Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)
was ook vrij teleurgesteld in hun optreden op graspop dit jaar, had er percies meer van verwacht.. Waar is de tijd dat ze alleen nog maar in engeland kwamen en ze daar constant vette shows gaven waar ik niet naartoe mocht van mijn ouders..
A7X is één van de weinig bands uit mijn hc periode die het nog overleefd hebben in mijn muzieksmaak, naast sick of it all, madball, xthrowdownx
mud zei:Kwist nie da gij nog leefde![]()
Mayh3M zei:Morgen!
mud zei:Ik vind Parkway Drive daar integen nu net nie vet :}
CBK anders wel![]()

Jezus v NASA... zei:Damn a7x, zonde toch dat de zanger wat fucked up is geraaktwas ook vrij teleurgesteld in hun optreden op graspop dit jaar, had er percies meer van verwacht.. Waar is de tijd dat ze alleen nog maar in engeland kwamen en ze daar constant vette shows gaven waar ik niet naartoe mocht van mijn ouders..
NostalgieA7X is één van de weinig bands uit mijn hc periode die het nog overleefd hebben in mijn muzieksmaak, naast sick of it all, madball, xthrowdownx
Edit: normaal kom ik hier nog zelden kijken in de thread en juist nu ik het zie gaat het over a7x![]()


badXtrip zei:reavX zeker?
dat nummer dat er gisteren op stond vond'k muzikaal wel strak, stem iets minder... dat ander nummer klinkt heel cool, niet mijn genre maar best wel cava! Hier & daar coole riffkes!

Leprechaun3 zei:idd ! http://www.myspace.com/disnight is echt wel goed liedje daarop, van our voice our weapon, muzikaal echt heel goed, klinkt echt professioneel, nix op aan te merken, enkel vocaal is het nog niet echt dat, je hoort een beetje dat het 'ahum' kinderstemmetjes zijn die aant roepen zijn
sorry voor de kritiek mss, maar das echt maar het enige hoor, voor de rest ist echt wel goed.