Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sir oinksalot zei:idd ik snap niet dat iedereen zo moeilijk doet over het feit dat hatebreed en terror komen, sure ze spelen veel shows hier, maar het blijven toch wel twee steengoede bands imo... nuja ik blijf natuurlijk ook nog hopen op wat meer goede namen, maar toch, ik zal er wsl wel zijn dit jaar
xcruchesx zei:ik en paar oost-vlaamse hc liefhebbers hebben een crew opgericht, de xEast Flanders Crewx. de bedoeling van deze crew is om shows te organiseren in east flanders, in het begin zal dat vooral Gent zijn. de eerste show van deze crew zal waarschijnelijk doorgaan op 20 april hier in Gent.
kom allemaal maar dan af!!
xEFCx
http://www.myspace.com/xeastflanderscrewx

Mayh3M zei:Wat is dat toch met al die "crews" zeg...
flameboy zei:Heeft iemand die nieuwe CD/LP van Lion of Judah al gehoord?
badXtrip zei:al die crews... ai ai ai
nuja, als ze shows organiseren ipv synchroon staan moshen op shows heb ik er niet veel op tegen eigenlijk...

bartreligion zei:cool
Doe maar wat shows in het Zottegemse ook![]()

Hey everyone! We wanted to announce that we have been officially added to the April 28th line up of the Groezrock festival in Meerhout, Belgium. We are extremely pumped to return to one of our favorite festivals and play with some great friends and great bands! More European dates to follow! We also wanted to say thanks to Lou, Russ, and everyone at Fungus 53 on XM Radio for inviting us to play the "you're not invited concert series!" We have received a lot of response from all of you guys out there about the performance that aired last night and you can still catch it running at various times this week. Please hit www.xmradio.com for more details! Thanks and look for more tour updates coming soon!
Street Dogs.
Smaken zullen verschillen maar ik heb toch graag meer diepgang... zowel muzikaal als lyricsgewijs.idd ik snap niet dat iedereen zo moeilijk doet over het feit dat hatebreed en terror komen, sure ze spelen veel shows hier, maar het blijven toch wel twee steengoede bands imo... nuja ik blijf natuurlijk ook nog hopen op wat meer goede namen, maar toch, ik zal er wsl wel zijn dit jaar
Jellepunk zei:zie je wel dakt ergens had gelezen