Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rubmifer

Legacy Member
presario zei:
Ja Groez pff toch nog geene vetten ze. Op uitzondering van Ignite & Converge. wel te verstaan :).

ik vind et wel al cool
ignite,converge,rise against,ataris,cancerbats,caliban,...
nu nog this is hell bevestigen en tis al dik feestje :woohoo:

Jellepunk

Legacy Member
ik vind het ook cool (Tiger Army, Deadline, Converge, Ignite, kdacht street dogs gelezen te hebben lang geleden maar vindt daar geen bevestiging van) en heef this is hell nog nie bevestigd?

Rubmifer

Legacy Member
Jellepunk zei:
ik vind het ook cool (Tiger Army, Deadline, Converge, Ignite, kdacht street dogs gelezen te hebben lang geleden maar vindt daar geen bevestiging van) en heef this is hell nog nie bevestigd?

ik dacht nog niet officieel,stat toch niets bij de 'nieuws' sectie op het forum,maar kans zat er wel dik in,dacht dat TIH het zelf ook al bevestigd had op een show hier in BE

syndrom

Legacy Member
hmm the ataris, die nieuwe cd zuigt echt apekloten, totaal geen ataris gevoel meer.

_Wicked_

Legacy Member
FRIDAY : STRETCH ARM STRONG, CALIBAN,... + more TBA

SATURDAY : THE ATARIS, IGNITE, LAGWAGON, CONVERGE, RISE AGAINST, CANCER BATS, THE BRONX, TIGER ARMY, DEADLINE, ...+ more TBA

Dit is het tot nu toe qua namen, deze zijn officieel bevestigd. Kvin de namen echt al goed.

Alcoholic Punk

Legacy Member
rubmifer zei:
hoe hard heerst 'Angel's Wings' nie van Social Distortion :love:
die zouden zeker naar groez mogen komen :)

nummer is super zeker de eerste versie met een naar mijn mening hardere tekst

maar aub social d niet op festivals.
gezien de grote belgische festivals het muzikaal iq van de gemiddelde top40 beluisteraar hebben plaatsen ze een band als social dan voor erges e halfuurke tussen de soep en de pattaten en zo komt deze band echt niet tot uiting.

laat ze maar een goeie zaalshow spelen waar ze voldoende tijd krijgen. (2x gezien, zowel zaal als festival en festival zuigde vergeleken bij zaalshow)

nu tzal denk ik zo ie zo wel nog wat duren tegen ze terugkomen, zijn bezig aan nieuwe plaat (hopelijk duurt het nu geen 8jaar) en gezien ze constant uitverkochte shows hebben in de states zit een trip terug naar europa er niet meteen in vrees ik.

Jellepunk

Legacy Member
staat in presario zijn sig, maar toch ff reclame maken
http://www.unitywiki.be

nog eventjes aan herinneren dat alle shows, bands, labels,... nog steeds mogen gepost worden op www.unitywiki.be zodat we op't einde van volgend jaar vlotjes kunnen overlopen wie waar speelde en wanneer, en dat allemaal om de eindejaarslijstjes wat vlotter te laten verlopen (maar het heeft natuurlijk nog tal van voordelen).

Kvin da wel cool, dus kzou zo zeggen smijt da vol, kan mss later wel leuk worden

Jellepunk

Legacy Member
Messias. zei:
Har har, do what the man says.
in uwen sig ook, kwist dat van 2 mensen was, maar kware vergeten van wie nog en te lui om te kijken.
Toevallig niet marijnn van eastcoast, een van jullie 2?

Messias.

Legacy Member
Nee, maar marijnnn zit ook op een ander forum waar ik redelijk veel vertoef.

Alcoholic Punk

Legacy Member
ziek wezen dag 2 morgen

benieuwd hoe lang sommige mensen mijn droge zever nog gaan volhouden nu ik gans de week niets anders te doen heb.

Jellepunk

Legacy Member
Alcoholic Punk zei:
ziek wezen dag 2 morgen

benieuwd hoe lang sommige mensen mijn droge zever nog gaan volhouden nu ik gans de week niets anders te doen heb.
ké jen msn al geblokt dusja :D

@Messias is da zoeits met normaliseren en sql principes?

Messias.

Legacy Member
Ga dan, met de Euro Star valt de prijs wel mee. Alléja, "meevallen", 't is maar te zien wat je er voor over hebt. :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan