Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Alcoholic Punk

Legacy Member
kan ik inkomen was super shows.

jammer dat een band tegenwoordig moet stoppen om response te krijgen van het publiek.
Nuja over response moet ik niet teveel mijn mond opendoen, kben iemand die zelf altijd aan de kant staat.

Jellepunk

Legacy Member
Nja, kben daar wel nie mee akkoord ze, tis gewoon de "scene" niet echt meer actief is, support kennen ze niet meer.
Veel mensen gaan naar een laatste show om erbij geweest te zijn, natuurlijk ook voor support enzo, maar ik denk dat er veel minder "dieHards" rondlopen dan vroeger :/
kweetniet ze, da denk ik erover, zie ik ook aan de mensen die ik ken die shows doen, der zijn natuurlijk nog veel goeie ook ze ;)

Mayh3M

Legacy Member
Jellepunk zei:
Nja, kben daar wel nie mee akkoord ze, tis gewoon de "scene" niet echt meer actief is, support kennen ze niet meer.
Veel mensen gaan naar een laatste show om erbij geweest te zijn, natuurlijk ook voor support enzo, maar ik denk dat er veel minder "dieHards" rondlopen dan vroeger :/
kweetniet ze, da denk ik erover, zie ik ook aan de mensen die ik ken die shows doen, der zijn natuurlijk nog veel goeie ook ze ;)
Was jij er "vroeger"?

nick™

Legacy Member
presario zei:
Volgens hem wel... mja

Groez was vorig jaar € 40?Ma prijs zal wel weer gestegen zijn zeker dus zal wel naar € 50 gaan.

volgens mij was groez vorig jaar € 50 ofzo. Ik vrees voor dit jaar... :x

xDama

Legacy Member
sir oinksalot zei:
btw, ik zie dat wij in maart ergens een show samenspelen ;-) samen met crossed the line

Ohla, dat wordt cool! Ik wist zelfs nog niets van die show :D Maar dit jaar gaan wij wss massas veel shows doen met CTL. Serge zit bezig om ons naar massa's veel shows mee te nemen nzo.

Ik kijk er naar uit feitelijk!

presario

Legacy Member
mud zei:
Kgeloof dat vorig jaar 2 dagen 52 eur was :)

chuck dat is wel veel :/.

Als Throwdown komt ben ik er! En die kans zit er wel in aangezien ze binnenkort nieuw album uitbrengen, het heel lang geleden is dat ze in Belgie gespeeld hebben en aangezien ze tussen de "Friends" van de Myspace van Groezrock staan en daarvan hebben wel al vrij veel bevestig. Ik hoop!

Jellepunk

Legacy Member
@Mayh3M
neen, maar kheb veel horen vertellen en doen en da leid ik daar wat uit af, daarmee dak zeg dat ik dat denk, no offence natuurlijk

Rubmifer

Legacy Member
zal nu wss rond de 60€ liggen
ook rekening houden met feit dat er meer bands op vrijdag spelen he :)

Rubmifer

Legacy Member
5 nieuwe bevestigde bands

FRIDAY : ALL AMERICAN REJECTS, SAOSIN

SATURDAY : SPARTA, THURSDAY, JIMMY EAT WORLD

JEW,Thursday en saosin zijn cool :)
sparta kennek nie,AAR valt mee

Jellepunk

Legacy Member
SPARTA ga ik wel eens checken, al veel overgehoord, maar nog nooit echt gehoord, maar kzal niet hun myspace checken want ik vrees het ergste, kga voor de verassing :)

Messias.

Legacy Member
Sparta is cool, maar geen reden om naar Groez te gaan.


Da's trouwens één van de twee bands die uit At the Drive-in zijn voortgekomen, samen met The Mars Volta.

xcruchesx

Legacy Member
ik en paar oost-vlaamse hc liefhebbers hebben een crew opgericht, de xEast Flanders Crewx. de bedoeling van deze crew is om shows te organiseren in east flanders, in het begin zal dat vooral Gent zijn. de eerste show van deze crew zal waarschijnelijk doorgaan op 20 april hier in Gent.
kom allemaal maar dan af!!

xEFCx
http://www.myspace.com/xeastflanderscrewx

presario

Legacy Member
xcruchesx zei:
ik en paar oost-vlaamse hc liefhebbers hebben een crew opgericht, de xEast Flanders Crewx. de bedoeling van deze crew is om shows te organiseren in east flanders, in het begin zal dat vooral Gent zijn. de eerste show van deze crew zal waarschijnelijk doorgaan op 20 april hier in Gent.
kom allemaal maar dan af!!

xEFCx
http://www.myspace.com/xeastflanderscrewx

Eindelijk wat shows dichter bij de deur! Zeer cool initiatief!

Rubmifer

Legacy Member
is wel cool,als ge in o-vl woont ist nie altijd makkelijk om shows in W-vl te bezoeken. Tof initiatief,al hoop ik dat het ook wat dichter komt als gent :p

xcruchesx

Legacy Member
rubmifer zei:
is wel cool,als ge in o-vl woont ist nie altijd makkelijk om shows in W-vl te bezoeken. Tof initiatief,al hoop ik dat het ook wat dichter komt als gent :p
idd, dat is de reden dat we meer shows willen organiseren in o-vl, zoals ik al zei zal het int begin vooral gent zijn, we hopen dat daar dit jaar nog verandering in komt...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan