Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rubmifer

Legacy Member
ik vind et ook best vet :)
muzikaal is goe,melodische hardcore hoor ik graag
zang staat nog niet volledig op punt maar is zeker nie slecht
ik ga dit zeker volgen

exploder

Legacy Member
reavX zei:
haha dave, je lul moeje da hier nu zetten :D
Neeja merci vo de reclam.
kinderstemmetje haha zalig

ik wacht tenminste tot de gemasterde versie online staat :p

Alcoholic Punk

Legacy Member
muzikaal heel strak
stem krijgt precies veel commentaar snap ni echt waarom, als ik mijn oude metalcore platen vanonder het stof haal hoor ik haast niets anders dan dergelijke stemmen.

Messias.

Legacy Member
Ja man, leprecock, grootste mongool van dit forum ofzo. Ik vind het ook strak, ook al is het niet mijn genre.

Jellepunk

Legacy Member
Messias. zei:
Ja man, leprecock, grootste mongool van dit forum ofzo. Ik vind het ook strak, ook al is het niet mijn genre.
ik deel uw mening over leprecock en disnight :)

stem vind ik nie mis ze, tis gewoon mijn genre niet

Addow

Legacy Member
Messias. zei:
Ja man, leprecock, grootste mongool van dit forum ofzo. Ik vind het ook strak, ook al is het niet mijn genre.

Dat eerste hoeft er niet persé bij, xBeholder/Messias, je hoeft er geen andere bevolkingsgroepen bij te betrekken... :unsure:

Gewoon beetje op je manier van uitdrukken letten, wil je?

xcruchesx

Legacy Member
khad het gisteren al gezien op eastcoast.be, vind het wel de moeite, muzikaal zit echt wel goed en ik vind de stem ook goe, keep it up!

darthphili

Legacy Member
Vind de stem eigenlijk goed... al zou die beter uitkomen moest die maar net boven het geheel van de muziek uitkomen... nu staat de stem gewoon een beetje te luid.

nick™

Legacy Member

xcruchesx

Legacy Member
btw, hoe goe is Your God Is Dead wel ni! te lang gelede dak er nog een show heb van gezien :/
kheb ze al 2 keer gezien, de eerste keer nog met Dino op vocals, de tweede keer met Hans op vocals, met Hans vind ik het beter, mss ook omdat ze al wat meer shows hadden gespeeld... anyways live zijn ze supervet!

Jellepunk

Legacy Member
xcruchesx zei:
kheb ze al 2 keer gezien, de eerste keer nog met Dino op vocals, de tweede keer met Hans op vocals, met Hans vind ik het beter, mss ook omdat ze al wat meer shows hadden gespeeld... anyways live zijn ze supervet!
kheb net het omgekeerde ook al horen zeggen, smaken verschillen hé. Kheb ze nog niet gezien, losingxstreak zal eerste keer zijn. nummers op myspace heb ik al super veel beluisterd, kben echt benieuwd naar hun live performance

xcruchesx

Legacy Member
op LxS first show gak ook wel aanwezig zijn :)
@ Jelle, zijn er al voorverkooppunten voor Sample This?

Jellepunk

Legacy Member
xcruchesx zei:
op LxS first show gak ook wel aanwezig zijn :)
@ Jelle, zijn er al voorverkooppunten voor Sample This?
ké nog geen kaarten gemaakt, in de gein in roeselare gaan er liggen, maar kga maken da ge der ip de site ook kan bestellen. da u naam op de lijst staat en da ge gewoon moe betalen aan de deur de prijs van voorverkoop
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan