Alcoholic Punk
Legacy Member
xcruchesx zei:Morda, kheb ze nog maar 1keer gezien, live zijn ze met de nieuwe zanger écht strak! geen groez voor mij, polen here I come!
inkom The Setup/Zero Mentality in Brugge => 6€ en de show wordt verwacht om voor half 11 gedaan te hebben!
shit zeg zo vroeg, kzal dan maar thuisblijven geen zin om na het werk thuis te komen en naar brugge te gaan voor een uurke.




