Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mandarijn zei:Da klinkt precies gelijk de 50 cent en zijn bende....
xcruchesx zei:noot: ik heb gehoord dat de zanger van Zero Mentality in de Lintfabriek zei: "Fuck RBS". blijkbaar waren ze zelf lid van die crew maar toen het zo werd zoals het nu is wouden ze er niets meer mee te maken hebben
reavX zei:de nieuwe justice is vet, maar ik denk dat ze toch wel wat fans zullen verliezen.
Mayh3M zei:Slap tempo, slechte zang: ik kan er niks mee.
Geef mij dan maar de Justice van "Look alive".
Messias. zei:Dead Stop man, dàt was nog eens een band.![]()
lttuvix zei:Wa meer info voor de heidenroosjes fans
donderdag 29 maart om 20 uur in GC Tentakel (zonhoven)
Tickets kosten 12 euro in voorverkoop en 15 euro aan de kassa.

ik dusreavX zei:de nieuwe justice is vet, maar ik denk dat ze toch wel wat fans zullen verliezen.
rubmifer zei:ik moet em nog es beluisteren. zal em wss wel goe vinden,want em justice altijd al goe gevonden,en ben redelijk rap content![]()
Lozerkid zei:Lender bakkes heive!
als we al dingen van het ene forum naar het andere gaan overbrengen gaat het wel al erg ver