Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Was jij er "vroeger"?Jellepunk zei:Nja, kben daar wel nie mee akkoord ze, tis gewoon de "scene" niet echt meer actief is, support kennen ze niet meer.
Veel mensen gaan naar een laatste show om erbij geweest te zijn, natuurlijk ook voor support enzo, maar ik denk dat er veel minder "dieHards" rondlopen dan vroeger :/
kweetniet ze, da denk ik erover, zie ik ook aan de mensen die ik ken die shows doen, der zijn natuurlijk nog veel goeie ook ze![]()
presario zei:Volgens hem wel... mja
Groez was vorig jaar € 40?Ma prijs zal wel weer gestegen zijn zeker dus zal wel naar € 50 gaan.

sir oinksalot zei:btw, ik zie dat wij in maart ergens een show samenspelen ;-) samen met crossed the line
Maar dit jaar gaan wij wss massas veel shows doen met CTL. Serge zit bezig om ons naar massa's veel shows mee te nemen nzo.mud zei:Kgeloof dat vorig jaar 2 dagen 52 eur was![]()
xcruchesx zei:ik en paar oost-vlaamse hc liefhebbers hebben een crew opgericht, de xEast Flanders Crewx. de bedoeling van deze crew is om shows te organiseren in east flanders, in het begin zal dat vooral Gent zijn. de eerste show van deze crew zal waarschijnelijk doorgaan op 20 april hier in Gent.
kom allemaal maar dan af!!
xEFCx
http://www.myspace.com/xeastflanderscrewx
idd, dat is de reden dat we meer shows willen organiseren in o-vl, zoals ik al zei zal het int begin vooral gent zijn, we hopen dat daar dit jaar nog verandering in komt...rubmifer zei:is wel cool,als ge in o-vl woont ist nie altijd makkelijk om shows in W-vl te bezoeken. Tof initiatief,al hoop ik dat het ook wat dichter komt als gent![]()