Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
reavX zei:haha dave, je lul moeje da hier nu zetten
Neeja merci vo de reclam.
kinderstemmetje haha zalig

ik deel uw mening over leprecock en disnightMessias. zei:Ja man, leprecock, grootste mongool van dit forum ofzo. Ik vind het ook strak, ook al is het niet mijn genre.

Messias. zei:Ja man, leprecock, grootste mongool van dit forum ofzo. Ik vind het ook strak, ook al is het niet mijn genre.
Mayh3M zei:Onze volgende show ligt al vast!
zaterdag 21 april!
KNUCKLEDUST (UK)
http://www.myspace.com/knuckledustlbu
ENEMY GROUND (NL)
http://www.myspace.com/enemyground
THE BOSS
http://www.myspace.com/theboss8000
CROSSED THE LINE
http://www.myspace.com/ctlcrew
ROLL THE DICE
http://www.myspace.com/rollthedice
CLOSE RANKS
http://www.myspace.com/spacemandanhc
Gompelhof Mol-Gompel
Gompelbaan 203
2400 Mol
more info + flyer coming soon!
exploder zei:
te lang gelede dak er nog een show heb van gezien :/exploder zei:
kheb ze al 2 keer gezien, de eerste keer nog met Dino op vocals, de tweede keer met Hans op vocals, met Hans vind ik het beter, mss ook omdat ze al wat meer shows hadden gespeeld... anyways live zijn ze supervet!btw, hoe goe is Your God Is Dead wel ni! te lang gelede dak er nog een show heb van gezien :/
kheb net het omgekeerde ook al horen zeggen, smaken verschillen hé. Kheb ze nog niet gezien, losingxstreak zal eerste keer zijn. nummers op myspace heb ik al super veel beluisterd, kben echt benieuwd naar hun live performancexcruchesx zei:kheb ze al 2 keer gezien, de eerste keer nog met Dino op vocals, de tweede keer met Hans op vocals, met Hans vind ik het beter, mss ook omdat ze al wat meer shows hadden gespeeld... anyways live zijn ze supervet!
exploder zei:
ké nog geen kaarten gemaakt, in de gein in roeselare gaan er liggen, maar kga maken da ge der ip de site ook kan bestellen. da u naam op de lijst staat en da ge gewoon moe betalen aan de deur de prijs van voorverkoopxcruchesx zei:op LxS first show gak ook wel aanwezig zijn![]()
@ Jelle, zijn er al voorverkooppunten voor Sample This?