Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

xcruchesx

Legacy Member
idd DHM is ook een label, maar dan eindigt het ook, als je mensen in elkaar slaat, dat vind ik gewoon niet kunnen

syndrom

Legacy Member
mandarijn zei:
Da klinkt precies gelijk de 50 cent en zijn bende....



tzit er eigenlijk nie ver van als je die beatdown gasten bekijkt. Man mislukte hiphoppers alom

mandarijn

Legacy Member
Vinden ze eigenlijk myspace niet "te gek" enzo?
Ik weet het ni, bij ons hebben we der ni zo'n last van... En zelf ben'k een mens van leven en laten leven dus ja.

Alcoholic Punk

Legacy Member
xcruchesx zei:
noot: ik heb gehoord dat de zanger van Zero Mentality in de Lintfabriek zei: "Fuck RBS". blijkbaar waren ze zelf lid van die crew maar toen het zo werd zoals het nu is wouden ze er niets meer mee te maken hebben

idd was ook enigste waar de rbs mongolen weer naar vroegen of er iets gezegd geweest was over hen of niet. en dan gaan ze bands die niet rbs zijn totaal gaan negeren. terwijl bv zero mentality al die rbs bands naar huis speelt.

in onze band zit ook iemand die serieus tough guy is en goed met al die mannen overeenkomt en doet, voor mij geen probleem die mens zelf is super chill en valt mee te praten enzo. maar wij als band doen er ook totaal niet aan mee en zijn dat nooit van plan ook.

xDama

Legacy Member
Ik kan het wel nog snappen om zo een beetje te tonen wie bij wie hoort maar als ik hier zo hoor wat dan uiteindelijk het doel is van al die clubjes. Echt achterlijk. Tough guy en al dat gedoe kan mij de ballen schelen zolang de muziek mij maar aanstaat maar zo'n dingen gaan er wel allemaal zwaar over en zorgen er ook voor dat ik een afkeer begin te krijgen van die bands...

syndrom

Legacy Member
de nieuwe justice is vet, maar ik denk dat ze toch wel wat fans zullen verliezen.

Featherfoot

Legacy Member
reavX zei:
de nieuwe justice is vet, maar ik denk dat ze toch wel wat fans zullen verliezen.

Coming Down vind ik echt een nummer dat BLAAST! Nieuwe justice wordt cool!

x

Mayh3M

Legacy Member
Slap tempo, slechte zang: ik kan er niks mee.

Geef mij dan maar de Justice van "Look alive".

syndrom

Legacy Member
Mayh3M zei:
Slap tempo, slechte zang: ik kan er niks mee.

Geef mij dan maar de Justice van "Look alive".

Nja slechte zang, de zang in justice is al altijd iets speciaal geweest. Tis natuurlijk wel iets dat je moet aan zijn.

Messias. zei:
Dead Stop man, dàt was nog eens een band. ;)

Nja deadstop en justice heb ik nooit met elkaar vergeleken, deadstop was altijd hard en rechtdoor. terwijl justice vaak toch meer "vibe" in hun nummers stak.

lttuvix

Legacy Member
Wa meer info voor de heidenroosjes fans

donderdag 29 maart om 20 uur in GC Tentakel (zonhoven)
Tickets kosten 12 euro in voorverkoop en 15 euro aan de kassa.

badXtrip

Legacy Member
Justice... tot en met die vorige 7'' was ik fan, daarna zijn ze het allemaal een beetje gaan verkloten voor mij... & over die zang: als je live niet clean kan zingen moet je het in de studio ook niet doen, live stelt het vocaal niet veel voor, oudere nummers daarentegen
Ohja, ik zal die nieuwe wel eens checken, maar ik vrees dat het een beetje hetzelfde zal zijn als die 7"

_Wicked_

Legacy Member
lttuvix zei:
Wa meer info voor de heidenroosjes fans

donderdag 29 maart om 20 uur in GC Tentakel (zonhoven)
Tickets kosten 12 euro in voorverkoop en 15 euro aan de kassa.

15 maart in het depot in leuven ook :D

Rubmifer

Legacy Member
ik moet em nog es beluisteren. zal em wss wel goe vinden,want em justice altijd al goe gevonden,en ben redelijk rap content :p

Lozerkid

Legacy Member
rubmifer zei:
ik moet em nog es beluisteren. zal em wss wel goe vinden,want em justice altijd al goe gevonden,en ben redelijk rap content :p


Lender bakkes heive!

Rubmifer

Legacy Member
Lozerkid zei:
Lender bakkes heive!

:sop: als we al dingen van het ene forum naar het andere gaan overbrengen gaat het wel al erg ver

en wie zijt ge trouwens vandaar
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan