Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Alcoholic Punk

Legacy Member
xcruchesx zei:
Morda, kheb ze nog maar 1keer gezien, live zijn ze met de nieuwe zanger écht strak! geen groez voor mij, polen here I come!
inkom The Setup/Zero Mentality in Brugge => 6€ en de show wordt verwacht om voor half 11 gedaan te hebben!

shit zeg zo vroeg, kzal dan maar thuisblijven geen zin om na het werk thuis te komen en naar brugge te gaan voor een uurke.

Bart Religion

Legacy Member
Lagwagon ist enige dat nog de moeite is op Groez.

Tiger Army ook, maar dat past niet op een fest.

Ignite, mjoa. aardige band, maar tevens een van de meest overschatte hardcore bands ooit.

Rubmifer

Legacy Member
bartreligion zei:
Ignite, mjoa. aardige band, maar tevens een van de meest overschatte hardcore bands ooit.

da kwam hard aan :( :p
ignite = men favoriete hardcore band :)
en ik vind die affiche momenteel al heel goe,coole bands buiten Aiden :tongue:

Messias.

Legacy Member
Hahaha, één pagina terug man. Maar toch, posi. Ik zie je daar. High five.

Jellepunk

Legacy Member
der zouden beter wa meer mensen die unitywiki supporten, de enige shows die daar zijn bijgekomen zijn die da kik daar heb opgesmeten ;)

darthphili

Legacy Member
Groez is de laatste jaren er enorm op achteruit gegaan.
Je krijgt zowaar het Werchter syndroom. Steeds diezelfde groepen die wederkeren.

Converge is totaal mijn ding niet en ik denk niet dat zoiets echt tot zijn uiting komt op een festival.
Idd... Converge in een zaal zien.. amai. Beter krijg je ze niet.

Featherfoot

Legacy Member
MxPx! Supercoole band!

Aiden staat mij niet echt aan, maarja.
Hoeveel bands zulllen er in totaal op de affiche komen?

Rubmifer

Legacy Member
new found glory en Motion city soundtrack bevestigd :applause:
vooral MCS heerst zo hard :music:

Jellepunk

Legacy Member
benieuwd als de main act al bekend is of als deze nog bekend moet gemaakt worden
mcs, nfg, mxpx en aiden zijn allemaal bands die niet voor mij zijn :(

Rubmifer

Legacy Member
Jellepunk zei:
benieuwd als de main act al bekend is of als deze nog bekend moet gemaakt worden
mcs, nfg, mxpx en aiden zijn allemaal bands die niet voor mij zijn :(

ik vind nfg nog steeds goed hoor,zolang ze veel oude nummers spelen
MCS is gewoon de max,da ga nen heerlijke sfeer zijn,geloof mij maar
mxpx is gaaf,aiden sucked

Bart Religion

Legacy Member
rubmifer zei:
da kwam hard aan :( :p
ignite = men favoriete hardcore band :)
en ik vind die affiche momenteel al heel goe,coole bands buiten Aiden :tongue:

mja. mij niet verkeerd begrijpen. zeker niet slecht. maar de beste hc band allertijden vind ik toch wat overdreven.

Mayhemic

Legacy Member
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn de tracks van My Chemical Romance The Black Parade CD op te sommen? :)

Messias.

Legacy Member
Euh, nee. En: Google.


Echt waar, één query, één welgemikte klik, en 3,24s later had ik het antwoord. En als ge dan toch écht de laatste cd van uw lievelingsband wilt downloaden, doe dat dan niet via amateurprogramma's als Limewire.

Jellepunk

Legacy Member
geef hem geen tips, straks is het een 733t0r die onze slsk account ga hacken ow noes!

btw, shows waar ik naar uitkijk

dropkicks donderdag in AB
The Setup in brugge
Laatste First Alliance Show !!!
The Casualties en Time Again, waar we btw nen bus inleggen :)
LosingXStreak In Izzegem!!!
Sample This! ;)

xcruchesx

Legacy Member
ja ik kijk ook wel naar uit naar LosingXStreak in Izzegem, denk dat er wa volk gaat zijn :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan