Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jayvie

Legacy Member
Nee inderdaad, maar zeg dat eens tegen Leprechaun ;) Ik weet dat, jij weet dat, iedereen weet dat, maar niet hij... Ik maakte maar een graptjen..

presario

Legacy Member
exploder zei:
Ma da zijn toch geen "kinderstemmetjes" ?

Volgens hem wel... mja

Groez was vorig jaar € 40?Ma prijs zal wel weer gestegen zijn zeker dus zal wel naar € 50 gaan.

syndrom

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
ik heb net een cd geleend van iemand, die me hem echt aanraadde !

het is nogtans geen bekende groep (denk ik toch), pulse ultra .
het album noemt HEADSPACE, kvind het echt een geweldige cd !
zijn er nog mensen die die kennen?

(en nee, het gelijkt niet op a7x :niceone:) :) )
groetjes

Ript anders tool wat af zeg.

S.conceiçao7

Legacy Member
iets anders nu, is er geen leuk optreden in brugge komend weekend?

tis omdak een date heb met een 17jarig meisje :p en kweetnie echt wa gedaan ^^ buiten iets te gaan eten natuurlijk, maar das zo cliché :p

Anti-flag

Legacy Member
mja naar een hardcoreoptreden gaan op u eersten date , ge kunt et zo ook proberen:p

Rubmifer

Legacy Member
Anti-flag zei:
mja naar een hardcoreoptreden gaan op u eersten date , ge kunt et zo ook proberen:p

'kvond wel gezellig vanavond,vond ge niet?
ahja,en nog eens sorry voor die voet in u gezicht e'

badXtrip

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
iets anders nu, is er geen leuk optreden in brugge komend weekend?

tis omdak een date heb met een 17jarig meisje :p en kweetnie echt wa gedaan ^^ buiten iets te gaan eten natuurlijk, maar das zo cliché :p

Misschien een A7X cd'tje opsmijten... gegarandeerd succes!

Alcoholic Punk

Legacy Member
Anti-flag zei:
mja naar een hardcoreoptreden gaan op u eersten date , ge kunt et zo ook proberen:p

tis mij nog gelukt ze, afspreken met ene om weg te gaan maar niet willen plooien omdat het laatste kingpin show is dus da menske maar meegesleurd. khad zwaar prijs achteraf ermee.

ze eeft wel geen 2° keer willen meegaan :p

xDama

Legacy Member
rubmifer zei:
nieuwe bands bevestigd voor zaterdag op groez:
HATEBREED en TERROR :bow: :bow:

Hahaaa. Kans dat ik naar Groez ga zijn lek met een gaziljoen % gestegen ^^

/care van het gebash. Blijft zalig live. Maar ik ga wel niet teveel geld leggen. Want tzal weeral een kostelijk jaar worden.

@ reavX: strak strak nummer. Kvind de stem zelfs cool en da's normaal totaal mijn ding niet.

sir oinksalot

Legacy Member
idd ik snap niet dat iedereen zo moeilijk doet over het feit dat hatebreed en terror komen, sure ze spelen veel shows hier, maar het blijven toch wel twee steengoede bands imo... nuja ik blijf natuurlijk ook nog hopen op wat meer goede namen, maar toch, ik zal er wsl wel zijn dit jaar

sir oinksalot

Legacy Member
666-Damarus-666 zei:
Hahaaa. Kans dat ik naar Groez ga zijn lek met een gaziljoen % gestegen ^^

/care van het gebash. Blijft zalig live. Maar ik ga wel niet teveel geld leggen. Want tzal weeral een kostelijk jaar worden.

@ reavX: strak strak nummer. Kvind de stem zelfs cool en da's normaal totaal mijn ding niet.

btw, ik zie dat wij in maart ergens een show samenspelen ;-) samen met crossed the line

badXtrip

Legacy Member
Alcoholic Punk zei:
tis mij nog gelukt ze, afspreken met ene om weg te gaan maar niet willen plooien omdat het laatste kingpin show is dus da menske maar meegesleurd. khad zwaar prijs achteraf ermee.

ze eeft wel geen 2° keer willen meegaan :p

En volledig terecht, ik heb nog altijd spijt dat ik de laatste kingpin show heb moeten missen!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan