Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anti-flag

Legacy Member
voor ska liefhebbers vooral(moesten er hier zijn:p)

17 maart , centrum londerzeel

"nerd-rock" , georganiseerd door mensen uit mijn vorige school, met madskat als headliner. kijk op www.nerd-rock.tk

en wij mogen er spele om 2 uur snmiddags^^

na optredens drumnbass fuif

Jezus v NASA...

Legacy Member
Damn a7x, zonde toch dat de zanger wat fucked up is geraakt :( was ook vrij teleurgesteld in hun optreden op graspop dit jaar, had er percies meer van verwacht.. Waar is de tijd dat ze alleen nog maar in engeland kwamen en ze daar constant vette shows gaven waar ik niet naartoe mocht van mijn ouders..
Nostalgie :) A7X is één van de weinig bands uit mijn hc periode die het nog overleefd hebben in mijn muzieksmaak, naast sick of it all, madball, xthrowdownx

Edit: normaal kom ik hier nog zelden kijken in de thread en juist nu ik het zie gaat het over a7x :D

Bart Religion

Legacy Member
volgende week nieuwe Alkaline Trio. alé niet echt nieuw maar een album met b-sides en de nummers van de split cds met Hot Water Music & One Man Army.
siked!

xDilatedx

Legacy Member
@mud : zalig dage in Hasselt woont :) In de Muziek-o-droom in hasselt zijn regelmatig zeer vette optredens zoals binnenkort van Parkway Drive :)
Ik moet al serieuze toeren uithalen voor daar nog maar te geraken..

Bad Religion

Legacy Member
voor de punk liefhebbers,

UNDECLINABLES aka undeclinable ambuscade !

February, 9 2007 at JH `t Hoekske Gierle

With Five days off and Sixtoys

syndrom

Legacy Member
mud zei:
Ik vind Parkway Drive daar integen nu net nie vet :}
CBK anders wel :p

de 25ste sta ik daar zo hard voor comeback kid, da gaat blazenn en dan nog eens rise and fall derbij. Zalig.

darthphili

Legacy Member
Kvond het enerzijds wel schandalig met CBK in Lintfabriek dat den helft al naar huis was terwijl Bane nog moest spelen. Dan weet ge meteen weer bij wie het HC gevoel goed is en mja... de rest eh ;)

In ieder geval zou een optreden van Darkest Hour mij wel goed kunnen bevallen op Groez... fingers crossed. Hoe vet was hun show wel niet in Ieper.

badXtrip

Legacy Member
reavX zeker?

dat nummer dat er gisteren op stond vond'k muzikaal wel strak, stem iets minder... dat ander nummer klinkt heel cool, niet mijn genre maar best wel cava! Hier & daar coole riffkes!

S.conceiçao7

Legacy Member
Jezus v NASA... zei:
Damn a7x, zonde toch dat de zanger wat fucked up is geraakt :( was ook vrij teleurgesteld in hun optreden op graspop dit jaar, had er percies meer van verwacht.. Waar is de tijd dat ze alleen nog maar in engeland kwamen en ze daar constant vette shows gaven waar ik niet naartoe mocht van mijn ouders..
Nostalgie :) A7X is één van de weinig bands uit mijn hc periode die het nog overleefd hebben in mijn muzieksmaak, naast sick of it all, madball, xthrowdownx

Edit: normaal kom ik hier nog zelden kijken in de thread en juist nu ik het zie gaat het over a7x :D


you should come here more often :p

anders ist precies me against the world hier ;)

S.conceiçao7

Legacy Member
badXtrip zei:
reavX zeker?

dat nummer dat er gisteren op stond vond'k muzikaal wel strak, stem iets minder... dat ander nummer klinkt heel cool, niet mijn genre maar best wel cava! Hier & daar coole riffkes!

idd ! http://www.myspace.com/disnight is echt wel goed liedje daarop, van our voice our weapon, muzikaal echt heel goed, klinkt echt professioneel, nix op aan te merken, enkel vocaal is het nog niet echt dat, je hoort een beetje dat het 'ahum' kinderstemmetjes zijn die aant roepen zijn :)

sorry voor de kritiek mss, maar das echt maar het enige hoor, voor de rest ist echt wel goed.

AnewSpider

Legacy Member
heel netjes reavX! in tegenstelling tot de anderen vind ik de stem eiglijk wel iets hebben, tklinkt nie als vele andere en die opm. van 'kinderstemmetje' vinnek nu ook weer overdreven se. Muzikaal zit et ook strak!

presario

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
idd ! http://www.myspace.com/disnight is echt wel goed liedje daarop, van our voice our weapon, muzikaal echt heel goed, klinkt echt professioneel, nix op aan te merken, enkel vocaal is het nog niet echt dat, je hoort een beetje dat het 'ahum' kinderstemmetjes zijn die aant roepen zijn :)

sorry voor de kritiek mss, maar das echt maar het enige hoor, voor de rest ist echt wel goed.

kerel... kinderstemmetjes? :/

Vind het echt goed! Goed bezig!

syndrom

Legacy Member
haha dave, je lul moeje da hier nu zetten :D
Neeja merci vo de reclam.
kinderstemmetje haha zalig
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan