exploder
Legacy Member
Jayvie zei:Zie een hoopje posts terug, een post van Leprechaun.
Ma da zijn toch geen "kinderstemmetjes" ?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jayvie zei:Zie een hoopje posts terug, een post van Leprechaun.
exploder zei:Ma da zijn toch geen "kinderstemmetjes" ?
Leprechaun3 zei:ik heb net een cd geleend van iemand, die me hem echt aanraadde !
het is nogtans geen bekende groep (denk ik toch), pulse ultra .
het album noemt HEADSPACE, kvind het echt een geweldige cd !
zijn er nog mensen die die kennen?
(en nee, het gelijkt niet op a7x)
)
groetjes
Anti-flag zei:mja naar een hardcoreoptreden gaan op u eersten date , ge kunt et zo ook proberen![]()
Leprechaun3 zei:iets anders nu, is er geen leuk optreden in brugge komend weekend?
tis omdak een date heb met een 17jarig meisjeen kweetnie echt wa gedaan ^^ buiten iets te gaan eten natuurlijk, maar das zo cliché
![]()
Anti-flag zei:mja naar een hardcoreoptreden gaan op u eersten date , ge kunt et zo ook proberen![]()

badXtrip zei:Misschien een A7X cd'tje opsmijten... gegarandeerd succes!

rubmifer zei:nieuwe bands bevestigd voor zaterdag op groez:
HATEBREED en TERROR![]()
![]()
666-Damarus-666 zei:Hahaaa. Kans dat ik naar Groez ga zijn lek met een gaziljoen % gestegen ^^
/care van het gebash. Blijft zalig live. Maar ik ga wel niet teveel geld leggen. Want tzal weeral een kostelijk jaar worden.
@ reavX: strak strak nummer. Kvind de stem zelfs cool en da's normaal totaal mijn ding niet.
Alcoholic Punk zei:tis mij nog gelukt ze, afspreken met ene om weg te gaan maar niet willen plooien omdat het laatste kingpin show is dus da menske maar meegesleurd. khad zwaar prijs achteraf ermee.
ze eeft wel geen 2° keer willen meegaan![]()