hekel aan, is dan ook vooral binnen een subcatogerie hardcore waar ik onderhand ook wel een hekel aan begin te krijgen