Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bart Religion

Legacy Member
sir oinksalot zei:
idd ik snap niet dat iedereen zo moeilijk doet over het feit dat hatebreed en terror komen, sure ze spelen veel shows hier, maar het blijven toch wel twee steengoede bands imo... nuja ik blijf natuurlijk ook nog hopen op wat meer goede namen, maar toch, ik zal er wsl wel zijn dit jaar

moeilijk doen? terror verdomme. vette band!

Scott Vogel wat een coole dude!

Bart Religion

Legacy Member
xcruchesx zei:
ik en paar oost-vlaamse hc liefhebbers hebben een crew opgericht, de xEast Flanders Crewx. de bedoeling van deze crew is om shows te organiseren in east flanders, in het begin zal dat vooral Gent zijn. de eerste show van deze crew zal waarschijnelijk doorgaan op 20 april hier in Gent.
kom allemaal maar dan af!!

xEFCx
http://www.myspace.com/xeastflanderscrewx

cool

Doe maar wat shows in het Zottegemse ook :D

badXtrip

Legacy Member
al die crews... ai ai ai
nuja, als ze shows organiseren ipv synchroon staan moshen op shows heb ik er niet veel op tegen eigenlijk...

badXtrip

Legacy Member
flameboy zei:
Heeft iemand die nieuwe CD/LP van Lion of Judah al gehoord?

lion of judah... ik ben totaal niet mee, stem is verschrikkelijk irriterend & muzikaal is't ook al redelijk saai

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
badXtrip zei:
al die crews... ai ai ai
nuja, als ze shows organiseren ipv synchroon staan moshen op shows heb ik er niet veel op tegen eigenlijk...

Haha, hoe grappig zou dat niet zijn. :p

Jellepunk

Legacy Member
zie je wel dakt ergens had gelezen
Hey everyone! We wanted to announce that we have been officially added to the April 28th line up of the Groezrock festival in Meerhout, Belgium. We are extremely pumped to return to one of our favorite festivals and play with some great friends and great bands! More European dates to follow! We also wanted to say thanks to Lou, Russ, and everyone at Fungus 53 on XM Radio for inviting us to play the "you're not invited concert series!" We have received a lot of response from all of you guys out there about the performance that aired last night and you can still catch it running at various times this week. Please hit www.xmradio.com for more details! Thanks and look for more tour updates coming soon!

Street Dogs.

darthphili

Legacy Member
idd ik snap niet dat iedereen zo moeilijk doet over het feit dat hatebreed en terror komen, sure ze spelen veel shows hier, maar het blijven toch wel twee steengoede bands imo... nuja ik blijf natuurlijk ook nog hopen op wat meer goede namen, maar toch, ik zal er wsl wel zijn dit jaar
Smaken zullen verschillen maar ik heb toch graag meer diepgang... zowel muzikaal als lyricsgewijs.

Anti-flag

Legacy Member
vrijdag zeker niet , zaterdag toch ook niet zo speciaal (vind ek ) , ma toch wel grote kans dak zaterdag ga .

spijtig da er geen groepen zijn die ik nog niet heb gezien , en heel graag is zou zien, buiten terror mss.

presario

Legacy Member
ik ook zeker vrijdag nie, vind het echt nie groezrock waardig, de zaterdag mss alst nie té duur is en der nog hardcore komt.

xcruchesx

Legacy Member
20/04 xEFCx presents...

-ONE VOICE
oldskool sxe HC, ex-TURN THE SCREW from Sint-Niklaas & Kruibeke

-LOSINGXSTREAK
oldskool sxe HC from H8000

+1 more TBA

waarschijnelijk in de Frontline!! show op tijd gedaan voor de laatste treinen!!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan