Jayvie
Legacy Member
Binnenkort weer No Fun At All in België! www.riorock.be
Wsl al lang geweten door iedereen maar kom..
Wsl al lang geweten door iedereen maar kom..
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jayvie zei:Binnenkort weer No Fun At All in België! www.riorock.be
Wsl al lang geweten door iedereen maar kom..
lekkerpresario zei:Rise & Fall/ Converge European Tour oa. op dour! jupla!
En Pressure fest!presario zei:Rise & Fall/ Converge European Tour oa. op dour! jupla!
xcruchesx zei:20/04 xEFCx presents...
-TRUE COLORS
releasing their new record in March!! oldskool sxe HC - Powered Records
-ONE VOICE
oldskool sxe HC, ex-TURN THE SCREW from Sint-Niklaas & Kruibeke
-LOSINGXSTREAK
oldskool sxe HC from H8000
waarschijnelijk in de Frontline!! show op tijd gedaan voor de laatste treinen!!
xcruchesx zei:Take It Down toegevoegd!
eerste flyer!

Messias. zei:Ge moet echt iemand hebben die wa me Photoshop overweg kan, want da is echt sleeeecht.![]()

badXtrip zei:Cool... wij spelen blijkbaar op die show
En true x colors... hell, ik begrijp die hele hype niet, op plaat vind'k ze nog cava... maar live stelt dat toch niets meer voor...

sir oinksalot zei:was jij dat niet die ze eerst zo geweldig vond![]()